Juttutuokio järvellä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 30 Loka 2014, 20:42

"Ei rakkaus ei kuole. Se asuu jokaisen sydämessä. Ja siellä se tulee aina asumaan. Sinun, minun ja Kolhokallonkin sydämessä! Mutta mitä tarkoittat sillä, että Kolhokallo on puhunut pelkkää kärmeskieltä kymmenen vuotta? Onko se ollut joskus ihminen? Haluatko? Tämä on ihan niinkuin silloin junassa." Selena sanoi ja kikatti jostain syystä jota Karakatus ei ymmärtänyt.
-Muistot. Lähes yhtä turhia kuin rakkaus. Kannattaa ajatella pelkkää tulevaa. Sitäpaitsi en pysty syömään pastilleja tai mitään makeaa. Ne tuovat minulle vain huonon olon. Ällöttävä makeus tai raikkaus! Olen syönyt liian vähän tänä kesänä. Kolhokallo pyysi etten kerro kenellekkään. Karakatus totesi kylmästi,
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 30 Loka 2014, 21:30

Karakatus katsoi Selenaa aika kummeksuen.
"Muistot. Lähes yhtä turhia kuin rakkaus. Kannattaa ajatella pelkkää tulevaa. Sitäpaitsi en pysty syömään pastilleja tai mitään makeaa. Ne tuovat minulle vain huonon olon. Ällöttävä makeus tai raikkaus! Olen syönyt liian vähän tänä kesänä. Kolhokallo pyysi etten kerro kenellekkään." Karakatus totesi kylmästi.
"Sinä olet aika outo tänään. Ilman muistoja ei ole itseämmekään. Me tarvitsemme muistoja. Se vain... Äh en osaa selittää. Mutta olen silti sitä mieltä, että me tarvitsemme sekä rakkautta ja muistojamme.
Mutta jos sinusta on omituista, että kikatin äsken et ilahtuisi visiitistä erään tuntemani henkilön mieleen. Me tytöt olemme kyllä aika outoja. Osalle meistä on maailman loppu jos kynsi katkeaa, ja toiset taas eivät tee muuta kuin puhuvat pojista. Itseäni on aina kiinnostanut noh hieman poikamaiset jutut. Mutta kiinnostaa minua myös "tyttömäiset" jutut. Ja olenhan minä myös välillä rehellisesti raivostuttava.
Mutta muuten sinä väistit kysymykseni Kolhokallosta. Olen ehkä blondi, mutta en tyhmä." Selena sanoi hieman haastavasti.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 31 Loka 2014, 22:55

"Sinä olet aika outo tänään. Ilman muistoja ei ole itseämmekään. Me tarvitsemme muistoja. Se vain... Äh en osaa selittää. Mutta olen silti sitä mieltä, että me tarvitsemme sekä rakkautta ja muistojamme.
Mutta jos sinusta on omituista, että kikatin äsken et ilahtuisi visiitistä erään tuntemani henkilön mieleen. Me tytöt olemme kyllä aika outoja. Osalle meistä on maailman loppu jos kynsi katkeaa, ja toiset taas eivät tee muuta kuin puhuvat pojista. Itseäni on aina kiinnostanut noh hieman poikamaiset jutut. Mutta kiinnostaa minua myös "tyttömäiset" jutut. Ja olenhan minä myös välillä rehellisesti raivostuttava.
Mutta muuten sinä väistit kysymykseni Kolhokallosta. Olen ehkä blondi, mutta en tyhmä." Selana sanoi Karakatukselle. Karakatus naurahti.
-Outo? Hah. Outo. Minä olen sitä mitä olen aina ollut. Kolhokallo pyysi etten kerro kenellekkään. Ristikkotehtävät. Ristikot ovat hauskoja. Niitä on mukava tehdä aamulla jasmiiniteetä juodessa ja syödessä Tropiikkilaista appelsiinimarmeladivoileipää. Karakatus vastasi tyynesti.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 01 Marras 2014, 08:54

"Outo? Hah. Outo. Minä olen sitä mitä olen aina ollut. Kolhokallo pyysi etten kerro kenellekkään. Ristikkotehtävät. Ristikot ovat hauskoja. Niitä on mukava tehdä aamulla jasmiiniteetä juodessa ja syödessä Tropiikkilaista appelsiinimarmeladivoileipää." Karakatus vastasi tyynesti.
"Aa. Et tietenkään halua paljastaa sen salaisuuksia. Mutta olet oikeassa, ristikot ovat hauskoja. Mielestäni paras tapa avata aamu on joko ristisanatehtävät, jasmiinitee ja pannukakut tai viimeisen kakkupalan vieminen isoveljen nenän edestä.
Teetkö muuten sudokuja? Nekin ovat minusta kivoja. Mutta onko sinun suvussasi mustia lampaita? Meidän suvussa on yksi joka on kuolonsyöjä. Hänen talossaan on riveittäin kotitontun päitä. Mutta hänestä ei saa puhua." Selena sanoi ja katsoi taakseen. Hänellä oli levoton olo, että kaikki ei ollut hyvin. Selenasta tuntui, että hetkenä minä hyvänsä joku kiroaisi hänet.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 01 Marras 2014, 22:42

"Aa. Et tietenkään halua paljastaa sen salaisuuksia. Mutta olet oikeassa, ristikot ovat hauskoja. Mielestäni paras tapa avata aamu on joko ristisanatehtävät, jasmiinitee ja pannukakut tai viimeisen kakkupalan vieminen isoveljen nenän edestä. Teetkö muuten sudokuja? Nekin ovat minusta kivoja. Mutta onko sinun suvussasi mustia lampaita? Meidän suvussa on yksi joka on kuolonsyöjä. Hänen talossaan on riveittäin kotitontun päitä. Mutta hänestä ei saa puhua." Selena sanoi
-Sudokujako? En. Vihaan niitä. Mustia lampaita on toki joka suvussa. Tosin Kärmesin suvussa ei kannata olla sellainen. Heidät erotetaan suvusta, sukunimet muutetaan, sauva otetaan, karkotetaan jästimaailmaan ja unhoitutetaan. Karakatus vastasi.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 03 Marras 2014, 20:13

Karakatus sanoi jotakin, mutta Selena ei jaksanut kuunnella.
"Tarkkaileeko meitä joku? On jotenkin levoton olo." Selena sanoi ja tarttui Karakatuksen käteen. Selena oli jo liian monta kertaa tainnutettu käytävällä.
Hänen isoveljensä maine oli ilmeisesti rauniona koska Selena oli saapunut Chateauhun. Fiksu, hauska ja pirteä pikkusisko vei liikaa huomiota Jacksonilta.

//Anteeksi, että kesti. Olen ollut kuumeessa jotain kolme päivää enkä siksi ole jakasanut kirjoittaa.//
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 04 Marras 2014, 23:23

— En tiedä en tiedä. Minua tarkkaillaan auna. Olen muka vaarallinen muille oppiåaille. Koulun 10—vuotisjuhlissakin kidutin jotain heppua joka tuli häiritsemään minua. Karakatus.sanoi ja katsoi Selenaa.
— Mitä kieliä muuten osaat puhua.
//Ähh. Tulipa lyhyt.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 05 Marras 2014, 08:25

"En tiedä en tiedä. Minua tarkkaillaan aina. Olen muka vaarallinen muille oppilaille. Koulun 10—vuotisjuhlissakin kidutin jotain heppua joka tuli häiritsemään minua." Karakatus sanoi ja katsoi Selenaa.
"Miksi kidutiti sitä heppua?" Selena kysyi ja kohdisti ruskeiden silmiensä painostavan katseen Karakatukseen. Selenan ajatukset olivat muuttuneet paljon kun hän mietti tätä poikaa.junassa hän ajatteli tämän olevan ihan tavallinen, ehkä hieman outo. Keskustelun alussa täysi hirviö (Selena inhoaa pimeydenvoimia), mutta nyt Karakatus vaikkutti mukavalta ja hieman vaaralliselta. Selenaa se ei haitannut sillä Selena tiesi, että Karakatus ei satuttai häntä.
"Mitä kieliä muuten osaat puhua?" Karakatus kysyi.
"Puhun sekä täyttä ranskaa ja englantia. Miten niin?" Selena kysyi, mutta säpsähti. Ei tuolla pusikossa ketään ole, Selena pommitti itselleen.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 05 Marras 2014, 18:29

"Miksi kidutiti sitä heppua? Puhun sekä täyttä ranskaa ja englantia. Miten niin?" Selana sanoi.
-Itse minun oli pakko opiskella saksaa. Osaan siis saksaa, ranskaa ja englantia. Isäsäni Sylvester on syntynyt Saksassa, joten minun piti opetella saksaa. Karakatus myhäili, mutta jätti kidutuskysymyksen huomiotta. Miksi hän siitä olisi välittänyt? Ei hänen ollut pakko kertoa. Eihän?
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 05 Marras 2014, 21:40

"Itse minun oli pakko opiskella saksaa. Osaan siis saksaa, ranskaa ja englantia. Isäsäni Sylvester on syntynyt Saksassa, joten minun piti opetella saksaa." Karakatus myhäili, mutta jätti kidutuskysymyksen huomiotta.
"Äh luikertelet kysymyksistäni kuin käärme. Miksi kidutit sitä tyyppiä?
Mutta saksaa. Itse yritin Espanjaa, mutta noh se ei minulta oikein onnistunut. Englantikin tulee isän puolelta. Mutta miksi asutte nyt Ranskassa? Onko äitisi ranskalainen?" Selena kysyi ja päästi Karakatuksen käden irti. Kuvitteliko tyttö vain, mutta käväisikö Karakatuksen naamalla pettymys? Näitä ajatellessaan Selena jäi odottamaan vastauksia.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron