Christoperille seuraa?

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Christoper Bollard » 26 Marras 2014, 21:37

Mmm Noh tee ihmeessä koska sä juonen keksit ja muuta ...
Christoper Bollard
Oppilas
 
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Marras 2014, 22:18
Tupa: Pouffsouffle

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Athelard J. Gryan » 26 Marras 2014, 21:37

Benjamin Blanchard kirjoitti:Juhuu, nyt luut keryokaa mielipiteitääähhh.. >:] Selena ja Karakatus.. >:3 Kertokaa tekin, tunnen itteni diktaattoriks kun vaan kommailen ja teen päätöksiä täällä... xD


Mut Bennyhän on diktaattori o.o Joten se on täysin luonnollista hänelle. *Viaton ilme*
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!
Athelard J. Gryan
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 238
Liittynyt: 02 Loka 2014, 21:57
Tupa: Cerfeur

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Christoper Bollard » 26 Marras 2014, 21:39

All heil benny :D
Christoper Bollard
Oppilas
 
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Marras 2014, 22:18
Tupa: Pouffsouffle

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Christoper Bollard » 26 Marras 2014, 22:06

Christoper Bollard
Oppilas
 
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Marras 2014, 22:18
Tupa: Pouffsouffle

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 26 Marras 2014, 22:49

En... XD En haluu olla Hitler! Eikä Bennykää halua. :] Vaik se onki jo semmone ihku Führer, tietämättään itse. :'3 Mutta keksikääpäs tekin jotai nii mä katon vierestä o.o Koska olen diktaattori. Chris, älä tee noin. Alan pelkään Paavo Lipposta... D:

Mikä Athe on jos Benny ob Hitler? Bin Laden vai?
Benjamin Blanchard
 

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Athelard J. Gryan » 26 Marras 2014, 22:52

Benjamin Blanchard kirjoitti:En... XD En haluu olla Hitler! Eikä Bennykää halua. :] Vaik se onki jo semmone ihku Führer, tietämättään itse. :'3 Mutta keksikääpäs tekin jotai nii mä katon vierestä o.o Koska olen diktaattori. Chris, älä tee noin. Alan pelkään Paavo Lipposta... D:

Mikä Athe on jos Benny ob Hitler? Bin Laden vai?


Jean D'Arc tietysti, taistelee hirvittävää sortajaa vastaan, pelastaakseen kansakunnan oikeamielisille. Ilmiselväähän se on, vai häh :D
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!
Athelard J. Gryan
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 238
Liittynyt: 02 Loka 2014, 21:57
Tupa: Cerfeur

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 26 Marras 2014, 22:55

Athe, näihä se menee. :D Ei tämmöne saksalainen natsi pärjää Ranskan pyhimykselle millään. ;( Paitsi jos sil on koulutettu miljuunapäinen lapsiarmeija. Kaikki Châteaun oppilaat on osa Bennyn armeijaa. o.o Pelottavaa...
Benjamin Blanchard
 

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Athelard J. Gryan » 26 Marras 2014, 23:15

Benjamin Blanchard kirjoitti:Athe, näihä se menee. :D Ei tämmöne saksalainen natsi pärjää Ranskan pyhimykselle millään. ;( Paitsi jos sil on koulutettu miljuunapäinen lapsiarmeija. Kaikki Châteaun oppilaat on osa Bennyn armeijaa. o.o Pelottavaa...


Entäs jos Athe värvää ne omalle puolelleen? :D Sit Bennyl ei oo armeijaa ;(
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!
Athelard J. Gryan
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 238
Liittynyt: 02 Loka 2014, 21:57
Tupa: Cerfeur

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Christoper Bollard » 27 Marras 2014, 17:18

Hienot puheet teil ( alat pelkää Paavo LIpposta wut?)
Christoper Bollard
Oppilas
 
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Marras 2014, 22:18
Tupa: Pouffsouffle

Re: Christoperille seuraa?

ViestiKirjoittaja Christoper Bollard » 27 Marras 2014, 17:32

Mutta hei millonkas aloitetaan roolipeli kun juoni alkaa olla valmis ?
Christoper Bollard
Oppilas
 
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Marras 2014, 22:18
Tupa: Pouffsouffle

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron