Tammikuun haaste: Uudenvuodenlupaukset [2020]

Ajatuseula on taikaesine, johon voidaan tallentaa ajatuksia ja muistoja. Se on kivinen ja matala allas, jonka reunoja kiertää outoja riimuja ja merkkejä. Ajatuseulaan talletetut muistot ja ajatukset muodostavat kirkkaan ja alati pyörteilevän muistiaineen, joka muistuttaa valkeahkoa hopeaa tai nestemäistä valoa. Ajatusseula toimii arkistona edellisten vuosien kuukauden haasteille.

Re: Tammikuun haaste: Uudenvuodenlupaukset [2020]

ViestiKirjoittaja Reynardine Grenier » 22 Tammi 2020, 02:15

1. Hankin uusia kokemuksia. Teen siis asioita jotka ovat mielenkiintoisia, hauskoja ja erilaisia. Siten elämä on kiinnostavaa ja mulla on myöhemmin jotain kerrottavaa siitä, millainen matka tää on ollut.

2. Pyrin kohti vapautta ja sellaista elämää ja asemaa, että voisin tulevaisuudessa olla enemmän oma itseni. Yleensä mä sopeudun ja miellytän kun täytyy, mutta oikeasti haluaisin vain toimia aina oman pääni mukaan, ja tehdä sitä mikä musta tuntuu hyvältä, vaikka joku sen tuomitsisikin. Haluan tulevaisuuden jossa mulla on täysi valta musta, ei kenelläkään muulla.

3. Toisaalta mä yritän myös opetella lisää... no suoraan sanoen manipuloimaan ihmisiä. En siksi että haluaisin toisille pahaa, vaan että voisin helpommin saada sen, mikä on mulle hyvää. Sosiaaliset suhteet vaikuttaa kuitenkin ihan kaikkeen. Jos haluaa että muut ihmiset ei ole oman menestyksen tai parhaan mahdollisen elämän tiellä vaan edistää niitä, niin muita on osattava käsitellä oikein.

4. Etsin tietoa vähän kaikesta mikä mua kiinnostaa. Tietohan on valtaa ja toisaalta tiedonjanon tyydyttäminen on täyttä elämää.
Reynardine Grenier
Oppilas
 
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Tammi 2020, 23:55

Re: Tammikuun haaste: Uudenvuodenlupaukset [2020]

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 22 Tammi 2020, 12:51

1. Tänä vuonna koetan vihdoin löytää oikean tyttöystävän pelkän flirttailun sijaan. Jonkun suloisen ja lempeän. Tai ehkä sittenkin suositun ja seksikkään. Tai oikeastaan sellainen älykäs ja rauhallinen tyttö olisi myös tosi kiva. Vaiko sittenkin joku vähän hassu ja rento tai... Tai ehkä voisin käydä treffeillä mahdollisimman monen kivan tytön kanssa, ja yrittää saada selville, kenestä pidän eniten. Sillä tavalla se varmasti ratkeaa.

2. Ehkä voisin jo hiljalleen miettiä ideoita, mitä alkaisin tehdä jatko-opiskelun jälkeen. Vaikka eihän sillä toki mikään hoppu ole, kyllä jatko-opiskelijana ehtii hyvin olla useammankin vuoden.

3. Otan rennosti ja teen miellyttäviä asioita. Niinhän mä yleensäkin, mutta aina joskus sitä vain sattuu käymään jotain kamalan stressaavaa tai huolestuttavaa. Ja erityisesti silloin täytyy ottaa aikaa levätä ja palautua, että maailma alkaisi taas näyttää mukavalta paikalta.

4. Tavallaan lupaan myös, etten lupaa mitään, koska eiväthän asiat pakottamalla etene. Se oikea kumppani tai työpaikka kyllä varmaan sattuu eteeni ennemmin tai myöhemmin, ilman että pitäisi ihan kamalasti yrittää. Silloinhan voisi käydä niin, että sitä löytäisi itsensä jonakin päivänä kuormittavasta työstä ja jonkun vaativan henkilön poikaystävänä, enkä mä nyt sellaista ainakaan halua. Ei sinkkuna jatko-opiskelijana elämä välttämättä ollenkaan hullumpaa ole, joten mitä sitä väkisin muuttamaan.
There are two sides to every pancake

Natrix Goldenrod, Cerfeur
+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 166
Liittynyt: 28 Maalis 2017, 16:16
Tupa: Cerfeur

Re: Tammikuun haaste: Uudenvuodenlupaukset [2020]

ViestiKirjoittaja Nancy Laurent » 26 Tammi 2020, 10:42

1. Yritän löytää uusia ystäviä ja olla vähemmän yksin. Menen rohkeasti puhumaan uusille ihmisille. Haluan että kesäloman alkaessa minulla on ainakin yksi ystävä koulusta. Pyydän muita oppilaita rohkeammin mukaan, (ööö, vaikka kirjastoon) ettei aina tarvitsisi olla yksin.

2. Panostan kouluun taas vähän enemmän, niin kuin ennen joulua. Opiskelu on nimittäin hieman rapistunut joulun jälkeen.(hups) Teen tunnista muistiinpanot ja menen kirjastoon lukemaan lisäää aiheesta.

3. Alan harrastaa luistelua ja lumilautailua aktiivisemmin. En ole kerinnyt koko talvena lumilautailla kuin kerran. Käyn joka päivä muutenkin ulkona enemmän ja alan käyttää koulun kuntoilusalia.
Nancy Laurent
 

Re: Tammikuun haaste: Uudenvuodenlupaukset [2020]

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 23 Helmi 2020, 01:47

Kiitos kaikille tähän haasteeseen osallistuneille! Hienoja lupauksia olette kehitelleet. Toivottavasti hahmonne saavat pidettyä lupauksensa koko vuoden ajan. :')

Christopher J. Shadowfield, Serdaigle: 10 p
Rain Savage, Serpentard: 10 p
Elicia Beaudouin, Pouffsouffle: 10 p
Maya Khalil, Pouffsouffle: 10 p
Luol Crunel, Cerfeur: 10 p
Sophie Everett: 10 p
Noah Andersson, Gryffondor: 10 p
Zia Chastain, Pouffsouffle: 10 p
Andraste Lesauvage, Serdaigle: 10 p
Reynardine Grenier, Serpentard: 10 p
Natrix Goldenrod, Cerfeur: 10 p
Nancy Laurent, Serdaigle: 10 p
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Edellinen

Paluu Ajatuseula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron