Pöllölä

Valvoja: Renée Mason

Alueen säännöt
Tämä alue on vain Renée Masonia koskeville tiedoille, taidoille ja kuvauksille.

Pöllölä

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 13 Helmi 2016, 12:22

//Jos tulee jotain ingame-viestejä, vastaanotan niitä todella mielelläni! Offgame-viestejäkin saa laittaa tänne, mutta suosittelen yksityisviestejä. :)//
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

Re: Pöllölä

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 14 Helmi 2016, 18:58

Hyvää ystävänpäivää!

Kiitos kirjeestäsi, olisi tosiaan kiva nähdä taas. Toivottavasti sinua ei haittaa, kun olen niin pieni ja ujo. Sinä olet tosi pirteä ja ystävällinen❤ Vietä hauska päivä.

Toivoo,
Katrine
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - Demons

Katrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta
Katrine Isabell Wall
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 14 Helmi 2016, 23:43

Hei Renée!
Olisi tosi kiva tulla Poudlardineen, mutta voidaanko kuitenkin tavata jossain muualla? Minulle on jäänyt vähän huonoja muistoja Poudlardinesta... Se nimittäin taitaa olla kielletty alle kolmasluokkalaisilta, ja kävin siellä kerran parhaan kaverini kanssa, emme tietenkään tienneet säännöstä vielä silloin. Itse rehtori Molina tuli meitä vastaan ja ei siinä kovin hyvin käynyt... Eli jos joku muu paikka? Olisi kuitenkin kiva tavata :)

//Ja joo, olisi kiva pelata, suunnitellaanko yksäreillä lisää?//
Don't get too close,
It's dark inside
Imagine Dragons - Demons

Katrine Isabell Wall
Oppilas

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 03 Maalis 2016, 21:14

Tiedätkö tunteen, kun joku pikku asia alkaa häiritä niin paljon, että se on pakko selvittää... Minulle kävi äsken niin ja selailin youtubea puolisen tuntia yrittäen löytää allekirjoituksesi Lentoon-biisiä, kunnes viimein se oikea kappale pomppasi vastaan. Olihan siinä vähän järkyttynyt olo, kun en ollut Robinin biisiä tunnistanut. Vuosi sitten olin vielä robineri ja nyt en tiedä kaikkia sen biisejä edes nimeltä :D

(Joo tää on offgameviesti mut halusin jakaa koko maailmalle yksärin sijaan :D)
Don't get too close,
It's dark inside
Imagine Dragons - Demons

Katrine Isabell Wall
Oppilas

ViestiKirjoittaja Brian Eldridge » 07 Elo 2016, 18:32

On aikainen perjantaiaamu, 22. heinäkuuta. Istun huoneeni sohvalla ja kirjoitan viestiä pergamentille ikkunaa vasten. Huomenna olisi Renée Masonin syntymäpäivä ja pelkään pahoin, että jos en kirjoittaisi kirjettä nyt, se unohtuisi. (Tai oikeastaan, asia oli häirinnyt minua useamman päivän. Siksi se oli pakko tehdä nyt.) Kirje voisi myös hukkua matkalla ja se oli pahinta, mitä voisi tapahtua. (Oikeastaan olin kirjoittanut Renéelle kirjeitä koko kesän, eikä yksikään ollut vielä hukkunut.) Varsinkin kun minulla ei ollut hänelle edes lahjaakaan.

Hei, Renée!

Ajattelin toivottaa sinulle hyvää s̶y̶n̶t̶m̶ syntymäpäivää. Sehän on huomenna.

En oikein t̶i̶e̶n̶n̶ keksinyt, että mitä antaisin sinulle lahjaksi, mutta keksin vielä jotain. Toivon kuitenkin, että vietät mieluisan juhlapäivän. Nähdään pian!

Brian

Luen kirjeen uudestaan ja uudestaan, mutten keksi lisättävää ja lahjan puuttuminen häiritsee minua. Voisin kirjoittaa kirjeen vielä kerran, koska olin meinannut kirjoittaa pari kohtaa väärin, mutta niin en tee. Niinpä vain käärin paperin ohueksi rullaksi ja sidon sen pöllöni, Bonon, jalkaan. Ojennan sille yhden vaaleanpunaisen ruusun, joka on vielä nupullaan ja pöllö ottaa sen nokkansa väliin. Sitten avaan huoneeni ikkunan, otan pöllön kädelleni ja työnnän käteni ulos. "Vie se Renéelle", sanon. Pöllö kääntää viisaat silmänsä minuun, räpäyttää niitä ja kääntyy poispäin. Se avaa siipensä ja lehahtaa lentoon.

Jään vielä tarkkailemaan, kuinka pöllö liihottaa poispäin ja sen piste pienenee thestralmetsän yllä. Lopulta se valuu kaukaisuudessa oikealle ja sumu nielaisee sen näkyvistä.
Loin des yeux, loin de coeur.

Brian Eldridge (16) // itsevarma ja rohkea viidesluokkalainen Gryffondorista
Muut hahmoni: Harley Faye, Alwine Eldridge, Dalia Delacroix
Brian Eldridge
Oppilas

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 07 Elo 2016, 18:45

//aww ihana kiitos :3<3//

Pöllö liihottaa avonaisesta ikkunastani sisään ja ojentaa koipeaan, jossa on kirje. Nokassa lintu kantaa vaaleanpunaista ruusua. Luettuani kirjeen hymy leviää kasvoilleni välittömästi. Kipaisen hakemassa alakerrasta maljakon ja Bonolle purtavaa, ja asetan ruusun sitten maljakkoon pöydälleni.

Kirjoitan nopeasti pergamentille miljoonat kiitokset muistamisesta ja ruususta ja huomautuksen, ettei Brianin todellakaan tarvitse hankkia mitään lahjaa. Lopulta ojennan kiitoskirjeeni Bonolle takaisin tämän naposteltua pöllönnaminsa ja lähetän tuon matkaan.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Paluu Mason, Renée