Rose Hill kirjoitti:Lloydille voitaisiin sanoa että Rosalie olisi esim. Kuolonsyöjän tytär ja sen vuoksi Lloyd sieppaisi hänet (tai kuka se onkaan jonka Lloyd sieppaa) tuetysti jos teillä on parempia ideoita :)
Ehkei pojan mielestä sieppaukseen oikeuta se, että joku on jonkun tytär.
Kuolonsyöjän tytär kun on kuitenkin samanarvoinen kuin esimerkiksi
taikaministerin tytär eikä isän titteli tee suurta eroa heidän ihmisarvolleen. Eli parempi jos hänelle ei puhuta mistään sieppauksesta, vapaudenriistosta ja/tai eriarvoisuudesta. :'D
Minulle on oikeastaan se ja sama kenet Frankowski taluttelee jonnekin muualle, kunhan tämä olisi poikaa lyhyempi ja mieluusti samanikäinen tai nuorempi. :')
Aiotaanko muuten pelata mitään sieppaukseen johdattelevaa peliä näin muiden sieppaajien kesken, joka siis ajallisesti sijoittuisi ennen sieppausta?
Jos ei niin voin itse keksiä, minkälaista pajunköyttä pojalle on syötetty ja perustella hänen tekemisiänsä sitten siinä ns. sieppauspelissä.
Aiotaanko pelata muuten mitään peliä näin sieppaajien kesken, kun Frankowski hyppää kokonaan pois tästä tapahtumasta?
Sillä jos ei niin voin pelata yksinpelin siitä.. Muutenkin minulla on parikin peli-ideaa mielessä Frankowskin varalle sieppauksen jälkeen, mutta niistä tulen vasta myöhemmin kyselemään asianomaisilta yksärin kautta. :)