Charlotte von Bouvierille peliseuraa

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Charlotte von Bouvierille peliseuraa

ViestiKirjoittaja Charlotte von Bouvier » 26 Joulu 2014, 20:56

Etsisin melko aktiivista peliseuraa. Luokalla, tuvalla tai millään muullakaan ei ole väliä, kunhan joku. Rohkeasti mukaan vain. Enemmänkin kuin yksi mahtuu. Peli voisi sijoittua vaikka joululomalla tai jotain.
Charlotte von Bouvier, alakuloinen ja yksinäinen Serdaigle-tyttö, jonka isä oli vampyyri ja joka syyttää itseään kaikesta pahasta.
Charlotte von Bouvier
Oppilas
 
Viestit: 42
Liittynyt: 26 Joulu 2014, 19:26

Re: Charlotte von Bouvierille peliseuraa

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 26 Joulu 2014, 21:44

Voisin tyrkätä Frankowskin mukaan, mikäli peli tosiaan olisi nopea tempoinen ja eikä erityisen pitkä, näin loman alla, kun vielä ehdin hyvin pelailemaan. Mitään erityistä juoni-ideaa minulla ei ole heittää, mutta kai jonkinlainen lähtökohta saataisiin muotoiltua yhdessä. c::
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Charlotte von Bouvierille peliseuraa

ViestiKirjoittaja Charlotte von Bouvier » 26 Joulu 2014, 21:50

Sopii vallan mainiosti. Lähtökohtana voitaisiin ottaa: Missä peli pelataan?
Charlotte von Bouvier, alakuloinen ja yksinäinen Serdaigle-tyttö, jonka isä oli vampyyri ja joka syyttää itseään kaikesta pahasta.
Charlotte von Bouvier
Oppilas
 
Viestit: 42
Liittynyt: 26 Joulu 2014, 19:26

Re: Charlotte von Bouvierille peliseuraa

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 26 Joulu 2014, 22:40

Suurten sali, Poudlardinen joku kauppa, sairaalasiipi yms. jos hahmosi jää joululoman ajaksi kouluun. En mielelläni pelaisi kirjastossa taikka pöllölässä, kun siellä olen jo pelaillut. Yhteinen oleskeluhuonekaan ei olisi tällä hetkellä niin mieluinen.

Jos hahmosi ei jää loman ajaksi koululle niin, siinäpä sitten olisi pähkinä purtavaksi. c: Ellei sitten pelata lomaa edeltävää aikaa. c:


//EDIT: korjasin kirjoitusvirheen.
Viimeksi muokannut Matthias Frankowski päivämäärä 27 Joulu 2014, 11:29, muokattu yhteensä 1 kerran
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Charlotte von Bouvierille peliseuraa

ViestiKirjoittaja Charlotte von Bouvier » 27 Joulu 2014, 01:33

Olisiko Poudlairne hyvä? Jos on, niin mikä putiikki? Kumpi muuten aloittaa?
Charlotte von Bouvier, alakuloinen ja yksinäinen Serdaigle-tyttö, jonka isä oli vampyyri ja joka syyttää itseään kaikesta pahasta.
Charlotte von Bouvier
Oppilas
 
Viestit: 42
Liittynyt: 26 Joulu 2014, 19:26

Re: Charlotte von Bouvierille peliseuraa

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 27 Joulu 2014, 11:33

Minulle käy mikä vain siellä oleva. Mielestäni pelin aloittaja voisi päättää kahvilan taikka putiikkin jossa peli pelattaisiin ja kuvailla paikkaa alotusviestissään vähän. c:

Minun puolesta, voitaisiin jo nyt aloittaa. Voin taas vaihteeksi koittaa aloittaa pelin, jos sinä et palavasti halua. c::
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Charlotte von Bouvierille peliseuraa

ViestiKirjoittaja Charlotte von Bouvier » 27 Joulu 2014, 11:35

Aloita sinä.
Charlotte von Bouvier, alakuloinen ja yksinäinen Serdaigle-tyttö, jonka isä oli vampyyri ja joka syyttää itseään kaikesta pahasta.
Charlotte von Bouvier
Oppilas
 
Viestit: 42
Liittynyt: 26 Joulu 2014, 19:26

Re: Charlotte von Bouvierille peliseuraa

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 27 Joulu 2014, 14:23

"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard


Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron