Oppilaiden kidnappaus Italian mafian toimesta

Tällä alueella keskustellaan lukuvuoden 2015-2016 suuremmista juonista ja tapahtumista. Juoni koostuu Kurpitsajuhlasta sekä Kolmivelhoturnajaisista.

Re: Oppilaiden kidnappaus Italian mafian toimesta

ViestiKirjoittaja Vanessa Kingston » 06 Elo 2015, 00:14

Ajattelin tuota pikapimennyspulveria silleen, että sen jälkeen huomattais muutaman oppilaan kadonneen. :)

Edit// Ja sitten on tietty komennuskirous. Se olis ainakin huomaamaton.
Vanessa Kingston
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 06 Elo 2015, 00:27

Evelyn Clément kirjoitti: - - Ja sieppaustyylejä nyt voisi olla ihan suostuttelu, komennus-kirous, huiputus, mukaan pakottaminen (uhkailu ?), (ja nuo nukutukset, tainnutukset, sitomiset jne.) - -

Tuossa taisi jotain minun ehdottamia joskus ikuisuus sitten, mutta nohjaa... ja tuo pimennyspulverijuttukin kuulostaa ihan hauskalta ja näyttävältä ... ja savun hälvettyä, oppilaat olivat poissa, eikä heitä sen koommin nähty. Uuuuuuuuu... Eikun mitä? :) Juu. Hyvältä kuulostaa. Kaikki.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 06 Elo 2015, 13:40

Miten Rosalie napataan? Mulle sopii ainakin kaikki jutut.
Rosalie Smith (13v): Rosalie on kiltti, joskus vähän ärsyttävä, pirteä, tyttö joka yrittää kaikkensa, rakastaa lukea ja muutenkin on hyvä koulussa.
Hahmoni: Rosalie Smith, Melody Wood, Keira Kingsley ja Bella Whitley
Rosalie Smith
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Julianna Provenzano » 11 Syys 2015, 14:23

Heiips!

Pelejähän saa alkaa pelailla ensi tiistaina 15.9., joten ajattelin, että sieppaajien välillä voitaisiin pelata jokin peli. Julianna taitaa toimia sieppauksen pomona ja valvojana, joten ajattelin että hän voisi kutsua sieppaajat koolle vielä 30.10 ja käydä suunnitelman läpi. Lisäksi hän saattaa muistuttaa, mitä käy jos joku livistää tai tyrii. Eli Aurelio, Lloyd ja Ashley, onko kiinnostusta tälläiseen peliin? Sen ei tarvitsisi olla pitkä peli, olisi vaan kiva että heillä on joku ennakkokäsitys toisistaan (ja siitä millainen idiootti Julianna on... Eikun mitä? Julianna on ihana). Ymmärsitte varmaan, mitä tarkoitan?

Sitä voisi alkaa pelailla vaikka heti kun vastailette ja paikka voisi olla esimerkiksi se kielletyssä metsässä maan alla oleva vankila, jonka joku kiva mafioso on sinne mesän aikana käynyt loihtimassa.
Julianna Provenzano (18): Juonitteleva ja valehteleva kaunotar. Mafioson tytär, joka on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen haluamansa.
Julianna Provenzano
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Aurelio Moschella » 11 Syys 2015, 15:24

Ehdottomasti! Olenkin jo odotellut, että pääsen pelailemaan Aureliolla. Tai tätä juonta ylipäätäänsäkin. :D
Aurelio Moschella, ikuinen haaveilija ja pimeyden voimien kiihkeä kannattaja, jonka mielestä ajattelu on turhaa ja kauneus vielä turhempaa. Mafian sokaisema höpsö, jonka elämäntehtävä on palvella perhettä.

Muut hahmoni: Vicky Midford
Aurelio Moschella
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 11 Syys 2015, 16:19

Olen tainnut jo aiemminkin ilmaista kiinnostustani johonkin sieppaajien väliseen peliin. Ensi viikon lopussa olisi osaltani nuo syksyn kirjoitukset ainakin ohi, joten saatan hyvinkin päästä taas pelaamaan. Mutta jos into on suuri ja halutaan aloittaa pian, niin voin tupata Frankowskin vasta myöhemmin mukaan peliin. :')

Odotan kyllä suurella mielenkiinnolla, minkälaista pajun köyttä Frankowskille syötetään ja mitä hän on valmis uskomaan, eiku... :D Sekä mitä kauhuskenaarioita saattaa myöhemmin kuvitella tapahtuvan.
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Julianna Provenzano » 11 Syys 2015, 20:12

Aurelio, kiva että innostusta löytyy!

Lloyd: Voisimmehan myös tehdä niin, että vain me muut osalistumme tähän peliin ja siinä sitten suunnitellaan, miten Lloyd suostutellaan mukaan. Lisäksi joku kolmesta j-opiskelijasta myöhemmin suostuttelee Lloydin ja siitä pelattaisiin oma pelinsä. Vai aloitetaanko tämä peli vasta ensi viikonloppuna? Mitä mieltä olet/olette?
Julianna Provenzano (18): Juonitteleva ja valehteleva kaunotar. Mafioson tytär, joka on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen haluamansa.
Julianna Provenzano
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Ashley Oswen » 11 Syys 2015, 20:21

Kyllä minunkin puolestani tuollainen peli olisi mukava pelata. :)
Ovela ja ilkeä jatko-opiskelija. Kannattaa sydämestään pimeyden voimia ja havittelee taikajuomien professorin virkaa. Muita hahmojani: Renée Mason
Ashley Oswen
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 12 Syys 2015, 15:28

Julianna, tuo että vain toiset sieppaavat juonivat keskenänsä sopii minulle ehkä hieman paremmin. Sillä mitä enemmän henkilöitä siinä on sitä epäilyttävämmäksi koko touhu saattaisi mennä Frankowskin kannalta.. :)
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Julianna Provenzano » 12 Syys 2015, 16:25

Ok, eli minä, Aurelio ja Ashley ensimmäisessä pelissä. Sijoittuu varmaan sinne kielletyn metsän maanalaiseen vankilaan 30.10. Kuka haluaisi aloittaa pelin? Minun puolestani kuka vaan käy, myös minä voin aloittaa jos haluatte. Peliä voisi alkaa pelaamaan pikapuoliin?

Toisessa pelissä, jossa Frankowski suostutellaan tehtävään, voisi olla joko Aurelio tai Ashley tai molemmat, koska minulla on aika paljon pelejä tällä hetkellä ja minulla on lisäksi kaksi sieppauspeliä, muilla vain yksi. Kumpi haluaisi pelata Frankowskin kanssa? Vai molemmat? Sen pelin voitte sitten suunnitella keskenänne kuten haluatte.
Julianna Provenzano
Jatko-opiskelija

EdellinenSeuraava

Paluu Juoni lukukaudelle 2015-2016