Kurpitsajuhlapeliä?

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 21 Loka 2014, 19:33

Mietin, olisiko joku, tai jotkut, kiinnostuneita pelaamaan jonkinnäköistä kurpitsajuhliin sijoittuvaa peliä? Kukin tahansa hahmoistani voisi liittyä peliin, mutta tällä hetkellä pelaan mieluiten Sharneella. Riippuen peliin liittyvien hahmojen iästä kyseessä voisi olla vaikka öinen pulahdus läheiseen järveen ja sen jälkeinen leirinuotion pystytys tai jotain vähän karmivampaa? Heitelkää ideoita!
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Niccolina Davenport » 21 Loka 2014, 20:17

Voisin pelata kanssasi Niccolinalla. Ainakin tuo pulahdus (Niccolinan osalta ehkä vähän pidempikin) kuulostaa hyvältä idealta. Tyttö ei nimittäin välttämättä palelisi -10 asteen pakkasessakaan, vaikka olisi alasti :P
Niccolina Davenport
Oppilas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Syys 2014, 17:23

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 21 Loka 2014, 20:36

Ellei teitä kauheasti häiritsisi olisin jonkin verran halukas liittymään peliinne kolmanneksi osapuoleksi Frankowskilla. En tosin tiedä olisiko järjeen pulahtaminen juuri se paras idea hänelle, mutta kyllä hän siitäkin voisi selviytyä. ( :
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 22 Loka 2014, 00:25

((Ääh, järveen pulahtamine oli mun idea. Nyyh. Koska Benny järvessä. :3 aws se jäätyis. Noh benny menee pulahtamaan järveen sitten keväällä.))

En usko että Benistä on minkäänlaista peliseuraa hahmoillesi ellet sitten Salenalla viitsi jotakin pelailla? :D
Benjamin Blanchard
 

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 26 Loka 2014, 13:30

Mielestäni peliin voisi ottaa muutamankin hahmon, eli Niccolina ja Lloyd ovat hyvinkin tervetulleita.

Ja pelaan mielelläni kyllä Salenallakin Benin kanssa. Olisiko myöhäinen illanvietto opettajanhuoneessa sinulle sopiva juoni? Esimerkiksi että kummallakin on kokeiden/esseiden tarkistus jäänyt vähän myöhälle ja nämä päättävät hoitaa sen yöllä ennen seuraavanpäivän tunteja. Samassa olisi hyvä tilaisuus saada nämä kaksi vähän tutustumaan, kun se tanssipeli vähän jäi.
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 26 Loka 2014, 14:14

Sharnee, kuulostaa hyvältä. :3 Tehdään niin.
Benjamin Blanchard
 

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 26 Loka 2014, 14:26

Kiitän.
Itselläni ei tosin ole nyt parempia ehdotuksia tarjoilla, sillä tuo Sharneen ehdottomana on mieleeni. Tosin olisi mielessä se, että Frankowski liittyisi heidän seuraan tai vaikka tuppautuisi heidän seuraan, ihan sama olisivatko toiset siitä mielissään vai ei. c:
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Cesilia Bloke » 26 Loka 2014, 14:31

Benjamin, sopisiko sitten jos aloitan Salenalla pelin? Inspiraationikin on edes vähän koholla :D

Lloyd, sopii. Eiköhän se juoni siinä pelatessa kuitenkin kehity.

//Olen siis täysin sama henkilö kuin Sharneekin, en vain jaksanut vaihtaa käyttäjää.
19-vuotias jatko-opiskelija. Huhujen mukaan ylimielinen ja ilkeä, mutta tosiasiassa huomaavainen ja huumorintajuinen punapää.
Avatar
Cesilia Bloke
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:24

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 26 Loka 2014, 14:42

Cesilia, sopii oikein hyvin. :3
Benjamin Blanchard
 

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Niccolina Davenport » 26 Loka 2014, 14:54

Sharnee & Lloyd: Sopisiko jos minä ja Sharnee pelattaisiin eka vaikka yhteensä neljä viestiä ja sitten sinä liittyisit mukaan?

Eli pelin tiedot olisivat jotenkin näin:

Pelissä mukana: Sharnee Ispahan, Niccolina Davenport & Lloyd Frankowski.
Ympäristö: Järvi ja sen ympäristö.
Lyhyt kuvaus juonesta: Sharnee ja Niccolina tapaavat 22-23 aikoihin järven rannalla ja päätyvät pulahtamaan järveen. Lloyd liittyy ennen pulahdusta seuraan. Tarkempaa juonta ei ole kehitetty.

Tuon saa kopsata jos haluaa. Minä haluaisin aloittaa pelimme, sillä en ole aloittanut pelejä ikuisuuksiin... Jos tämä käy, voisin aloitella vaikka huomenna?
Niccolina Davenport
Oppilas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Syys 2014, 17:23

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron