Juttutuokio järvellä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 06 Marras 2014, 20:58

"Äh luikertelet kysymyksistäni kuin käärme. Miksi kidutit sitä tyyppiä?
Mutta saksaa. Itse yritin Espanjaa, mutta noh se ei minulta oikein onnistunut. Englantikin tulee isän puolelta. Mutta miksi asutte nyt Ranskassa? Onko äitisi ranskalainen?" Selena kysyi.
-No koska iso iso isäni ja isoisäni asuivat aikoinaan Ranskassa. Äitini Madelein Kärmes. On kotoisin Sveitsistä, mutta hän muutti Saksaan, jossa he tapasivat he muuttivat Britanniaan, josta he muuttivat tänne. He ossallistuivat toiseen velhosotaan ja niin poispäin. Karakatus selitti nopeasti ja veti sauvan taskustaan. Hän tökkäsi jotain kasvia sauvallaan jolloin se kuihtui ja kuoli.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 07 Marras 2014, 20:07

"No koska iso iso isäni ja isoisäni asuivat aikoinaan Ranskassa. Äitini Madelein Kärmes. On kotoisin Sveitsistä, mutta hän muutti Saksaan, jossa he tapasivat he muuttivat Britanniaan, josta he muuttivat tänne. He osallistuivat toiseen velhosotaan ja niin poispäin." Karakatus selitti nopeasti ja veti sauvan taskustaan. Hän tökkäsi jotain kasvia sauvallaan jolloin se kuihtui ja kuoli.
"Suora kysymys suora vastaus. Älä käännä selkääsi kun puhun sinulle.
Minun isäni on britti ja äitini on ranskalainen.
Mutta osaatko auttaa minua? Siskoni on vakavasti sairas enkä tiedä mitä tehdä. On minulla ystäviä, mutta eivät he puhu mistään tärkeästä tai muutenkaan ymmärtäisi minua. Kaikki vain olisivat välittävinään, mutta eivät he oikeasti välitä. Eivät he ymmärrä.
Selena sanoi itkukurkussa ja vaihtoi puhekielen sujuvasti ranskaksi.
Selena nojasi Karakatukseen. Vaikka poika tuntui kylmältä Selenasta tuntui, että hän oli täydellisen turvassa.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 07 Marras 2014, 22:21

- Etkö ole kuunnellut juoruja? Osaan tuottaa vain kipua, kärsimystä ja kuolemaa. En osaa mitään hyvää . Karakatus sanoi ja katsoi Selenaa loukkaantuneena. Hän naurahti.
- Miten sinä vietät joululomasi? Entä kuka on suosikki professorisi koululla? Hän kysyi.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 09 Marras 2014, 09:43

"Etkö ole kuunnellut juoruja? Osaan tuottaa vain kipua, kärsimystä ja kuolemaa. En osaa mitään hyvää. Miten sinä vietät joululomasi? Entä kuka on suosikki professorisi koululla?"
"Minä en usko juoruihin. Ne ovat ilkeitä ja usein vielä valehtelevat. Uskon vieläkin siihen, että osaat auttaa minua. Tutki itseäsi kaikessa rauhassa. Oletko seuraava suuri pimeyden velho vai jotain ihan muuta? Kerro itsestäsi se auttaa minua kaikkein eniten.
Mutta ei minulla ole vielä suunnitelmia joululomaksi. Onko sinulla?
Lempi professorini on muuten professori Blanchard." Selena lateli vastaukset ja jäi odottamaan vastauksia.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 09 Marras 2014, 16:27

"Minä en usko juoruihin. Ne ovat ilkeitä ja usein vielä valehtelevat. Uskon vieläkin siihen, että osaat auttaa minua. Tutki itseäsi kaikessa rauhassa. Oletko seuraava suuri pimeyden velho vai jotain ihan muuta? Kerro itsestäsi se auttaa minua kaikkein eniten.Mutta ei minulla ole vielä suunnitelmia joululomaksi. Onko sinulla?
Lempi professorini on muuten professori Blanchard." Selena sanoi.
- Ei minulla ole joululomasuunnitelmia. Todennäköisesti luen pari romaania läpi ja viriun yksinäisyyden vankilassa, jossa ruokana tarjoillaan murhetta höystettynä epätoivolla ja synkkyydellä. Karakatus vastasi iloisesti.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 09 Marras 2014, 17:59

"Ei minulla ole joululomasuunnitelmia. Todennäköisesti luen pari romaania läpi ja viriun yksinäisyyden vankilassa, jossa ruokana tarjoillaan murhetta höystettynä epätoivolla ja synkkyydellä." Karakatus vastasi iloisesti.
"Tuo kuulostaa kauhealta. Tulisit meille jouluksi. En kyllä tiedä olenko joulun tällä. Äiti sanoi, että Chateaun joulu on näkemisen arvoinen.
Viihdytkö kotonasi? Sinä kuulostat siltä, että et viihdy. Jos minä olisin sinä minä karkaisin ja lähtisin vaikka lastenkotiin.
Ketä ihailet? Onko sinulla ketään sellaista, että haluaisit olla kuten hän? Minulla ei ole. Mutta toiveammatteja niittenkin edestä." Selena sanoi, riisui tennarinsa ja upotti varpaansa suht lämpimään veteen.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 09 Marras 2014, 19:30

"Tuo kuulostaa kauhealta. Tulisit meille jouluksi. En kyllä tiedä olenko joulun tällä. Äiti sanoi, että Chateaun joulu on näkemisen arvoinen. Viihdytkö kotonasi? Sinä kuulostat siltä, että et viihdy. Jos minä olisin sinä minä karkaisin ja lähtisin vaikka lastenkotiin.Ketä ihailet? Onko sinulla ketään sellaista, että haluaisit olla kuten hän? Minulla ei ole. Mutta toiveammatteja niittenkin edestä." Selena sanoi.
-Ei. Miksi olisi? Minä en ihaile ketään. En ketään. Karakatus sanoi ja katsoi järven kiiltelevää pintaa.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 11 Marras 2014, 20:44

"Ei. Miksi olisi? Minä en ihaile ketään. En ketään." Karakatus sanoi ja katsoi järven kiiltelevää pintaa.
"Ajattelin vain. Mitä teet kun olet epätoivoinen? Minä en ole ikinä ennen ollut epätoivoinen. Äiti luulee minuakin sairaaksi koska en hymyle tai naura koko ajan. Ennen oli ihanaa olla vähän niinkuin narri. Nyt jo pelkkä hymyileminen tuntuu luonnottomalta." Selena niiskautti. Ei Karakatus hänestä oikeasti välittänyt. Ei hän olisi voinut ikinä pitää Selenasta. Oikeasti Karakatus vain toivoisi, että Selena olisi vaihteeksi hiljaa.
"Ole kiltti ja ole rehellinen. Pidätkö minusta ystävänä?" Selena kysyi jo peläten vastausta.
//Netti on ollut poikki varmaan kolme päivää. Suuret pahoittelut epäaktiivisuudesta.//
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 15 Marras 2014, 17:43

- Olen pahoillani. Minuklla vain ei ole ollut ystäviä. Olen aina ollut niinsanottu yksinäinen peltirumpu lastenhuoneen komerossa. Karakatus sanoi ja naurahti. Karakatuksen nauru ei koskaan ole kuulostanut iloiselta. Se on ollut koko hänen ikänsä kylmää ja murheelista.
- Oletko koskaan kirjoittanut kertomuksia? Katakayus lisäsi.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 16 Marras 2014, 18:53

"Ymmärrän. Minulla on ollut vain kaksi ystävää ennen Chateauta. Ja tonen heistä on jo kuollut." Selena sanoi ja näytti Karakatukselle medaljongin kuvan. Selena ei voinut lakarta katsomasta Joelin suloisia kasvoja.
"Kirjoitan paljon tarinoita. Minulla on pieni hylly jossa on tarinoita jotka olen kirjoittanut. Osaatko tulkita unia? Minua kiinnostaisi tietää mitä unet tarkoittavat." Selena sanoi vastustaen kiusausta kertoa enemmän. Selenallakin oli paljon salaisuuksia ja tuntui epäreilulta salailla kun Karakatuskin oli ollut rehellinen.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron