Nimenmuutos (1.11.2017)

Aavistuksen alakuloinen poika Serpentardista.

Valvoja: Matthias Frankowski

Nimenmuutos (1.11.2017)

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 16 Loka 2016, 17:57

In-game poissaolo 02.11.2016 - 22.03.2017

Kuten olen jo hieman joillekin vihjaillut, on Frankowskin vuoro kadota hetkeksi näyttämöltä ja tämä yrittää toimia eräänlaisena tiedotteena siitä.

Mikä? Eli in-game poissaolo. Syy poissaololle on toki olemassa in-game, mutta epäilen, että siitä ihan kaikki tietää. Ehkäpä vain ne koulun henkilökunnasta, jotka ovat vähän kärryillä Frankowskin tapauksesta.

Missä? Ollaan jossain muualla kuin Taikakoulu Châteaussa, hah!

Milloin? Lähdetään 2. Marraskuuta ja paluuajankohtaa ei kukaan vielä tiedä. Sitten kun sen aika on. Ei sovi kuitenkaan turhia kiiruhdella, sillä... en edes halua ajatella mitä kaikkea siitäkin seuraisi. Joo, eli sitten joskus myöhemmin, kun kaikki on vähän paremmin ja vähän enemmän fine.

Vaikutukset? Jos yksi Taikakoulu Châteaun sadoista oppilaista on poissa niin, yksi Taikakoulu Châteaun oppilaista on poissa. Minkäänlaisista vaikutuksista ei edes sovi puhua yleisellä tasolla, sillä loppujen lopuksi Frankowski on kuitenkin niin tuntematon henkilö suurille joukoille.
Toki jotkut - hänet huomioivat - saattavat vetää omat johtopäätökset ja spekulaatiot syille heti sen poissaolon tajuamisen hetkellä, mutta ne ajatukset varmaan hautautuvat muiden juorujen alle ennen pitkää. Ja henkilökunta saattanee huoahtaa, kun yksi ongelmatapaus on vähemmän paikalla vaatimassa olemalla olollaan valvontaa tai ehkäpä enemmänkin ohjausta.
Tiivistetysti vain harvat saattavat huomata hänen katoamisen, hah.

Entä off-game? Oikeastaan aion tarttua tilaisuuteen ja yrittää saada kaikkea vähän paremmin ajan tasalle, nykyisyyteen. Esim. jossain vaiheessa yritän saada esittelyn, pelilistauksen ja ihmissuhteet päivitettyä sekä niitä yksinpelejä pelailtua, joita olen mielessäni pyöritellyt. Eli minä, pelaajana en yritä pitää mitenkään taukoa hahmostani, vaikka en oikeasti tiedä onko minun ja Frankowskin suhde minkälainen...

*aseta tähän joku erityisen hyvä kysymys* Jos koet sen kysymisen arvoiseksi ja etenkin, jos olet jopa keksinyt yhden, niin voihan sitä kysyä joko tässä tai yksityisviestillä. :)

Ja peleistä vielä sen verran, että kyllä pelaan ennen marraskuuta sijoittuvia pelejä ihan mielelläni eli jos on innostusta pelata Frankowskin kanssa niin kannattaa ihan laittaa yksityisviestiä, kun en erikseen minkäänlaista seuranhakua tule lähitulevaisuudessa tekemään. :)


Hyvää elämää!
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Nimenmuutos (1.11.2017)

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 01 Marras 2017, 17:35

Nimenmuutos (1.11.2017)

Olen tästäkin jo varmasti aiemmin joillekin maininnut, mutta nyt näin vähän ehkä yleisemmin ja virallisemmin. Kuten ehkä jotkut ovat jo huomanneet, niin käyttäjätunnuksen etunimi olisi muuttunut Lloyd -> Matthias, eikä vain käyttäjätunnuksen vaan myös vähän muuallakin on tätä toista nimeä nyt viljelty.

In-game tämä on varmaan myös näin lokakuun lopussa, marraskuun alussa valmistunut juttu. Asia ei hahmolleni tyypillisesti ole kauhean laajalle levinnyttä, joten muut voivat ihan hyvin rauhassa olla asiasta tietämättömiä. Sitä paitsi, ei Lloydia etunimenä niin kauheasti käytetty. Matthias kyllä ajattelisi ehkä nykyään kyllä käyttävänsä enemmänkin etunimeään kuin aiemmin. Nyt olisi ihan mukava etunimi, jota käyttää, kun oma sukunimi on mikä on… Sitä paitsi, nimellä on merkitys.

Hän ei varmaan edelleenkään kauhea esittelyjen ystävä ole, mutta nykyisin olisi nimikin, joten esittelyt siinä mielessä eivät välttämättä ole enää niin kamalia. On hän syksystä alkaen ainakin joillekin jo varmasti yrittänyt uuden etunimensä turvin, muttei silloin ollut vielä ihan riittävää ikää ja muuta sen niin sanotusti virallistamiseen. Tässä mielessä ei kai mitään suurta juttua tai eroa ole tapahtunut.

Pelaajana pyrin roolipeleissä ja oppituntiosallistumissa ym. ottamaan in-game ajankohdasta riippuen sen hetkisen etunimen huomioon. Toivon ymmärrystä tämän asian suhteen sekä sitä, ettei tämä herättäisi mitään sen suurempia ihmetyksiä sun muita.

Jos toki jotain kysyttävää herää ym., niin ottakaa vain yhteyttä yksityisviestitse!


//Ja kyllä, en ottanut tähän vieraskielistä termistöä mukaan. Olen kuitenkin yrittänyt tehdä parhaani taustatiedon hakemisen kanssa, etten ihan mielivaltaisesti tällaisia päästäni heitä, ja tulin rajatun englannin kielen osaamiseni kanssa siihen tulokseen, että tämä ainakin jollain tapaa kai näin Iso-Britannian jästiyhteiskunnassa saattaisi myös hyvin onnistua tämän ikäisenä.. Englannin tuntemukseni ei kuitenkaan ole se mikään parhain, joten toivon, ettei minua nirhata, vaikken ehkä ihan kaikkea oikein ymmärtänytkään
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard


Paluu Frankowski, Matthias

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron