Kangistunutta tunnelmaa

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Kangistunutta tunnelmaa

ViestiKirjoittaja Sanda River » 18 Helmi 2015, 18:11

//pelialue on tarkoitettu Susannelle ja Sandalle//
Sanda River
Oppilas
 
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Helmi 2015, 18:03
Tupa: Pouffsouffle

Re: Kangistunutta tunnelmaa

ViestiKirjoittaja Susanne River » 27 Huhti 2015, 18:06

Linnassa oli alkanut liikkua huhuja: rehtori oli kadonnut ja oppilaita kangistui. Alkuksi se ei huolettanut, mutta nyt se, että kuka vain voisi kangistua, aiheutti suuren huolen Susannen sisimpään. Nyt huoli oli suurimmillaan.
Toisen luokan serdaiglelainen oli saanut kuulla, että hänen pikkusiskonsa oli tämän kangistumissarjan uhri. Sairaanhoitaja oli vakuuttanut Sandan olevan kunnossa, mikä rauhoitti hiukan. Adelein, siskosten parantajaäiti, oli sanonut luottavansa hoidon tehoon. Susanne kävi usein tekemässä läksynsä sairaalasiivessä ja juttelemassa hänelle.

”Loitsuista ei tullut läksyjä. Tänään tuli läksyä taikuuden historiasta. Keskiajalla perustettiin monia taikakouluja…" Susanne puhui. Hänestä tuntui, että hän puhui lähinnä itselleen, mutta joskus vaikutti, että Sandan silmät tarkentuivat johonkin. Oliko hän tajuissa? Kuuliko tai näkikö hän?
Avatar
Susanne River
Oppilas
 
Viestit: 60
Liittynyt: 10 Kesä 2014, 15:45
Tupa: Serdaigle

Re: Kangistunutta tunnelmaa

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Kesä 2015, 01:18

Pelin pisteytys:

Susanne River, Serdaigle: 2

Tämä on väliaikainen pisteytys, saatte halutessanne vielä jatkaa peliä. Jos pelaatte pelinne loppuun, saatte molemmat 5 lisäpistettä.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Kangistunutta tunnelmaa

ViestiKirjoittaja Sanda River » 08 Kesä 2015, 21:32

// o.o sori viivästys//

Pienen olennon keltaiset silmät pyörivät mielessä... Olin viimeksi kävelemässä tunnille Siitä tuntuu olevan kauan. Missä olen nyt? En pysty liikkumaan taikka puhumaan. Olen kangistunut kivaan asentoon: pelästynyt ilme kasvoilla, katse maahan ja taakseppäin asuneena. Luulen, että mut on viety sairaalapasiipeen. Oliko liikkeellä jokin kangistussarja?

Yleensä katto näyttää kiviseltä, mutta nyt näkyy Doctor Who. Ja joskus näkyy kirjoja. Susanne yrittää aivopestä minut... Ja jostain syistä aivoni soittavat usein pinkin patterin tunnusmusaa. En tahdo kuullakkaan kunnolla. Tuntoaistia ei ole.
Sanda River
Oppilas
 
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Helmi 2015, 18:03
Tupa: Pouffsouffle

Re: Kangistunutta tunnelmaa

ViestiKirjoittaja Susanne River » 17 Kesä 2015, 18:30

Kuuloaisti on ihmisessä viimeisiä aisteja, jotka tajuttomana lähtevät tai ainakin Susanne oli niin kuullut. Ja olihan Sandan silmätkin auki, joten Susanne kaivoi koulurepusta tabletin ja viritti sen siskonsa katseen tasalle.
Doctor Whon uuden sukupolven jakso alkoi pyöriä.

Tänään Sandalle/hänen luokalleen ei tullut läksyjä, joita lukea. Hänen oppimisestaan huolestunut Susanne toivoi todella, että hänen vaivannäöstään olisi hyötyä; muistaisi jotain kokeessa.

Maaliskuu oli alkanut ja talviloma lopputut. Myös pääsiäinen vietettäisiin ilmeisesti ilman Sandaa. Täytyy itse siivota Taran kissanhiekka.

...

Kuun puoliväli oli mennyt. Äitikin alkoi olla huolissaan, kun kangistuneet eivät parannusyrityksistä huolimatta heränneet. Tänään toin kevätkukkia Sandan maljakkoon. Olen myös piirtänyt pari piristävää, mutta ei niin hienoa, kuvaa kukista ja keväästä. Sandan paras kaveri Rose lähettelee huolestunutta pöllöpostia, jonka Susanne lukee ääneen.


(ja tietenkin ennen kesälomaa Sanda ja muut kangistuneet paranevat erilaisten juonenkäänteiden kautta.)

//Jatka vielä tuosta. Lopetetaanko? Kiitos peliseurasta, oli vaikea keksiä kirjoitettavaa. :)
Avatar
Susanne River
Oppilas
 
Viestit: 60
Liittynyt: 10 Kesä 2014, 15:45
Tupa: Serdaigle

Re: Kangistunutta tunnelmaa

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Heinä 2015, 00:57

Pelin pisteytys

Sanda River, Pouffsouffle: 1 p
Susanne River, Serdaigle: 2 p

Tämä on väliaikainen pisteytys, saatte halutessanne vielä jatkaa peliä. Jos pelaatte pelinne loppuun, saatte molemmat 5 lisäpistettä.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen


Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron