Basiliskinpoikanen karkuteillä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 08 Kesä 2015, 11:33

Samoin (voisin siis hahmoni kanssa siirtyä toiseen peliin). :) En näe syytä olla ensimmäisessä pelissä koska Benjamin tulee myöhempään. Jos se siis vain käy? :D
Benjamin Blanchard
 

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 08 Kesä 2015, 18:29

Eve voisi tas pysyä ensimmäisessä, jos kerran on mukana kaatuilussa ja kömmähdyksissä :)

Eli tarkistan vielä:

sairaalapeli 1.

Ratkaisu ja joku herätetään. Mukana: Evelyn, Rose ?, Rosaliné ?, Liina Lehtinen?
Liina Lehtinen voisi olla herätettävä, jos innostaa? Rosaliné kai mainitsi, että voisit mennä Rosen kanssa paikalle jo aiemmin ja Eve voi kai sitten tupsahtaa vielä paikalle (ja koska syytä mietin, niin hän voisi yrittää varmistaa, että onko sairaalasiiven "asukkaat" oikeasti kangistuneita, koska saattaa kärsiä pienistä ristiriitaisista uskomuksista basiliskin suhteen...)


Sairaalapeli 2.

Herätellään muita. Mukana : Benjamin, Lloyd, Renée, Inés (herätettävä) ?
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä
 
Viestit: 850
Liittynyt: 04 Loka 2014, 16:27

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 08 Kesä 2015, 19:14

Vai selviääkö Liina jotenkin siinä toisessa sairaalapelissä? Tuli vaan mieleen... mutta no kuitenkin.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä
 
Viestit: 850
Liittynyt: 04 Loka 2014, 16:27

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 08 Kesä 2015, 21:01

Ensin olisi kait ideana parantaa Lily, jonka jälkeen Liina parannetaan kangistumisesta ja herää, näin olen ymmärtänyt.
E
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Avatar
Liina Lehtinen
Oppilas
 
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Touko 2015, 10:33
Tupa: Pouffsouffle

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 08 Kesä 2015, 22:16

Jes, tuo jako sairaalapelien välillähän meni kuin unelma. Kumpaankin peliin olisi osallistumassa siis neljä hahmoa.

Ajattelin, että ensimmäinen paraneminen tapahtuisi tuossa sairaalapelissä, jossa tapahtuu se kasvien kaataminen alruunaliemeen. Vai haluaako Liina parantua jo tuossa nyt pelatussa sairaalapelissä? Tavallaan olisi ihan hauskaa, että Liina paranee vasta tuossa 2. sairaalapelissä, koska sitten siinä pelissä olisi joku, joka parannetaan. Esim. niin että kasvit kaatuvat alruunaliemeen ja sen jälkeen lientä juotetaan Liinalle, joka herää. Ellei sitten tule ideoita, miten Liina voisi herätä jo tuossa 1. sairaalapelissä.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 08 Kesä 2015, 23:39

Liina voi jäädä vielä 2 peliin kangistuneeksi ja parantua vasta silloin, koska idea on hyvä noinkin.
:)
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Avatar
Liina Lehtinen
Oppilas
 
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Touko 2015, 10:33
Tupa: Pouffsouffle

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 09 Kesä 2015, 15:20

Miks must tuntuu, et oon sekasin näist sairaalapeleist. Mut siis Liina ei parannu siin teidän sairaalapelis ( "Lilyn parantamist") vaan paranee täs kukkien-kaato-hässäkkä sairaalapelis? (Jonka jälkeen ois viel yks sairaalapeli, mut siin Liina on jo parantunut?)

Ja ihan tapani mukaan taas tarkistelen tätäkin sata ja yksi kertaa, et sorry siitäkin. :)

Periaattees ei kuitenkaan oo kovin olennaista miun puolest, mut ihmettelen kuitenkin. :P
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä
 
Viestit: 850
Liittynyt: 04 Loka 2014, 16:27

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 09 Kesä 2015, 15:29

mäki oon vähän pihalla mut ei se mittään tiiän ne mis ite oon :P
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Avatar
Rose Hill
Oppilas
 
Viestit: 423
Liittynyt: 25 Touko 2015, 20:28

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 09 Kesä 2015, 15:44

Jep, ehkäpä se on parasta, mut mä oon vaan tämmöne nokkani joka paikkaan tunkeva hyypiö, joten jippii, sen kannalta.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä
 
Viestit: 850
Liittynyt: 04 Loka 2014, 16:27

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 09 Kesä 2015, 16:46

mä kans jos on joku Rope mis en viel oo oon heti sillenn "pääseekö mukaan?" varmaan kolme ropee kesken ja kaks uutta tulossa xD
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Avatar
Rose Hill
Oppilas
 
Viestit: 423
Liittynyt: 25 Touko 2015, 20:28

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron