Keksitään yhteistä ohjelmaa koulun oppilaille, esimerkiksi yhteisiä roolipelejä, joihin on vapaa osallistuminen. Myös joulukalenteri ja muunlaiset suunnittelut ja tempaukset kuuluvat tälle kerholle.
Alueen säännöt
Ei kiroilua tai muuta epäkohteliasta
Kirjoittaja Evelyn Clément » 09 Heinä 2016, 16:01
Juu, voisin kehitellä muutaman päivän sisällä ryhmän, jossa pohdittaisiin kalenteria yv. Annetaan tämän ehdotuksen nyt odotella täällä vielä muutaman päivän, niin ne-ei-niin-aktiivisetkin saattavat sen huomata :)
Loistavaa saada innokkaita mukaan! Ja minulle voi tosiaan jo laittaa viestiä, tai sitten tänne, jos on kiinnostunut suunnittelusta, tai ideoita mietintämyssyssä.
-
Evelyn Clément
- Ylläpitäjä
-
Kirjoittaja Evelyn Clément » 14 Heinä 2016, 18:54
Laitan aloitteluviestin yv kalenterin puolesta. Jos joku innoksas vielä eksyy näitä lukemaan ja olisi kiinnostunut tulemaan mukaan, niin voi laittaa yv minulle tai Inékselle, tai sitten tänne opkh:n ohjelma-alueelle.
-
Evelyn Clément
- Ylläpitäjä
-
Kirjoittaja Evelyn Clément » 01 Elo 2017, 01:06
HAAA!!! Taas kerran voitaisiin alkaa kehittelemään joulukalenteria (ja toivon mukaan saataisiin jotain tehtyä, ettei kaikki kaatuisi muutaman niskaan)!
Tosiaan, kuin moni olisi innokas liittymään suunnitteluun? Pistäkää toki minulle yksityisviestiä, tai vastatkaa tähän alle. Toivottavasti saataisiin jonkinlainen poppoo tämänkin kehittelyyn :3
-
Evelyn Clément
- Ylläpitäjä
-
Paluu Oppilaskunnan hallitus