Juttutuokio järvellä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 19 Loka 2014, 17:11

//Alue on varattu Selena McLoverille ja Karakatus Kärmesille//

Karakatus istui järven rannassa sivellen käärmesormuksensa päätä. Hänen vieressään lojui kirja 113 tapaa nousta valtaan käyttäen pimeyden voimia. Kolhokallo loikoili järven rannassa olevan kiven päällä. Karakatus nosti vasemman käden hihansa ja katseli UAKS.RY;n uutta pimeän piirtoa. Hän vetäisi hihan takaisin ja alkoi katsella taivasta. Tämä olisi hyvä tilaisuus harjoitella Atmosfääriloitsua ja sen jälkeen ukkosmyrskyssä Avada Kedavra, piirto taivaalle ja sitten vain hirnyrkin tekoon. Ei. Ei tänään. Tänään ei ollut se päivä. Tänään ei ollut oikea päivä tehdä hirnyrkkejä. Näihin mietteisiin Karakatus syventyi, kunnes hän kuuli kuinka Kolhokallo luikersi häntä kohti.
-Ihmisiä. se sihisi. Karakatus nousi seisomaan hän veti taikasauvan taskustaan ja osoitti sillä sinne mistä askeleet kuuluivat.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 19 Loka 2014, 18:54

Selena kipaisi portaat alas ja astui viileään ulkoilmaan. Hän lähti kohti tavallista läksyjen tekopaikkaansa järven rannassa. Ennen kuin hän ehti järvenrantaan hän päättikin kiertää koulun tilukset. Selena ihmetteli kasvihuoneen lukuisia kasveja ja yrttejä. Selena havahtui vasta kun hänen läksykalenterinsa alkoi lallatella hänen laukussaan.
Hän lähti nopeasti kohti järvenrantaa. Selena huomasi järven rannassa hahmon siluetin. Yhtäkkiä hahmo nousi ja osoitti Selenaa taikasauvalla. Selena säikähti, mutta tunnisti hahmon.
"Karakatus?" Selena kysyi ihmeissään.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 19 Loka 2014, 19:53

-Aa. Sinä. Karakatus sanoi ja laski sauvansa huomatessaan tulijan olevan hänen junassa tapaamansa Selena McLover. Puoliverinen (onneksi). Karakatus istuutui ja avasi kirjan luki neuvon nro. 1 Käytä komennuskirousta johonkin vallanpitäjään jolloin hän joko tekee päätöksensä sinun ohjeidesi mukaan tai voi nimittää sinut seuraajakseen. Karakatuksen iho oli kalpeampi kuin yleensä hän oli laihtunut ja hänellä oli hyvin näkyvät silmäpussit. Hän tunnusteli vasenta hihaansa. Hänen huomaamattaan hänen taskustaan putosi rypistynyt paperilappu. Lapussa oli kompassiruusu jonka päällä oli ristikkäiset taikasauvat joiden päällä pimeän piirto. Kuvan alla oli teksti UAKS.RY. Paperin oikeassa alakulmassa oli Karakatuksen allekirjoitus. Karakatus ei paperia huomannut vaan hän tuijotti järveä.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 21 Loka 2014, 20:47

"Aa. Sinä." Karakatus sanoi ja istui alas. Hän otti kirjansa esiin ja alkoi lukea.
"Mitä luet?" Selena kysyi ja istui myös. Karakatus näytti olevan ajatuksissaan. Selena pani merkille Karakatuksen kalpean ihon, laihuuden ja pussit silmien alla.
"Oletko kunnossa?" Selena kysyi huolestuneena. Kara katus tuntui olevan yhä ajatuksissaan ja hänen taskustaan tippui paperilappu. Selena aikoi juuri huomauttaaa asiasta, mutta huomasi lapun kannessa olevan logon. Lehdissä oli viimevikkoina oli kerrottu tästä järjestöstä.
"Oletko kuolonsyöjä?" Selena sanoi ja jokaisesta tavusta kaikui syvä raivo.
Viimeksi muokannut Selena McLover päivämäärä 22 Loka 2014, 14:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 22 Loka 2014, 07:24

-Olen aivan kunnossa. Paremmassa kuin koskaan. Etkö lukenut lehdestä, että tuo on kotitonttuja auttava yritys. Ja sitäpaitsi mitä haittaa vaikka olisin kuolonsyöjä? Mitä sitten vaikka olisin tehnyt hirnyrkkejä? Mitä sitten vaikka olisin pimeyden velho? Mitä minun vointini on tähän mennessä ketään liikuttanut? Olen vain minä.
Karakatus sanoi ja nauroi hiukan hysteerisesti. Hän avasi taskukellonsa ja näytti Selenalle kellotaulussa välkkyvän silmän. Sitten hän osoitti sormustaan. Hän ojensi Selenalle kirjan ja alkoi taas nauraa.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 22 Loka 2014, 08:48

"Sinä olet hirviö! Minä olen kyllä lehtiä lukenut! Sinä olet UAKS.RYn jäsen!" Selena kiljui täyttä kurkkua.
"Mutta yhdessä asiassa olet väärässä. Minä välitän sinusta. Sinä olet yksinäinen, etkö olekkin? Minä olen halunnut parastasi, mutta minä inhoan kuolonsyöjiä!" Selena sanoi ja hänen poskelleen valui kyynel.
"Karakatus minä tiedän että sinä voit muutua! Sinä olet luvannut yrittää, silloin junassa. Minä haluan olla ystäväsi etkö käsitä?" Selena sanoi ja hänen poskelleen vieri toinenkin kyynel. Selena päätti auttaa Karakatusta, vaikka silloin pitäisi todennäköisesti rikkoa hirnyrkit.
"Karakatus kysyn vielä yhden asian. Miksi hirnyrkit eikä varjelukset?" Selena sanoi ja vaikeni.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 22 Loka 2014, 10:29

- Mitä pahaa on hirnyrkeissä? Ja UAKS.RY haluaa velhoyhteisön parasta. Itse maailman toizselsi mahtavin velho Albus Dumbledore sanoi:yhteiseksi hyväksi. Minä teen hirnyrkkini vain jotta voin auttaa velhoyhteisöä pidempään. Karakatus sanoi ja alkoi katsella taivasta.
-Voit liittyä meihin saisit piirron ja kaikki. Kuten on todettu Taika on valtaa. Karakatus sanoi ja nautahti.
Viimeksi muokannut Karakatus Kärmes päivämäärä 22 Loka 2014, 14:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 22 Loka 2014, 14:05

"Sinun pitää ymmartää, että siitä ei seuraa mitään hyvää." Selena sanoi itkun partaalla.
"Sinun pitää oppia hyväksymään jästisyntyiset. Karakatus vaikka isäsi olisi kuolonsyöjä sinä voit valita oman tiesi, mutta muista minä en tue sinua pimeällä tiellä." Selena sanoi ja siirtyi lähemmäs Karakatusta.
"Karakatus minun sukuni oli puhdasverinen ja rakasti sitä, mutta äitini ei välittänyt siitä vaan nai jästin. Samalla koko suku ymmärsi että puhdasveri oli samanlaista kuin jästisyntyisten. Hän valitsi oman tiensä välittämättä siitä mitä muut sanoivat. Ymmärrätkö miksi kerron tämän kaiken sinulle?" Selena sanoi ja kokosi itsensä.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 22 Loka 2014, 14:17

-Ymmärrän. Mutta hirnyrkkisuunnitelmani ainakin pitää. Ja kyllähän minä kuraveriset hyväksyn heille itselleen vain olisi parempi elää jästien keskuudessa. Ja seuraan lordi Voldemortin jaloa polkua. Karakatys sanoi ja vetäisi vasemman hihansa ylös siinä komeili Karakatuksen itsensä suunnittelema UAKS.RYn logo. Karakatus huokaisi ja jatkoi:- Ikävä kyllä suunnitelma B on jo käynnissä
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 22 Loka 2014, 14:26

"Ymmärrän. Mutta hirnyrkkisuunnitelmani ainakin pitää. Ja kyllähän minä kuraveriset hyväksyn heille itselleen vain olisi parempi elää jästien keskuudessa. Ja seuraan lordi Voldemortin jaloa polkua. Karakatys sanoi ja vetäisi vasemman hihansa ylös siinä komeili Karakatuksen itsensä suunnittelema UAKS.RYn logo. Karakatus huokaisi ja jatkoi:- Ikävä kyllä suunnitelma B on jo käynnissä." Karakatus sanoi.
"Älä sano sitä nimeä! Ja mika on suunnitelma B? Miten saatoit antaa niiden poltaa tuon käteesi? Karakatus teen mitä tahansa jos lopetat tämän hulluuden." Selena sanoi silmissään epätoivoinen katse.
"Karakatus ketkä sinä olet tappanut? Miksi annat hänen käyttää sinua? Hän jättää sinut kohta kuin nallin kalliolle." Selena sanoi eikä voinut enää hillitä itseään ja purskahti itkuun.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron