Juttutuokio järvellä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 17 Marras 2014, 19:00

- En. Miksi osaisin? Kysy professori Molinalta. Hänhän se opettaa ennustamista, en minä. Vaikka kai sunä, sen tiedät. Karakatus sanoi. Hän nappasi laukustaan kirkkaanpunaia omenoita. Hän asetti ne siististi nurmikolle taikomaansa astiaan. Hän otti omenan ja puraisi siitä palan. Hän työnsi astiaa Selenalle ja sanoi: - Ota yksi jos haluat.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 19 Marras 2014, 09:19

"Ajattelin vain. Osaat vain niin paljon sellaista mitä muut eivät."Selena sanoi ja otti varpaansa pois vedestä.
Vähän ajan päästä Karakatus otti omenoita laukustaan ja asetti ne vasta taikomalleen astialle.
"Ota yksi jos tahdot." Karakatus sanoi ja työnsi astian Selenalle.
"Kiitos." Selena sanoi ja nappasi omenan.
//tulipa lyhyt//
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 21 Marras 2014, 08:05

- Mitä muuta sellaista minä muka osaan mitä muut eivät? En mitään. Paitsi kärmeskieltä. Mutta en minä kärmeskielellä voi auttaa. Auttaisin sinua jos voisin. En ole erityinen en ole. Vai olenko? Ehkäpä. No missä päin Ranskaa sinä asuitkaan? En enää mista, vaikka tuon olisit kertonut. Miten,te vietätte joulua? Karakatus kysyi mietteliäästi, ja jäi odottamaan vastauksia. Mitenkähän Selenan kotona vietettiin joulua? Ehkäpä se srlviää vielä.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 22 Marras 2014, 22:54

"Osataan sinä suojeliuksen.
Asun noin 14 kilometriä Pariisin keskustasta länteen. Miten niin?
Jouluako? Ei mitenkään erikoisesti. Haetaan kuusi ja koristellaan se, vietetään aikaa yhdessä, leivotaan, koristellaan, juhlitaan ja nautitaan joulusta. Miten teillä vietetään joulua?
Talvi on lempivuodenaikani. Mikä sinun?" Selena kysyi ja avasi laukkunsa. Läksykalenteri sätti Selenaa joten Selena sihisi pää kiinni ja heitti kalenterin järveen. Selenalla oli mennyt hermot ja se oli melko harvinaista.
"Mahtava lahjaidea kiitosta vaan Amanda." Selena sihisi ja mietti mitäköhän Karakatus sanoisi äskeisestä.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 25 Marras 2014, 21:59

"Asun noin 14 kilometriä Pariisin keskustasta länteen. Miten niin? Jouluako? Ei mitenkään erikoisesti. Haetaan kuusi ja koristellaan se, vietetään aikaa yhdessä, leivotaan, koristellaan, juhlitaan ja nautitaan joulusta. Miten teillä vietetään joulua? Talvi on lempivuodenaikani. Mikä sinun?" Selena selitti.
-Aa. Meillä vietetään joulua niin, että istun huonessani lukemassa. Yksin. Lempivuodenaikani on syksy. Aa. Syksyn synkkyys. Ihanaa. Tosin onhan kevätkin ihan OK. Kesää ja talvea olen ennen vihannut, koska niinä vuodenaikoina muut lapset saavat pitää hauskaa. Karakatus totesi.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 01 Joulu 2014, 18:13

"Oikeasti? Miten sinä jaksat? Joulu yksin... Se kuulostaa pelottavalta. Joulu on yhdessäolon juhla. En osaisi kuvitella joulua yksin." Selena sanoi ja näki sielunsa silmin Karakatuksen istumassa huoneessaan. Yksin. Kirja kädessään ja surullisena.
//Sori lyhyys ei liikkunu mitään päässä......//
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 26 Joulu 2014, 20:27

"Oikeasti? Miten sinä jaksat? Joulu yksin... Se kuulostaa pelottavalta. Joulu on yhdessäolon juhla. En osaisi kuvitella joulua yksin." Selena sanoi.
"Se on mukavaa kun siihen tottuu. Kuule oppitunnit alkavat pian kävelemmekö kohti koulua. Minulla on tärkeää tekemistä. Pari kirjettä pitää kirjoittaa ja lähettää. Lisäksi on eräs tärkeä tapaaminen. Eräs kirja pitää lukea loppuun ja paljon muuta sellaista. Ymmärrätkö? Olen kiireinen. Joulukiireetkin painavat päälle. Mitä teidän luokallanne on seuraavaksi?" Karakatus selosti.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 27 Joulu 2014, 11:04

"Se on mukavaa kun siihen tottuu. Kuule oppitunnit alkavat pian kävelemmekö kohti koulua. Minulla on tärkeää tekemistä. Pari kirjettä pitää kirjoittaa ja lähettää. Lisäksi on eräs tärkeä tapaaminen. Eräs kirja pitää lukea loppuun ja paljon muuta sellaista. Ymmärrätkö? Olen kiireinen. Joulukiireetkin painavat päälle. Mitä teidän luokallanne on seuraavaksi?" Karakatus selosti.
"Minä lähden varmaan jouluksi kotiin. Jos haluat voit tulla meille jouluksi.
Totta kai minä ymmärrän. Olethan sinä Karakatus. Minunkin pitää lähettää muutama kirje. Äiti sekoaa jos ei saa kirjettä kerran viikossa. Ja toinen...... Se on salaisuus.
Mutta minulla on taikajuomia seuraavana. Kaikki meidän suvussa on huonoja mitä tulee taikajuomiin, mutta minä olen niissä hyvä!" Selena selosti.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 27 Joulu 2014, 16:18

"Minä lähden varmaan jouluksi kotiin. Jos haluat voit tulla meille jouluksi.
Totta kai minä ymmärrän. Olethan sinä Karakatus. Minunkin pitää lähettää muutama kirje. Äiti sekoaa jos ei saa kirjettä kerran viikossa. Ja toinen...... Se on salaisuus.
Mutta minulla on taikajuomia seuraavana. Kaikki meidän suvussa on huonoja mitä tulee taikajuomiin, mutta minä olen niissä hyvä!" Selena selosti.

"Ikäväkseni minun on ilmoitettava, että minulla on koko joululomalle töitä. Täytyy suunnitella täydelliset siirrot. Katsos politiikka on kuin shakkia. Joka siirto täytyy suunnitella tarkasti. Täytyy olla stradegia. Esimerkiksi kuinka monta kätyriä lähettää jästilähiöön. Pitää vedellä oikeista naruista haaliakseen valtaa. Ymmärrätkö? Näet jos tahtoo pelkästään yhden maan diktaattoriksi täytyy olla taitava, mutta jos haluaa hallita koko maailmaa, niin täytyy olla nero", Karakatus totesi.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Kesä 2015, 00:38

Pelin pisteytys:

Karakatus Kärmes, Serpentard: 38
Selena McLover, Gryffondor: 40

Tämä on väliaikainen pisteytys, saatte halutessanne vielä jatkaa peliä. Jos pelaatte pelinne loppuun, saatte molemmat 5 lisäpistettä.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron