Kurpitsajuhlapeliä?

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 26 Loka 2014, 14:59

Minulle tuo sopii vallan mainiosti. c:
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Cesilia Bloke » 26 Loka 2014, 16:38

Sopii hyvin :)
19-vuotias jatko-opiskelija. Huhujen mukaan ylimielinen ja ilkeä, mutta tosiasiassa huomaavainen ja huumorintajuinen punapää.
Avatar
Cesilia Bloke
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:24

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Salena Bloke » 26 Loka 2014, 16:58

Anteeksi tuplapostaus, mutta tässä minun ja Benjaminin pelialue.
Viimeksi muokannut Salena Bloke päivämäärä 26 Loka 2014, 19:39, muokattu yhteensä 1 kerran
29-vuotias boheemi nuori nainen sekä 3-vuotiaan tytön äiti, joka opettaa jästitietoa ja sijaistaa säännöllisesti taikuuden historiaa.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Salena Bloke
Opettaja
 
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:39

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Inés Ortega » 26 Loka 2014, 17:15

Jos ei neljän hahmon välinen roolipeli tunnu liian suurelta, niin liittyisin peliin mielelläni Inéksellä. Inés voisi tulla mukaan vähän myöhemmässä vaiheessa ollessaan keräilemässä vaikka jotakin harvinaista taikakasvia, joka tulee esiin vain pimeän turvin (tai jotain muuta höperöä :D) .
Syvällinen haaveilija ja kunnianhimoinen maailmanparantaja. Serdaiglen tuvan valvojaoppilas. (Muut hahmoni Louis Caldwell, Matthieu Valentine ja Elliot de Rohan)
Avatar
Inés Ortega
Oppilas
 
Viestit: 167
Liittynyt: 18 Kesä 2014, 14:39
Tupa: Serdaigle

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Salena Bloke » 26 Loka 2014, 17:21

Eiköhän neljänkin hahmon välinen peli sovi, kunhan vain pidetään pelijärjestyksestä kiinni :D Eli tervetuloa vain. Olisiko pelijärjestys sitten tälläinen: Niccolina - Salena - Lloyd - Inés?
29-vuotias boheemi nuori nainen sekä 3-vuotiaan tytön äiti, joka opettaa jästitietoa ja sijaistaa säännöllisesti taikuuden historiaa.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Salena Bloke
Opettaja
 
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:39

Re: Kurpitsajuhlapeliä?

ViestiKirjoittaja Niccolina Davenport » 26 Loka 2014, 17:33

Pelimme löytyy nyt täältä: viewtopic.php?f=10&t=874

Tervetuloa Sharnee, Lloyd & Inès!
Niccolina Davenport
Oppilas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Syys 2014, 17:23

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron