Juoni lukukaudelle 2015-2016

Tällä alueella keskustellaan lukuvuoden 2015-2016 suuremmista juonista ja tapahtumista. Juoni koostuu Kurpitsajuhlasta sekä Kolmivelhoturnajaisista.

Re: Juoni lukukaudelle 2015-2016

ViestiKirjoittaja Rosella McDevon » 11 Heinä 2015, 11:57

okei... no jos kaikki ei tahdo osallistua tuohon juhlajuttuun niin voisi olla myös turnajaiset johon muut saisivat osallistua :) Ottaisimme tavallaan turnajaisjoukkueet niin mahdollisimman moni halukas pääsisi mukaan turnajaisiin :) Voisiko Rosellakin olla jotenkin öh "katsomassa" Murhaa mutta ei kertoisi kenellekkään tai häntä ei uskottaisi tai jotain ihan muuta (tai sitten se hyypiö yrittäisi tappaa silminnäkijät ja se osuisi jonnekkin (esim. lasiseen) ja Rosella satuttaisi itsensä (muah hah haa) :3)
Rosella McDevon: Puhdasverinen jästisyntyisiä vihaava käärmessuu. Tuleva U.A.K.S.RY:n jäsen
Rosella McDevon
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lily-Bella Davies » 11 Heinä 2015, 22:40

Enpä oikein tiedä tuosta ^^^

Ehkei kuitenkaan ketään eloonjäänyttä silminnäkijää, sillä kyllä Rosellaa uskottaisiin.
Lily-Bella Davies (15): Taiteellinen ja kunnianhimoinen, 5-luokkalainen serpentardtyttö. Teräväkielinen ja fiksu lukutoukka.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Alisha Marshall (16)
Lily-Bella Davies
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 12 Heinä 2015, 00:41

Itse olen aika innostunut turnajaisista ja kilpailun järjestämisestä. En tosin tiedä paljoonko aikani riittää, mutta ainakin ideoita löytyy jo muutama, jotka voisin heittää teille jossain vaiheessa tarkempaan pohdintaan.

Huomasin kuitenkin näitä lukiessani, ettei minua kiinnosta pätkääkään olla osana mitään murhaa. Tämän voisi ratkaista esimerkiksi niin, että rehtori on Taikaministeriön kuultavana (basiliskikuviosta tai turnajaisten järjestelyistä) juhlien aikaan, eikä siis ole edes koululla.

Pelasimme aikoinaan hahmoni murhaa ja elämässäni tapahtui kaikenlaisia synkkiä käänteitä murhapelin aikaan. Aihe herättää ahdistavia muistoja, enkä siksi ole kiinnostunut sen pelaamisesta. Jättäydyn siksi murhasuunnitelmien yksityiskohtien ulkopuolelle. Älkää ihmetelkö, kun en kommentoi suunnitelmianne tai aihetta sen tarkemmin.
Hoitaa pientä lasta, eikä oikeastaan ehdi foorumille asti kuin satunnaisesti.

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.
(Kuva: http://avatars.jurko.net)

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Michael Evans
Ylläpitäjä

Opetettava aine: Numerologia

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 12 Heinä 2015, 01:16

Hm.
Juhlaa voisi ehkä jotenkin keventää tunnelmalta?
Tai sitten rehtori ei ole paikalla juhlan aikana
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 12 Heinä 2015, 18:58

Juhlaan kuuluu myös kaikkea keventävää ainakin alkuun, eikä ketään kai voi pakottaa mukaan, joten rehtori voisi olla siellä taikaministeriössä, täytyyhän heidänkin ihmetellä koulun kuvioita ja muut haluamattomat voi keksiä itselleen muuta puuhaa, sillä ropeja voi keksiä muustakin.

Hmm... kai sitä joitain silminnäkijöitäkin voisi juhlahumussa olla, että sen puolesta Rosella voi nähdä jotain ja satuttaa itsensä jne? Jos murhaaja vielä paljastuukin myöhemmin...

Itsekin kannattaisin, että mahdollisen moni pääsisi turnajaisiin osallistumaan, mutta saapa nähdä miten käy, vaikka itse olisin yksin muita vastaan, enkä ryhmätyöskentelyn kannalla. Ihan näin syrjään vetäytyvänä erakkona. Enpä tiedä tuleeko mitään ikärajaa tulemaan, tai jos mahdollisesti turnajaiset voisi jakaa pienemmille ja isommille luokille. Mutta katsotaan miten tämä tästä lähtee kehkeytymään.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rosella McDevon » 12 Heinä 2015, 20:42

tuosta satuttamisesta: Jos Rosella kolauttaisi päänsä tajuttomana 1-3 päivää ja sen jalkeen luulee sitä uneksi, kuulee myöhemmin ja kuvittelee että oli nähnyt unta koska murha oli tapahtunut :3 tai jotain muuta (hiukan ehkä monimutkaista xD ehdottakaa parempia jos keksitte :) )
Rosella McDevon: Puhdasverinen jästisyntyisiä vihaava käärmessuu. Tuleva U.A.K.S.RY:n jäsen
Rosella McDevon
Oppilas

ViestiKirjoittaja Sylviane Gren » 12 Heinä 2015, 20:50

Voin jo tässä välissä ilmoittaa etteivät hahmoni osallistu turnajaisiin muuten kuin katsojan roolista, sillä en koe että he olisivat niin paljon kiinnostuneita itse kilpailemisesta. :)

Ja voihan rehtoria lukuunottamatta olla mukana juhlapaikassa ilman että hahmosi on juhlatunnelmissa. Onhan hyvinkin mahdollisuutta hengailla noutopöytäin luona, olla pihalla ja vaikka valittaa kuinka kamalaa niissä juhlissa on. :) Vain mielikuvitus on rajana.

Jos murhaaja itse antautuu, niin taustasyynä voisi hyvinkin olla joku joka on painostanut tai kiristänyt murhaajaa, jollain kuulemalla tai näkemällä asialla, josta on sitten päätellyt että kyseinen henkilö on murhaaja. Ihmeellistä tosin olisi jos murhaaja itse havaitsee silminnäkijän eikä sitten tosissaan yritä saada tätä vaikenemaan kuten on muut uhrinsa saanut.
Und du drehst dich in deiner kleinen Welt.
Mit deinen großen Farben, wie sie dir gefällt.
Ob trist ob manchmal grau, ob blau und wunderschön.”

Philipp Dittberner, In deiner kleinen Welt
Sylviane Gren, eloisa ja hieman hupsu Pouffsouffle, joka on vastikään palanut takaisin Taikakoulu Châteauhon vuoden kestäneen Ameriikan vaihtonsa jälkeen.
esittely | rooli pääjuonessa
Sylviane Gren
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Rosella McDevon » 13 Heinä 2015, 22:07

Entäpä jos murhaaja ei huomaisikaan Rosellaa vaan tämä kiirehtisi pakoon, kompastuisi ja löisi päänsä johonkin?
Rosella McDevon
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 13 Heinä 2015, 22:54

Mitä täällä on päätetty? Ite kannattaisin ainaki kolmivelhoturnajaisia ja kurpitsajuhlaa. En myöskää vaivaudu lukemaan kaikkia viestejä (sori) joten saatte selostaa. Ainaki olis kiva jos Rosa pääsis osallistuu kolmivelhoihin.
Rosalie Smith (13v): Rosalie on kiltti, joskus vähän ärsyttävä, pirteä, tyttö joka yrittää kaikkensa, rakastaa lukea ja muutenkin on hyvä koulussa.
Hahmoni: Rosalie Smith, Melody Wood, Keira Kingsley ja Bella Whitley
Rosalie Smith
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 13 Heinä 2015, 23:02

En yleensä vaivaudu sepittämään muille, jos joku muu (tai jotkut muut, yms.) ei edes vaivaudu lukemaan itse. Mutta ehkä tämän kerran olen joustava.

Tähän mennessä juuri mitään ei ole lyöty lukkoon, mutta näyttää siltä että kolmivelhoturnajaiset ja kurpitsajuhla järjestetään (myös muutama pienjuhla ehkä). Ne ovat ainakin saaneet eniten kannatusta. Kurpitsajuhlissa tapahtuisi murha jossa jatko-opiskelijat Ronja Blomroos ja Effie Solender saavat surmansa. Murhaaja antautuisi joskus myöhemmin, tai jotain muuta. :)

Näin olen itse ymmärtänyt. Toivottavasti tämä riitti^^, tarkempaa tietoa saat jos jaksat lukea aiemmat viestit.
Benjamin Blanchard

EdellinenSeuraava

Paluu Juoni lukukaudelle 2015-2016