Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

Ajatuseula on taikaesine, johon voidaan tallentaa ajatuksia ja muistoja. Se on kivinen ja matala allas, jonka reunoja kiertää outoja riimuja ja merkkejä. Ajatuseulaan talletetut muistot ja ajatukset muodostavat kirkkaan ja alati pyörteilevän muistiaineen, joka muistuttaa valkeahkoa hopeaa tai nestemäistä valoa. Ajatusseula toimii arkistona edellisten vuosien kuukauden haasteille.

Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 14 Helmi 2019, 09:30

Kuukauden haaste on jokaisen kuukauden alussa julkaistava tehtävä, jonka suorittamalla saa tupapisteitä. Tehtäviä on laidasta laitaan, mutta useimmiten ne liittyvät roolipelaamiseen tai taikamaailmaan. Jokainen tehtävä tulee suorittaa kyseisen kuukauden aikana saadakseen tupapisteet.

Hei! Kuten näkyy haasteen teko ja julkaisu vähän venähti, mutta mikä ei olisikaan parempi haaste julkaistavaksi näin ystävänpäivänä kuin hahmoon liittyvä rakkauselämäkysely. ;)) Tarjolla on siis kinkkisiä kysymyksiä hahmosi mieltymyksistä rakkauden saralla. Ei kuitenkaan mennä ihan liian yksityiskohtaiseksi ja pidetään tämä kaikki vielä ihan siveellisenä. xD

Taustatiedot
Hellittelynimesi?
Mitä etsit?
Kuinka rakastava olet?
Mitä rakkaus sinulle merkitsee?
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)?
Pisimmän suhteen kesto?

Mieltymykset
Lempipaikka?
Lempiasento?
Lempimusiikki?
Lempiruumiinosa?
Lempi-iskulause?
Lempitaivaankappale?
Minkälaiset hellyydenosoitukset?
Minkälaiset ensitreffit?
Minkälainen ensisuudelma?
Mikä eläin?

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne?
Nimiä vai ilman?
Saalis vai saalistaja?
Ylös vai alas?
Aamu vai ilta?
Tarjoaja vai tarjottava?
Spontaanius vai johdonmukaisuus?
Maa, meri vai taivas?
Lähtö, matka vai määränpää?
Tyyny, peitto vai lakana?


Ja jos jokin kyselyn kohta tuntuu vaikealta, niin siihen voi jättää vastaamatta. :D

Osallistumisaika: Helmikuu 2019*
Pisteytys: 10p

*Vaikka kyselyn julkaisussa kesti, tähän haasteeseen voi osallistua vain helmikuun ajan.
Jos kysyttävää ilmenee tai ideoita maaliskuun haasteeksi, niin olen kyllä olemassa. Yhteyttä saa ottaa.


Oikein mukavaa ystävänpäivää ystäville, ja hyvää helmikuuta kaikille châteaulaisille~
Alain Astier
 

Re: Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 15 Helmi 2019, 12:51

Taustatiedot
Hellittelynimesi? *Meinaa tukehtua kahviinsa.* Ei! Ei mitään sellaisia!
Mitä etsit? En mä tiedä, kaikki käy. Niin paitsi ei tietty miehet ja laps Etsin tietenkin aikuista naista! Tarkoitan nuorta aikuista naista, ei vanhaa!
Kuinka rakastava olet? Ihan tarpeeksi.
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Kuule ihan sitä samaa, mitä se sanakirjassakin merkitsee.
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? Rohkeus ja itsevarmuus. Tai olivat ainakin, tiedä siitä mitä nykyään. Äh, päättäköön jokainen itse tai antaa olla sitten, jos ei kelpaa.
Pisimmän suhteen kesto? Vähän yli vuoden kai.

Mieltymykset
Lempipaikka? Jaa, ulkona erämaassa tai metsässä varmaan ja teltassa tai hyvällä säällä ruohikolla. En mä tosin ole mitenkään nirso paikan suhteen.
Lempiasento? En ole nirso senkään suhteen. Vaihtelu on jees.
Lempimusiikki? Häh, pitääkö siinä musiikkiakin olla? No varmaan vähän raskaampaa musaa sitten tai ihan sama mulle, kunhan se ei ole mitään imelää.
Lempiruumiinosa? Koko paketti tai sitten ihan tää perus persus ja tissit. Ja kyllä mua keskivartalon alue ja reisi-sääriakselikin miellyttää varsinkin, jos pukeutumisessa on jätetty ihoa näkyviin. Mä itsehän toki olen siinä mielessä varsin ystävällinen naiskehon omistaja, että suon muille naisista pitäville jotakin katseltavaa.
Lempi-iskulause? Ei sellaiset yleensä toimi, kokeiltu on.
Lempitaivaankappale? Mihin se muka liittyy? Mä ainakin keskityn ihan muuhun kuin taivaantuijotteluun, vaikka ulkona oltaisiinkin.
Minkälaiset hellyydenosoitukset? Kuumat ja seksikkäät tietysti. Ei mitään ihme kutittamista ainakaan, ihan kunnolla voi koskea.
Minkälaiset ensitreffit? Sellaset joissa tapahtuu jotain. Enkä mä nyt sitä tarkoita, että heti pitää mennä asiaan siinä mielessä. Mutta että niillä tapahtuu edes jotain mielenkiintoista eikä ole tylsää.
Minkälainen ensisuudelma? Ihan kunnon kielari, miksi muka ensimmäisen suudelman ainakaan pitäisi olla muita huonompi?
Mikä eläin? Mitä, ai missä mielessä? Ei mitään eläimiä! Tai siis ihan sama mulle, mikä lemmikki naisella on, kunhan se pysyy pois sängystä.

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Molemmat tietenkin. Mitä mistään muka tulee, jos toisen jättää pois.
Nimiä vai ilman? Kyllä mä yleensä sentään itseni esittelen, vaikka se olisikin vaan yksi yö.
Saalis vai saalistaja? Minä vai? Saalistaja ilman muuta, vaikka olenhan mä toisaalta aika saaliskin.
Ylös vai alas? Niin mikä? Minä? No päällä yleensä, mutta en mä pahakseni pane, jos sitä vaihdellaan.
Aamu vai ilta? Ilta tai yö, aamulla nukutaan jos vaan mahdollista.
Tarjoaja vai tarjottava? Missähän mielessä tämä nyt on? Syöjä? Siis onko siinä kolme? Vai niinku, joo siis mieluummin se kuuma tarjoilija kuin se ruoka. Tai no jos on todella nälkä niin sitten ehkä liha. Siis tarkoitan että jos on ruokanälkä niin lihaliha. Kai. Tai ei, kyllä syödä aina ehtii jälkeenpäinkin.
Spontaanius vai johdonmukaisuus? Tämä on selvä: spontaanius.
Maa, meri vai taivas? Helv eikun tuli? Siis hetkinen, että missä vai? Katolla vois kyllä itseasiassa olla hyvä, taivas siis?
Lähtö, matka vai määränpää? Häh? Kaikki siinä tietenkin pitää olla. Ei ilman lähtöä pääse koko matkalle, koska mistä se muka sitten alkaa. Ja on siinä kanssa ihme touhua, jos joko matka tai loppu pitäis jättää kokonaan pois. Hankala edes kuvitella miten. Nyt en kyllä, on se vaan hemmetti mihin kaikkeen tässä pitääkin aivonsa vääntää yhden deitin takia!
Tyyny, peitto vai lakana? Mitä väliä niillä siinä on? Ei edes patja tai sänky ole mitenkään pakollinen. Nukkuminen taas on kyllä harvinaisen köyhää, jos ei ole kuin yksi noista, oli se mikä vaan! Paitsi makuupussit tietysti kelpaavat mainiosti. Siis nukkumiseen. Toisessa mielessä ei kyllä mielellään makuupussia, se olisi ahdas.
Rain Savage
 

Re: Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 26 Helmi 2019, 19:39

Taustatiedot
Hellittelynimesi? Hellittelynimi? Kai tuollaiset asiat tulevat luonnostaan, jos ovat tullakseen. Ei ainakaan beibi, tai mikään siihen viittaava. Olen nuori nainen enkä mikään rääkyvä makarooni.
Mitä etsit? Tällä hetkellä? Jotain helppoa ja vaivatonta. Ihmistä, jonka kanssa voisi unohtaa murheet ja vain viettää aikaa. Tyttöä (tai poikaa!), joka ei häpeisi minua tai omaa suuntautumistaan. Olen nyt vaivalla räpiköinyt (tai enemmänkin kaatunut) ulos kaapista, eikä minulla ole enää aikomustakaan palata itseni häpeämiseen vain jonkun toisen eksistentaalisen kriisin takia.
Kuinka rakastava olet? Se riippuu tilanteesta. Olen halailija ja rakastan/tarvitsen fyysistä kontaktia muihin ihmisiin! Haluan vain käpertyä jonkun kainaloon.
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Mentiinpä nyt syvälliseksi. Rakkaus on hyväksyntää. Ja mielellään kosketusta.
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? En ole helposti pidettävä ihminen, okei? Olen ärsyttävä ja nalkutan koko ajan. Haen ratkaisua pullon pohjalta enkä keskustelusta. Olen epämiellyttävä ihminen, joka antaa ehkä anteeksi, muttei koskaan unohda toisen tekemiä virheitä. Minulle rakkaita ihmisiä puolustan tosin vaikka henkeni uhalla, joten varmaankin omistautuneisuus?
Pisimmän suhteen kesto? Nimellisesti olen ollut koko elämäni ajan sinkku. Erään nimeltä mainitsemattoman ihmisen kanssa säädin tosissaan varmaankin vajaan vuoden?

Mieltymykset
Lempipaikka? Tämä ei kyllä varmaankaan ole se mitä haetaan, mutta ampumarata.
Lempiasento? Tämä on hyvin, hyvin epäsopivaa.
Lempimusiikki? Voimaballadit.
Lempiruumiinosa? Kaula ja solisluut. Jokin niissä on todella hienoa ja aistillista.
Lempi-iskulause? Moi! Äh, anteeks. Oot vaan niin upea, että unohdin mun iskulauseen ihan kokonaan.
Lempitaivaankappale? Öh, Merkurius?
Minkälaiset hellyydenosoitukset? Julkisilla paikoilla ihan vain kädestä pitäminen ja vaikkapa halailu. Kahdestaan olossa on sitten jo ihan eri säännöt, niin paljon kaikkea kuin vain mahdollista.
Minkälaiset ensitreffit? Tehdään yhdessä jotain, vaikka mentäisiin huvipuistoon. Tai katsottaisiin kauhuleffaa. Jotain sellaista, joka saisi sykkeet ylös. Tehtäisiin jotain sellaista, että voitais sekä tutustua, että olla hiljaa.
Minkälainen ensisuudelma? Öhhh, no sehän riippuu tietenkin suutelukumppanista.
Mikä eläin? Aksolotli.

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Haluaisin sanoa, että tunne, mutta järjellä mennään. Sen avulla tekee pitkällä tähtäimellä parhaat päätökset.
Nimiä vai ilman? ...täh?
Saalis vai saalistaja? Saalis. En välttämättä ulkonäöltäni, mutta saalis enemmän kuin saalistaja.
Ylös vai alas? Alas. Mutta vaihtelu virkistää ja sille päälle sattuessani, kuka tietää?
Aamu vai ilta? Ilta. En pidä aamuihmisista. Tai aamuista. Tai ihmisistä.
Tarjoaja vai tarjottava? En ymmärrä kysymystä, seuraava.
Spontaanius vai johdonmukaisuus? Rakkaudessa spontaanius, muuten johdonmukaisuus.
Maa, meri vai taivas? Meri, se rauhoittaa minua.
Lähtö, matka vai määränpää? Matka.
Tyyny, peitto vai lakana? Peitto...? Kaikki vaaditaan kylläkin mukavaan nukkumiseen.
Viimeksi muokannut Noah Andersson päivämäärä 27 Helmi 2019, 20:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Noah Andersson
 

Re: Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 27 Helmi 2019, 03:49

Taustatiedot
Hellittelynimesi? El, Eli, Elly, Elicious...
Mitä etsit? Uskon, että olen löytänyt jo etsimäni
Kuinka rakastava olet? Todella
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Tärkein asia maailmassa
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? Hymy?
Pisimmän suhteen kesto? 6kk

Mieltymykset
Lempipaikka? Koti
Lempiasento? *punastuu*
Lempimusiikki? Vaihtelee
Lempiruumiinosa? Huulet, kaula, niska
Lempi-iskulause? Mikä tahansa Sonian sanomana
Lempitaivaankappale? Tähdet
Minkälaiset hellyydenosoitukset? Kosketus, pusut, kädestä pitäminen, hölmöt lempinimet, kiusoittelu...
Minkälaiset ensitreffit? Huispauksen maailmanmestaruuskisat / tähtitorni
Minkälainen ensisuudelma? Nuotion ääressä
Mikä eläin? Pienet ja söpöt eläimet

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Tunne
Nimiä vai ilman? Nimi
Saalis vai saalistaja? Saalis
Ylös vai alas? Alas
Aamu vai ilta? Ilta
Tarjoaja vai tarjottava? Tarjoaja
Spontaanius vai johdonmukaisuus? Spontaanius
Maa, meri vai taivas? Meri
Lähtö, matka vai määränpää? Matka
Tyyny, peitto vai lakana?Peitto
Elicia Beaudouin
 

Re: Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Alís Jónsdóttir » 27 Helmi 2019, 12:40

Taustatiedot
Hellittelynimesi? Ei minulla taida olla sellaisia.
Mitä etsit? En varsinaisesti etsi mitään, mutta toivon kyllä että rakastuisin joskus. Mieluiten aidosti ja pysyvästi.
Kuinka rakastava olet? Minussa on paljon rakkautta läheisiäni kohtaan ja välitän myös tuntemattomista ihmisistä, koska mielestäni jokainen ansaitsee sen.
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Se voi olla todella monia asioita kuten välittämistä, voimakasta pitämistä toisesta, auttamista, uskollisuutta ja luotettavuutta. Ja sitä että haluaa toiselle hyvää eikä tahdo menettää tätä tai jättää yksin vaan olla rinnalla vaikeinakin aikoina.
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? Kai se riippuu siitä, mistä piirteistä kukakin pitää. Itse pidän itsessäni ehkä eniten siitä itsepintaisuudesta, jolla pidän kiinni arvoistani ja pyrin elämään omasta mielestäni hyvin.
Pisimmän suhteen kesto? En ole koskaan ollut suhteessa.

Mieltymykset
Lempipaikka? Jokin paikka luonnossa, ehkä metsä tai hiljainen merenranta.
Lempiasento? Heh, ai sellainenko..? Enhän minä vielä tiedä, kun en ole ollut suhteessakaan.
Lempimusiikki? Jokin kaunis ja salaperäinen. Toisaalta pidän myös intensiivisistä kappaleista, joissa on paljon tunnetta ja joskus myös tuskaa. Niin ja sellaisista taistelubiiseistä, jotka antavat energiaa ja motivaatiota siihen, mihin sitten pyrkiikin.
Lempiruumiinosa? Ehkä kasvot, varsinkin silmät ja huulet, koska niistä näkee toisen ilmeet ja tunteet. Siis tavallaan se osa mistä näkee edes hiukan ihmisen sisälle mieleen, joka on minusta paljon tärkeämpi kuin keho tai sen ulkonäkö.
Lempi-iskulause? En minä itse kehtaa käyttää sellaisia mutta nauran kyllä, jos joku keksii jonkin hauskan.
Lempitaivaankappale? Kuu
Minkälaiset hellyydenosoitukset? En ole kauhean tottunut niihinkään, mutta niin... Kyllä ne käyvät, kunhan ei ole jotenkin sopimatonta väärässä tilanteessa.
Minkälaiset ensitreffit? En osaa sanoa, koska todella monenlainen ajanvietto miellyttää minua joltain kannalta. Toivon vaihtelua, mutta ei sillä ole niin väliä, mistä aloitetaan. Ehkä sellaisista joista toinen pitää, ja joissa hänen vahvat puolensa tulevat esiin.
Minkälainen ensisuudelma? Noh toivoisin tietysti, että se olisi jossain ”hienossa” tilanteessa tai sellainen kertomisen arvoinen, eikä siis ihan tavallinen tai jotenkin ikävä. Ja sellaisen ihmisen kanssa josta pidän.
Mikä eläin? Pidän monista eläimistä, mutta ehkä susi tai kettu.

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Ehkä enemmän tunne. Uskon että intuitiossa ja alitajunnassa voi olla lopulta paljon enemmän viisautta kuin tietoisen mielen järkeilyssä. En usko että voisin aina tietää tietäväni mikä on parasta, joten tunteet auttavat.
Nimiä vai ilman? Missä yhteydessä? En oikein ymmärrä.
Saalis vai saalistaja? Rakkaudessa olisin mieluummin saalis.
Ylös vai alas? Ai siis missä? Pidän kyllä enemmän korkeista paikoista ja lentämisestä, vaikka voi maanallakin olla mielenkiintoista.
Aamu vai ilta? Pidän molemmista. Riippuu minne olen menossa tai mitä haluan tehdä.
Tarjoaja vai tarjottava? Mitä? Ehkä.. kai tasapuolisuus olisi hyvä?
Spontaanius vai johdonmukaisuus? Kumpikin käy mutta ehkä elämässä yleisesti enemmän johdonmukaisuus ja välillä spontaaniutta vaihtelun vuoksi.
Maa, meri vai taivas? Taivas koska lentäminen on ihanaa. Pidän kyllä kovasti merestäkin.
Lähtö, matka vai määränpää? Elämässä matka, koska eihän mitään lopullista määränpäätä kai koskaan tulekaan. Lomalle lähtiessä määränpää. Eivätköhän ne suurimmat elämykset yleensä tapahdu perillä kohteessa, vaikka onhan lähteminen ja matkakin jännittävää.
Tyyny, peitto vai lakana? Ehkä peitto. Kaikkein ikävintä minusta on maata kylmissään, kun yrittää nukkua, ei siinä paljon tyyny tai lakana auta.
Don't judge a thing till you know what's inside it

Alís Jónsdóttir, viidesluokkalainen ihmissusi Gryffondorista
+ Cyan Grenier, Natrix Goldenrod & Reichard Lesauvage/ Rain Savage
Avatar
Alís Jónsdóttir
Oppilas
 
Viestit: 25
Liittynyt: 02 Marras 2017, 01:56
Tupa: Gryffondor

Re: Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Iris Pimpant » 27 Helmi 2019, 20:49

Hellittelynimesi? Nimeni on Iris.
Mitä etsit? Pakotietä näistä jutuista yleensä tai kadonneita lemmikkejä.
Kuinka rakastava olet? Rakastan sataprosenttisesti olla yksin.
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Oikeastaan rakkaus ällöttää minua.
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? Olen charmikas, jännittävä, haastava ja aika kiehtova ja ihana.
Pisimmän suhteen kesto? En ole tällaisissa kovin hyvä

Mieltymykset
Lempipaikka? Jossain korkealla
Lempiasento? Ylösalaisin renkaalla (yksin senkin perverssit)
Lempimusiikki? Jotain modernia klassista jaksaisin kuunnella mutten muuta.
Lempiruumiinosa? Kädet ja jalat.
Lempi-iskulause? Isken mieluummin itse kovaa päähän mailalla
Lempitaivaankappale? Minä
Minkälaiset hellyydenosoitukset? Kavereilta tulleet hauskat vitsit
Minkälaiset ensitreffit? En harrasta
Minkälainen ensisuudelma? Ei minkäänlainen hyi kiitos ei
Mikä eläin? Kana

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Järki. Ja vähän tunne. Mutta vain tietyt tunteet ei kaikki
Nimiä vai ilman? Mitä..?
Saalis vai saalistaja? Olen saalistaja minua ei saalista kukaan.
Ylös vai alas? Aina ylös.
Aamu vai ilta? Mikä vaan
Tarjoaja vai tarjottava? Ruokaa? Minulle saa tarjota?
Spontaanius vai johdonmukaisuus? SPONTAAAANIUS
Maa, meri vai taivas? mitä nämä kysymykset ovat? Taivas.
Lähtö, matka vai määränpää? Onko näissä jotain... kaksimielistä??
Tyyny, peitto vai lakana? Yök hyi teitä.
Iris Pimpant
Oppilas
 
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Heinä 2018, 09:35

Re: Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Rebecca Hope » 27 Helmi 2019, 21:25

Taustatiedot
Hellittelynimesi? Äöh, Becky? Hattarapää..?
Mitä etsit? Tällä hetkellä ruokaa, en ole syönyt pitkään aikaan. Rakkautta en nyt oikeastaan, yritän rakastaa ensin itseäni tarpeeksi.
Kuinka rakastava olet? Tykkään uskotella itselleni että sopivan, mutta kannattaa ehkä kysyä joltain muultakin.
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Sitä että molemmat osapuolet hyväksyvät toisensa sellaisina kuin ovat, eivätkä yritä muuttaa toisiaan ja ottavat toisensa huomioon. Kai myös sitä että pystyy sanoa mitä tahansa, eikä se muuta sitä rakkautta mitenkään.
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? Tietysti kaikki! Noeivaan. En tiedä. Osaan laittaa hyvää ruokaa! Ja olen toivottavasti ihan kivakin.
Pisimmän suhteen kesto? Äöh ehkä vuosi? En ole ihan varma, ei ainakaan se parin tunnin päiväkotisuhde.

Mieltymykset
Lempipaikka? Oma sänkyni, ihan yksin mieluusti
Lempiasento? Tykkään nukkua sikiöasennos- Ai.
Lempimusiikki? Hyyvä kysymys, en ole ihan varma. Indie pop? Kenties.
Lempiruumiinosa? Ai omaniko? Kädet.
Lempi-iskulause? Olen kuullut melkein jokaisen, enkä tykännyt yhdestäkään. Kaverini joskus sanoi opellemme "olivatko vanhempasi ostereita, ku sä oot tollanen helmi?" Oli hirvein kokemus ikinä. Mutta ehkä joku sellainen fiksumpi ja joka oikeasti olisi osoitettu minulle, eikä vain sellainen netistä haettu.
Lempitaivaankappale? Maapallo
Minkälaiset hellyydenosoitukset? Tykkään haleista
Minkälaiset ensitreffit? En ole tainnut ikinä käydä kunnollisilla treffeillä, joten en ole ihan varma
Minkälainen ensisuudelma? Mieluusti sellainen, että se käy molemmille
Mikä eläin? Kilpikonna

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Tunne
Nimiä vai ilman? Jaaettämitäettä
Saalis vai saalistaja? Ömhh ei kiitos kumpikaan
Ylös vai alas? Alasss..?
Aamu vai ilta? En tiedä, kumpi vain
Tarjoaja vai tarjottava? Riippuu
Spontaanius vai johdonmukaisuus? Spontaanius
Maa, meri vai taivas? Maa
Lähtö, matka vai määränpää? HmmHh
Tyyny, peitto vai lakana? Peittoon on kiva kääriytyä. Yksin.
Viimeksi muokannut Rebecca Hope päivämäärä 27 Helmi 2019, 22:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Rebecca Hope
 

Jeesus Rakastaa Kaikkia Ja Tyk-tyk-tykkää Susta

ViestiKirjoittaja Damian Moon » 27 Helmi 2019, 21:47

Kinkkisiä kysymyksiä asiallisilla vastauksilla? Pyydät liikoja.

Taustatiedot
Hellittelynimesi? ***** ja ***** ja kun Sébastien on villillä päällä niin **********
Mitä etsit? Hellyyden ja lihallisen tyydytyksen soveliasta välimuotoa
Kuinka rakastava olet? Hyvin
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Ei näihin jaksa vastata! Hauskan pitoa. Milloin alkaa haastavat kysymykset?
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? Kärsivällisyyteni ja hunajaiset sanani
Pisimmän suhteen kesto? Vuosi

Mieltymykset
Lempipaikka? Lempparibändin konsertti
Lempiasento? Ääh on niin monta hyvää... ehkä cowgirl tai 69
Lempimusiikki? Raaka black metal
Lempiruumiinosa? Penis.
Lempi-iskulause? "Mulla on purkka perseessä. Voitko imaista sen pois?"
Lempitaivaankappale? Uranus
Minkälaiset hellyydenosoitukset? Rajua ****** tai cuddlailua
Minkälaiset ensitreffit? Konsertti
Minkälainen ensisuudelma? Konsertissa
Mikä eläin? Yksisarvinen

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Tunne
Nimiä vai ilman? Ilman
Saalis vai saalistaja? Saalistaja
Ylös vai alas? Vers
Aamu vai ilta? Ilta
Tarjoaja vai tarjottava? Tarjoaja
Spontaanius vai johdonmukaisuus? Spontaanius
Maa, meri vai taivas? Taivas
Lähtö, matka vai määränpää? Matka
Tyyny, peitto vai lakana? Tyynyä on tultu purtua, joten sanotaan se.
Damian Moon
 

Re: Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 27 Helmi 2019, 22:32

Taustatiedot
Hellittelynimesi? Joku taisi kerran sanoa Nassukaksi, mutta en erityisemmin tykännyt siitä. Olen ihan mieluusti vaan Nate.
Mitä etsit? Jotakuta mukavaa ja lempeää, joka haluaa olla juuri minun kanssani. Toki hyvännäköisyys on iso plussa.
Kuinka rakastava olet? No tuota, en minä oikein osaa sanoa, jos rehellisiä ollaan. Mutta jos sinä rakastat minua, niin yritän kyllä parhaani. Ja osaan minä ainakin huomioida ihmisiä.
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Haaveilen siitä aika ahkerasti, myönnetään.
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? No siis olenhan minä ainakin tosi kiva ja söpö ja kuulemma aika hurmaavakin.
Pisimmän suhteen kesto? On tässä vähän kaikenlaista säätämistä ollut, mutta ei kai ihan mitään parisuhteeksi kutsuttavaa.

Mieltymykset
Lempipaikka? Sänky ja tyynyvuori on aina kiva, sellainen pehmeä ja lämmin pesämäinen asia.
Lempiasento? Makuuasento.
Lempimusiikki? Jonkinlainen pop kai, mutta mieluummin vähän rauhallisempaa kuin kauhean menevää musaa.
Lempiruumiinosa? Nätin tytön kaikki ruumiinosat ovat viehättäviä. Tykkään toisilla myös kauniista hiuksista. Itsellä varmaan kieli ja vatsa, koska rakastan hyvää ruokaa, heh.
Lempi-iskulause? Ihan vaan toisen kehuminen, jos se lasketaan, ja syystä tietysti.
Lempitaivaankappale? Aurinko, se on ainoa joka tuo riittävästi valoa ja lämpöä tänne asti. Kakkosena Venus, koska sieltähän naiset tulevat. *virn*
Minkälaiset hellyydenosoitukset? Lempeät ja mielellään paljon niitä kiitos.
Minkälaiset ensitreffit? Mukavat, rauhalliset ja hyvää ruokaa sisältävät. Tunnelmakin on plussaa ja miksei vaikka viini.
Minkälainen ensisuudelma? Romanttinen tai aistillinen, kumpikin käy, tai miksei se voisi olla kumpaakin yhtäaikaa.
Mikä eläin? Pidän eniten kissoista.

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Rakkaudessa tunne kai, mutta yleensä olen mielestäni aika järkevä ja harkitseva.
Nimiä vai ilman? Ööö... nimiä?
Saalis vai saalistaja? Saalistaja minä olen ainakin tähän asti ollut, mutta en kaiketi niin hirveän hyvä, kun saalis aina pääsee karkuun.
Ylös vai alas? Alas, en halua ottaa turhia riskejä pudota mistään korkealta.
Aamu vai ilta? Ilta. Päivä on myös kiva.
Tarjoaja vai tarjottava? Ravintolassako? Yleensä tietysti herrasmies tarjoaa, mutta minun rahatilanteeni on vähän... Mitä jos kumpikin maksaa omansa, ja hemmottelen sitten jotenkin muuten?
Spontaanius vai johdonmukaisuus? Ei sillä ole niin väliä kunhan tehdään jotain mukavaa.
Maa, meri vai taivas? Maa. Korkealla pyörryttää ja merellä voi tulla huonovointiseksi.
Lähtö, matka vai määränpää? Riippuu minne ollaan menossa, mutta eiköhän mukavin hetki lopulta ole sittenkin kotiin ja omaan sänkyyn palaaminen.
Tyyny, peitto vai lakana? Kaikki? Ylimääräisiäkin saisi olla. No tyyny on ainakin pehmeä, jos vain yksi pitää valita.
There are two sides to every pancake

Natrix Goldenrod, Cerfeur
+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 166
Liittynyt: 28 Maalis 2017, 16:16
Tupa: Cerfeur

Re: Helmikuun haaste: Rakkauselämäkysely [2019]

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 28 Helmi 2019, 00:47

Taustatiedot
Hellittelynimesi? Hah, muahan ei kutsuta millään typerillä nimillä.
Mitä etsit? En ainakaan ällösöpöilyä. Jos tyttö on siisti ja hurja, niin mä voisin ehkä mahdollisesti harkita seurustelua.
Kuinka rakastava olet? Mä en ole helpoin mahdollinen persoona, mutta tän voisi muotoilla vaikka niin, että mun ystävyys tai mahdollinen rakkaus on kyllä kaiken vaivan arvoista.
Mitä rakkaus sinulle merkitsee? No ei nyt mitään erityistä, vaikka ei kai se täysin turhakaan asia ole.
Mikä on ihastuttavin piirteesi (voit myös nimetä monta)? Mä olen kunnianhimoinen, itsevarma, älykäs, rohkea ja taitava monessa asiassa.
Pisimmän suhteen kesto? Jotain 15min.

Mieltymykset
Lempipaikka? Huispauskenttä
Lempiasento? Mitä vit-!
Lempimusiikki? Metal, rock, rap
Lempiruumiinosa? Toki mun kroppa on tikissä, mutta sanon silti että aivot.
Lempi-iskulause? En mä tiedä joku: potkastiinko sut alas pilvenreunalta, ku et ollu tarpeeks tylsä taivaaseen.
Lempitaivaankappale? Jupiter, se on planeettojen kuningas.
Minkälaiset hellyydenosoitukset? Ei ainakaan julkiset. *Mulkaisee syyttävästi äitiään.*
Minkälaiset ensitreffit? Huvipuisto, lentämistä, hyvän bändin keikka, jotain
Minkälainen ensisuudelma? ...Pussaaminen on pussaamista, mitä sitä sen tarkemmin pitää miettiä!
Mikä eläin? Lohikäärme

Valitse jompikumpi/joku
Järki vai tunne? Järki
Nimiä vai ilman? Häh?
Saalis vai saalistaja? Saalistaja
Ylös vai alas? Ylös
Aamu vai ilta?
Tarjoaja vai tarjottava? No en hitossa tarjoa, mä säästän kilpaluutaan.
Spontaanius vai johdonmukaisuus? Spontaanius
Maa, meri vai taivas? Taivas
Lähtö, matka vai määränpää? Määränpää
Tyyny, peitto vai lakana? Häh?? Miks täs kysytään jostain petivaatteista?
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard
+ Natrix Goldenrod, Reichard Lesauvage/ Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Cyan Grenier
Oppilas
 
Viestit: 179
Liittynyt: 02 Helmi 2017, 23:22
Tupa: Serpentard

Seuraava

Paluu Ajatuseula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron