Toukokuun haaste: Minä vs. hahmoni [2020]

Ajatuseula on taikaesine, johon voidaan tallentaa ajatuksia ja muistoja. Se on kivinen ja matala allas, jonka reunoja kiertää outoja riimuja ja merkkejä. Ajatuseulaan talletetut muistot ja ajatukset muodostavat kirkkaan ja alati pyörteilevän muistiaineen, joka muistuttaa valkeahkoa hopeaa tai nestemäistä valoa. Ajatusseula toimii arkistona edellisten vuosien kuukauden haasteille.

Toukokuun haaste: Minä vs. hahmoni [2020]

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 07 Touko 2020, 11:56

Kuukauden haaste on jokaisen kuukauden alussa julkaistava tehtävä, jonka suorittamalla saa tupapisteitä. Tehtäviä on laidasta laitaan, mutta useimmiten ne liittyvät roolipelaamiseen tai taikamaailmaan. Jokainen tehtävä tulee suorittaa kyseisen kuukauden aikana saadakseen tupapisteet.


Jokaisella on täysin oma tyyli luoda hahmo. Osa ottaa inspiraatiota julkisuuden henkilöistä, tuttavistaan tai itsestään, osa kehittelee hahmonsa täysin mielikuvituksensa syövereistä. Osa kehittelee hahmon, joka on samaistuttava, ja joku hahmon joka on täysin omien arvojensa vastakohta.

Tämän kuun haasteena on pohtia itsensä sekä oman hahmonsa eroavaisuuksia ja samankaltaisuuksia. Saat halutessasi listata joko muutaman seikan tai halutessasi kirjoittaa pidemmän analyysin. Mieti, mitä yhteistä sinun ja hahmosi ulkonäössä, luonteessa, arvoissa, miekenkiinnonkohteissa ja taustoissa on? Entä mitä eroavaisuuksia löytyy?

Osallistumisaika: 7.-31.5.2020
Pisteytys: 10p

Esimerkiksi minussa ja Milassa eroavaisuuksina on ulkonäkö (Mila on pitkä ja laiha, minä lyhyempi ja tanakampi) sekä luonne (Mila on äkäinen pessimisti, minä iloinen optimisti). Samankaltaisuuksia meistä löytyy myös: molemmat tykkää suklaasta, kasvisruoasta ja teestä.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Toukokuun haaste: Minä vs. hahmoni [2020]

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 07 Touko 2020, 22:05

Eroavaisuuksia:
- Ulkonäön puolesta mussa ja Rainissa ei oikeastaan ole mitään yhteistä. Olen ihan erinäköinen, -kokoinen ja -pituinen kuin Rain. Noh kummallakin on vaalea iho, mutta Rain on kyllä kalpeampi kuin minä.
- Rain tykkää kovasti lihasta, kun taas itse en nykyään enää oikein pidä siitä. En ole varsinaisesti kasvissyöjä mutta syön lihaa tosi harvoin.
- Rain inhoaa kaikkea makeaa. Mä kyllä pidän joistakin makeista asioista paljonkin, varsinkin suklaasta.
- Rain on vähän sellainen, että se katsoo nuorempia alaspäin ja luulee olevansa paljonkin kypsempi ja kyvykkäämpi kuin useimmat oikeat teinit. Itse taas en aina koe olevani kovinkaan kypsä, ja haluaisin olla nuorempi. Kuitenkin jos asiaa katsoo objektiivisesti, niin enköhän minä oikeasti ole meistä se vähän kypsempi ja Rain lapsellisempi. x’D
- Minä olen yleensä paljon harkitsevaisempi ja varovaisempi kuin Rain, joka on liiankin rohkea rämäpää.
- Minä olen kai enimmäkseen aika hiljainen ja kiltti siinä missä Rain on melko äänekäs ja suorapuheinen eikä osaa varoa sanojaan.
- Mun ja Rainin luonteet yleisesti ottaen ovat enemmän vastakkaiset kuin samankaltaiset.
- Rain rikkoo sääntöjä ja on kapinallinen, kun taas itse käyttäydyn ainakin irl yleensä tosi hyvin enkä aiheuta häiriötä.
- Rain on urheilullisempi, käytännöllisempi ja fyysisempi ihminen, kun itse olen aika sellainen mentaalinen ja teoreettinen, joka on paljon omissa maailmoissaan.
- Rain on onneton teknologian suhteen, minä yleensä pärjään sen kanssa ihan riittävän hyvin.
- Rain on käytökseltään paljon itsevarmempi kuin minä, joka olen vähän ujo. Rain on myös minua huomattavasti itsevarmempi ulkonäöstään, seksikkyydestään, taidoistaan yms. Kuitenkin sellainen syvempi omaan persoonaan, arvoihin, rakastettavuuteen jne. liittyvä itsetunto on mulla parempi kuin Rainilla. Mä uskon olevani pohjimmiltani hyvä, vahva ja mielenkiintoinen ihminen, vaikka en olisi ulkoisesti kaunis tai menestyvä. Rain taas pelkää olevansa sisältä mätä ja paha eikä ollenkaan rakkauden arvoinen, vaikka olisi kuinka kyvykäs ja hyvännäköinen.
- Rain on ulospäinsuuntautunut, minä enemmän sisäänpäinkääntynyt tai ambivertti.
- Rain on paljon minua kokeneempi rakkausasioissa. Se rakastuu helpommin eikä sitten ajattele ketään muuta. Itse saatan olla hiukan ihastunut useaan ihmiseen yhtäaikaa, mutta en ole koskaan varsinaisesti rakastunut vielä kehenkään.
- Rainilla on iso yläluokkainen suku, johon sillä on huonot välit. Mun suku on pieni, enimmäkseen työväenluokkainen, ja olen aika läheisissä väleissä mun vanhempien kanssa.
- Mä olen yleensä aika sovinnollinen ja ystävällinen ihmisten seurassa. Rain saattaa haastaa riitaa tai olla hankala.
- Rain ainakin toistaiseksi arvostaa enemmän itsensä kaltaisia ihmisiä, eikä oikein tajua niitä, jotka ovat tosi erilaisia kuin se. Mä ainakin yritän Rainia enemmän arvostaa ja ymmärtää kaikenlaisia persoonia.
- Mä suhtaudun uusiin asioihin myönteisemmin ja avoimemmin kun Rain, joka voi olla aika epäileväinen ja kyllä sanoo sen, jos jokin ei mene niin kuin sen mielestä kuuluisi.

Samankaltaisuuksia:
- Minäkin käytän mustia vaatteita melko usein. En kylläkään pelkästään mustia tai samantyylisiä kuin Rain.
- Jos katsoo Rainin, tai siis Reichardin, oikeaa ikää, niin meillä on alle vuosi ikäeroa.
- Minä olisin luultavasti myös Serpentardin tuvassa kuten Rainkin.
- Mä ja Rain ollaan kumpikin ainoita lapsia.
- Minäkin juon joskus kahvia ja alkoholia, vaikka harvemmin sentään mustana ja kirkkaana tai samoissa määrin kuin Rain.
- Mäkin nautin jännityksestä, vaikkakaan en yhtä voimakkaasta kuin Rain. Mutta kaipaan sitä elämääni joskus.
- Mäkään en ole kummoinen ruoanlaittaja. Rain tosin mokaa helposti huolimattomuuttaan, kun mä taas vaan en ole harjoitellut tai ollut kiinnostunut kokkaamisesta.
- Mussakin on olemassa joitakin itsepäisiä, kapinallisia tai kunnianhimoisia piirteitä kuten Rainilla, enkä ole sellainen joka aina myötäilee kaikkia tai ei sano mielipiteitään.
- Mäkin voin myös joskus olla synkkä tai ehkä jopa pelottava niin kuin Rain.
- Mussa ja Rainissa on jotain yhteistä sellaisen intohimoisen ajattelun suhteen, ja ehkäpä Rainkin osaa joskus olla syvällinen kuten minä. Voisin myös kuvitella että sekä mussa että Rainissa on astrologisesti ajateltuna vähän jotain sellaista skorpionimaista mystiikkaa. Rain on aurinko-skorpioni ja minä nouseva.
- Mäkin olen tehnyt menneisyydessäni jotain sellaista, mitä kadun ja mikä sai mut tuntemaan itseni pahaksi, ja ylipäätään siihen kokemukseen samastuminen ei ole mulle vaikeaa. Olin tosin silloin 6-vuotias, kun taas Rain on tehnyt kohtalokkaita huonoja valintoja aikuisena.
- Kuten Rain mäkin haluaisin tehdä jotain hyvää muille ja jopa olla sankarillinen, vaikka kyllä eri tavalla.
- Jotkut Rainin pelatessa ilmenevät tunteet on sellaisia, joita olen itsekin kokenut tai voisin kokea. Vaikka Rain ei tosiaan ole sama kuin minä, niin koen että pystyn ymmärtämään sitä hyvin ja samastun siihen helposti. Rainin persoona on jotenkin tosi elävän tuntuinen mun päässä, ja koen Rainia kohtaan myötätuntoa ja kiintymystä melkein kuin se olisi joku todellinen toinen ihminen.
- Kummallakin on huumorintajua vaikka mulla ehkä enemmän. Tai Rain taitaa kyllä olla enemmän koominen itsessään kuin kauheasti vitsaileva.
Rain Savage
 

Re: Toukokuun haaste: Minä vs. hahmoni [2020]

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 08 Touko 2020, 14:52

Tätä on hauska pohtia, vaikka en nyt ole Heatherilla hirveästi pelannut ja kaikkea hauskaa en ole keksinyt :D Ehkä pohdin tätä paremmin sitten kun olen saanut aikaiseksi pelata enemmän...

Eroavaisuuksia:
-Ruumiinrakenne on erilainen
-Heather on blondi ja minä brunette
-En kärsi oppimisvaikeuksista toisin kuin hahmoni
-En ole myöskään vegaani, pidän lihasta ihan liikaa...
-Heather on enemmän draamaqueen kuin minä xD Vaikka osaan mäkin asiasta saada draaman mutta en sillä vauhdilla.

Yhteneväisyyksiä:
-Molemmat ovat olleet(tai no Heather on edelleen) ihastuneita reilusti vanhempaan tyyppiin (tästä en kerro sitten enempää xD)
-Molemmilla on kaksi sisarusta ja tiivis perhe
-Molemmat ollaan puheliaita ja sosiaalisia
-Molemmat menee myös jääräpäisesti läpi harmaan kiven, jos tarve vaatii
-Molemmat on auttavaisia, mä saatan tosin olla liiankin päällekäyvä... Riippuu vähän asiasta, mutta autan aina mielelläni :D
-Molemmilla on vihreät silmät :D
Heather O'Hara
Oppilas
 
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Syys 2019, 19:30

Re: Toukokuun haaste: Minä vs. hahmoni [2020]

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 23 Touko 2020, 14:32

// Koska mut nyt revittiin pois chateau-hiljasuudesta niin tulinpahan tekemään tämänkin :) Oon oikeastaan pohtinut pelaaja-alueella jo Eveä ja itseäni (muistaakseni?), en muista oonko tehnyt samaa Nicin ja Debin kanssa niin teenpähän nyt //

Nicolas on hieman jymähtänyt paikalleen omassa elämässään, eikä pääse eteenpäin tai oikein tiedä, mitä elämältään haluaa. Itse oon varmempi siitä, mitä haluan ja teen sen puolesta huomattavasti enemmän töitä. Hän on tosi kiltti, ei osaa sanoa ei ja menee helposti kavereiden mukana. Itse otan ryhmässä aika helposti johtaja-asenteen, jolla tallustan eteenpäin ensimmäisenä - vaikka uskottelen itselleni vahvasti, että huomioin kaikkia muita siinä ympärillä. "Ei" on kyllä itsellekin hieman hankala sana. Voisi olettaa, että haen aktiivisemmin vastuuta kuin Nic, joka jostain syystä ajautuu aina eri tilanteisiin, mutta molemmat ovat aika vastuuntuntoisia. Verrattuna Eveen Nic on kuitenkin luontevampi puhuja, eikä puhu vaan ja ainoastaan velvollisuuksista, koulusta ja töistä, mutta toisaalta on myös epävarmempi tuntemattomien seurassa. Tullaan kuitenkin molemmat aika hyvin toimeen liki kaikkien kanssa, tiedä häntä johtuuko se sitten molempien neutraaliudesta vai sosiaalisesta kameleonttiudesta. Nic päätyi Chateaussa pouffsouffleen, mutta itse olisin varmaan enemmin serdaigle.

Nic on jollain tavalla sellainen suloinen perhekeskeinen heppu, joka huolehtii paljon muista. Ymmärrän paljon Nicin lojaaliutta, ystävällisyyttä ja epävarmuutta. Toisaalta välillä Nicin pehmeys, konfliktien välttely ja passiivisuus häiritsee - pls, hepulla on lehmän hermot (ei sillä, että itse suuttuisin kovin helposti, mutta joku huutaa Nicille niin tyyppi on vaan rauhallisesti sillee "ok, huuda vaan" XD). Äijä ei oo mikään kova äijä (joskus taisi olla puhetta Benjaminin pelaajan kanssa, että Nic ja Benny vaan kutovat jotain villasukkia, kun muut juosta viipeltää). Nicin on tarkoitus olla enemmän looginen, eikä niinkään tajuta tunteista paljoa, mutta oma pelityyli pyörii aika paljon tunteiden ympärillä vaikka väitän olevani looginen. Varmaan molemmat ollaan enemmän teoreettisia ihmisiä kuin käytännön henkilöitä, Nic tosin saattaa olla jopa parempi käytännössä kuin minä. Ainakin hän pyrkii huomattavasti enemmän konkretisoimaan esimerkein puhettaan kuin minä. Itse toisaalta puhun huomattavasti vähemmän monotoonisesti. Kiinnostuksen kohteilta Nic pitää enemmän teknologiasta ja musiikista, jotka eivät itse kiinnosta ihan niin paljon. Historia ja matemaattiset jutut taas menee yhtäläillä molemmille.

Nic näyttää aikalailla nörtiltä, mutta toki koulupuku hieman peittää sitä arkisin. Tykkään huppareista, enkä nyt hirveästi välitä ulkonäöstä, mutta Nic nyt on aika ääripää siinä, ettei hirveästi mieti ulkonäköä. Hänellä taitaa olla lopulta vaan muutamia vanhoja vaatteita, joita hän pitää vuodesta toiseen. Toisaalta luulen, että Nic jopa ymmärtää kauneudesta ja estetiikasta enemmän kuin minä.

Ylipäätään Nicissä ja minussa on joitain samoja piirteitä, mutta toisaalta ollaan aika erilaisia ja Nic on enemmän pehmo ja joiltain osin liioitellumpi kuin itse koen. Samaistun kuitenkin jotenkin Niciin.
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Avatar
Nicolas Cartier
 
Viestit: 166
Liittynyt: 09 Loka 2016, 00:49

Re: Toukokuun haaste: Minä vs. hahmoni [2020]

ViestiKirjoittaja Deborah Samatha Fey » 23 Touko 2020, 17:04

Tuli tässä hetki sitten naurettua, että henkinen ikäni on varmaan yli 60. Ehkä tuo ikä tosin on mein suurin ero, kun itse kuitenkin oon vasta nuori. Deborah on jollaan tavalla tosi ihana hahmo, koska voi vaan mennä viipeltää ja höpistä niitä näitä. Pidän Debin vapaudesta, sellaisesta mahdollisuudesta olla sekä että Deb voi olla syvällinen ja viisas, mutta toisaalta voi myös olla höpsö ja kepeä. Deb on myös enemmän sinuit itsensä kanssa, hän ei murehdi muita ja menneitä, vaan elää enemmän todellisuudessa. Ehkä samoja piirteitä on jollain tasolla idearikkaus ja tiedonjano. Toisaalta jollain tasolla Deb on kuitenkin enemmän mun äidin ja vanhan opettajan sekoitus kuin minä itse (ups). Oon ite aika usein aika vakava, vaikka pidänkin ihmisten seurasta. Kun Deb jaksaa höpistä koko päivän, viikon ja varmaan vuositolkulla ylikin niin itse olen aika paljon enemmän introvertti, joka tarvii enemmän omaa aikaa. Toisaalta Deb jollain tavalla toteuttaa sellaista mun viisastelu auttamistarvetta, mut häälle se on huomattavasti sallittumpaa kuin miulle (koska hää on vanha, haha). Luulen, että Deb osaa lukea ihmisiä aika hyvin. Hän välillä säätää omiaan, mutta jos puhutaan vakavista aiheista ja jollain on oikeasti ongelma, niin hän kyllä kuuntelee, tukee ja hakee siihen ongelmaan toimivan ratkaisun. Itse en varmaan ole ihan tarpeeksi kokemusta karttanut ihmisten ymmärtämisestä, mutta ainakin sitä on hyvä yrittää.

Luulen, että Deb pukeutuu huomattavasti lämpimämmin kuin minä. En varmaan oikeastaan pitäisi ponchoista, koska ne saattaa kutittaa. Hän on myös pyöreämpi ja varmaan vähän lyhyempi kuin minä. Ehkä ilmiselvimmät erot liittyvät myös kulttuuriin, Deb on ranskalaiseen kulttuuriin sulautunut britti. Ollaan molemmat perheen vanhimpia (en varmaan osaa pelata nuoremmilla, mut ehkä joskus pitää kokeilla sitäkin XD), vaikka Debillä onkin isompi suku ja perhe. Sanomattakin selvää, että Deb on kokenut historiassa aika paljon vaikeita asioita (köh, velhosodat), puhumattakaan siitä, että hän on noita (oma noituus kun yltää vaan tähän tekstin näpyttelyyn).
Doubt is the beginning, not the end, of wisdom

Taikaliemien professori Deborah Fey on hössöttävä, optimistinen ja sosiaalinen papupata. Käy toki kurkkaamassa koko esittely täältä.

Muut hahmot: Nicolas Cartier
Deborah Samatha Fey
Vararehtori
 
Viestit: 96
Liittynyt: 04 Kesä 2017, 20:36
Opetettava aine: Taikaliemet ja -juomat

Re: Toukokuun haaste: Minä vs. hahmoni [2020]

ViestiKirjoittaja Angel Lovelace » 31 Touko 2020, 19:55

Eroavaisuuksia:
- Jälleen Rainin tavoin kyseessä ulkoisesti aivan erinäköinen ihminen kuin pelaajansa.
- Angel puhuu paljon ja on tosi sosiaalinen, kun itse taas menen useimmissa tilanteissa enemmän hiljainen tai ujo -kategoriaan.
- Angel on oudompi ja erikoisempi kuin minä, tai siltä se ainakin vaikuttaa, koska Angelin persoona näkyy paremmin ulospäin kuin minun.
- Angel ei ole soturityyppiä eikä koe mitään vetoa väkivaltaan. En minäkään juuri käytännössä, mutta taikamaailmassa esimerkiksi voisin halutakin olla hyvä kaksintaistelija yms.
- Minä olen sisältä paljon vihaisempi, tulisempi ja helpommin loukkaantuva, kun taas Angel on oikeasti lehmänhermoilla varustettu viilipytty. Eikä siis pelkästään vaikuta rauhalliselta ja kiltiltä pitämällä tunteita sisällään kuten pelaajansa joskus. x’D
- Luulen että minä olen pohjimmiltaan rohkeampi kuin Angel, vaikka kummallakin on seikkailunhalua.
- Angelin oikeudentaju on lepsumpi/ epämääräisempi/ kyseenalaisempi kuin mun.
- Angel on hyvä kielissä. Itsekään en kai ole huono varsinaisesti mutta enemmän keskiverto.
- Se osaa tanssia ja zumbata paljon paremmin kuin minä.
- Angel on itsevarmempi ja sillä on enimmäkseen oikein hyvä itsentunto, mitä en voi itsestäni sanoa.
- Angel on useammin positiivinen ja innostunut kuin pelaajansa.
- Angel on demiromanttinen panseksuaali, kun taas pelaaja voisi kenties olla panromanttinen demiseksuaali tai sitten ei vain tiedä mikä on. xD
- Luulen et Angel on tosi luottavainen ihmisiä kohtaan ja uskoo kaikista hyvää, kun taas itse olen skeptisempi, ja mun on välillä jopa vaikea uskoa yhtään kenenkään aitoon välittämiseen itseäni kohtaan.
- Angel on varmaan paljon älykkäämpi kuin minä, vaikka sitä voikin olla hankala pelata käytännössä sellaiseksi.

Samankaltaisuuksia:
- Minäkin pystyn joskus saavuttamaan sellaisen upean positiivisen tilan, jossa Angel leijuu melkein koko ajan.
- Mun arvot ja ajatukset oikein tekemisestä on itseasiassa kyllä aika samanlaisia kuin Angelin, vaikka erojakin löytyy.
- Mäkin olen melko hyväksyvä ”pahiksia” kohtaan. Tavallaan. Ainakin ajattelen selvästi niin, että kukaan ei ansaitse kärsiä ja kaikki ansaitsee ehdotonta rakkautta, vaikkei olisikaan ns. hyvä ihminen (vielä). Rakkaudella myös ”kasvatetaan” lisää rakkauden arvoisia ihmisiä eikä pelkästään palkita valmiita sellaisia, jos meiltä kysytään. x3 Kaikki ei valitettavasti saa hyvää kasvatusta lapsena, mutta aikuisenakin voi oppia esim. lempeyttä lisää.
- Minäkin olen empaattinen, yleensä ystävällinen, ja haluan ihmisille hyvää. Luulen et vaikutan ainakin joidenkin ihmisten mielestä ystävällisemmältä ja herttaisemmalta kuin musta itsestäni edes tuntuukaan. :’)
- Mäkin syön joskus liian paljon esim. makeaa kerralla. Itse en tosin saa siitä koskaan fyysistä pahaa oloa vaan ihan vaan henkisen morkkiksen.
- Musta tuntuu että oisin Angelinkin kanssa samassa tuvassa jos oisin Ilvermornyssa, eli thunderbird.
- Meillä on aika samanlainen maku ruoan suhteen, vaikken itse vegaani olekaan. Sushi. <3
- Toi animemaku-hommeli, joka on kuvattu hahmoesittelyn muuta-osiossa, on juuri kuten itselläni. En kyllä tiedä sopiiko se sittenkään Angelille, koska voisin kuvitella sen katsovan iloisena myös jotain ihan kepeää hömppääkin, mikä ei pelaajaa ehkä jaksaisi kiinnostaa.
- Huumorintaju voi olla ainakin osittain samanlainen... ehkä.
- Mun luonne saattais muistuttaa Angelin persoonaa aika paljonkin, jos kaikki epävarmuudet ja negatiivisimmat osat ottais itsestäni pois.
- Samoja kiinnostuksenkohteita löytyy.
- En tiedä kumpaan kategoriaan tää ees kuuluis koska... Mäkin olen tunteellinen ja liikutun helposti, mut tottunut pienestä asti pidättämään kyyneleitä jos joku näkee, joten käytännössä itken huomattavasti harvemmin, kuin mitä mua itkettää.
- Angelin menneisyys on vähän ihmeellinen, ja ehkä munkin tavallaan. Ei nyt samalla tavalla, mutta en ole oikein vielä elänyt ihan kunnollista aikuisen elämää koskaan. :’) Ja Angelilla kesti noi parantajaopinnot, joista se ei koskaan varsinaisesti valmistunutkaan, niin ehkä siinä on jotain rinnastettavaa. Outoja hivenen epäonnistuneita aikuisia...
Angel Lovelace
 

Re: Toukokuun haaste: Minä vs. hahmoni [2020]

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Kesä 2020, 00:48

Kiitos teille kaikille osallistumisesta ja tosi hyvistä vastauksista!

Rain Savage, Serpentard: 10p
Heather O'Hara, Serpentard: 10p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 10p
Deborah Fey: 10p
Angel Lovelace: 10p
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen


Paluu Ajatuseula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron