Olet jo luonut Eerikalle tunnukset foorumille, joten uusia tunnuksia sinun ei tarvitse enää luoda. Voisit kuitenkin luoda omat tunnukset oppilashahmollesi Emilialle. Näin kaikki erottavat, mitkä viestit ovat Eerikan ja mitkä Emilian kirjoittamia. Eli kirjaudu ulos, paina "register", ja pääset luomaan uudet tunnukset Emilialle.
Valitsit lempiaineiksesi numerologian ja ennustuksen. Koululla on jo ennustuksen opettaja (minä), eli näillä näkymin sinusta voisi tulla numerologian opettaja. Annan kuitenkin mielelläni sinulle sijaistettavaksi myös ennustuksen oppitunteja, jos sinulla on intoa niiden sijaistamiseen.
Olet jo suorittanut opettajien peruskoulutuksen osittain, joten sinun ei tarvitse käydä sitä läpi enää kokonaan. Voisit kuitenkin vastata muutamaan koulutuksen kohtaan numerologian näkökulmasta.
- Blogiopetuksen perusteissa voisit tehdä numerologian harjoitustunnin. Saat itse päättää aiheen, jota käsittelet harjoitustunnillasi. Edellisestä linkistä näet ohjeet harjoitustunnin tekemiseen. Jos ilmenee epäselvyyksiä, kysy rohkeasti.
- Läksyissä ja lisätehtävissä voisit keksiä läksytehtävän liittyen numerologiaan.
Kun olet tehnyt opettajien peruskoulutuksen loppuun ja se on hyväksytty, voit alkaa tekemään varsinaisia numerologian oppitunteja. Tiedätkö jo, minkänlaisia aiheita käsittelisit eri oppitunneilla? Jos tiedät, voit kertoa niistä tässä, niin päivitän ne numerologian opetussuunnitelmaan.
Kuten jo varmasti tiedätkin, opettajana olo ei ole pelkkää oppituntien tekoa. Voit osallistua myös roolipeleihin, kuukauden haasteisiin, kerätä suklaasammakoita sekä osallistua myös muihin aktiviteetteihin.
Voit kertauksen vuoksi lukea Taikakoulu Châteaun tietopaketin täältä. Jos sinulla on kysyttävää, lähetä ihmeessä minulle yksityisviestiä, sähköpostia tai laita kysymys vieraskirjaan tai foorumin ohjeita ja apua -osioon.
Vielä kerran tervetuloa takaisin!
Terveisin,
Mila Molina
Vararehtori, ennustuksen professori, gryffondorin tuvanjohtaja