Basiliskinpoikanen karkuteillä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 21 Kesä 2015, 14:57

Milloin tuo toinen sairaalapeli aloitetaan? Ja kuka sen aloittaa?
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.


EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Avatar
Renée Mason
Oppilas
 
Viestit: 563
Liittynyt: 15 Touko 2015, 13:18
Tupa: Gryffondor

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 25 Kesä 2015, 12:16

Pelatkaa rauhassa loppuun. Ehditte myös pelaamaan toisen sairaalapelin vielä kesän aikana. Niiden kanssa ei ole kiire.

Lopputuloksen äänestyksen tulos on nyt selvillä. Basiliski pyydystetään ja lahjoitetaan tutkijalle. Koska niin moni kuitenkin oli äänestänyt basiliskin katoamista, tulee Everard Poulin katoamaan muutaman päivän päästä basiliskin saatuaan. Tästä tulee varmaan vielä muutama Jaques Roséen artikkeli kesän aikana. Basiliskin ihan lopullinen olinpaikka jää siis epäselväksi ja se on mahdollista tuoda takaisin peliin myöhemmässä vaiheessa (esim. parin vuoden kuluttua, kun basiliski on kasvanut enemmän)

Tässä Rosén artikkeli basiliskin lahjoituksesta: https://chateau2004.wordpress.com/2015/ ... utkijalle/
Hoitaa pientä lasta, eikä oikeastaan ehdi foorumille asti kuin satunnaisesti.

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.
(Kuva: http://avatars.jurko.net)

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Avatar
Michael Evans
Ylläpitäjä
 
Viestit: 395
Liittynyt: 23 Elo 2013, 19:20
Opetettava aine: Numerologia

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 26 Kesä 2015, 23:42

En huomannu tota heittomerkkii ja olin silleen " Häh? Kirjotinko mä jonkun artikkelin tai jotain?" xD
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Avatar
Rose Hill
Oppilas
 
Viestit: 423
Liittynyt: 25 Touko 2015, 20:28

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 23 Heinä 2015, 00:17

Hei, oletteko vielä halukkaita jatkamaan basiliskijuonta niillä sairaalapeleillä sekä basiliskin pyydystyspelillä? Jos haluatte, niitä voisi alkaa pelata.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 23 Heinä 2015, 00:25

Kiinnostusta ja halukkuutta kyseisten pelien pelaamiseen löytyy ainakin minun osaltani. Olisi ihan kiva saada näinkin suuri juoni kunnolla päätökseensä ja pelaaminen on aina kivaa. :D
Benjamin Blanchard
 

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 23 Heinä 2015, 08:28

Kyllä on halukkuutta pelata niitä vielä. (Tai sitä, yhteen basiliskipeliinhän minä olen ilmoittautunut.) Jotenkin kangistuneiden parantamisen 2-peli ei ole tullut aloitettua.. :)
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.


EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Avatar
Renée Mason
Oppilas
 
Viestit: 563
Liittynyt: 15 Touko 2015, 13:18
Tupa: Gryffondor

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 23 Heinä 2015, 19:36

Kangistuneiden parantamispeli I jäi muistaakseni puolitiehen. Minun puolesta tätä voisi jatkaa vielä?
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Avatar
Liina Lehtinen
Oppilas
 
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Touko 2015, 10:33
Tupa: Pouffsouffle

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 23 Heinä 2015, 20:09

juu Rosalinén vuoro...
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Avatar
Rose Hill
Oppilas
 
Viestit: 423
Liittynyt: 25 Touko 2015, 20:28

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 25 Heinä 2015, 16:08

mutta ruvetaankos suunnittelemaan pyydystyspeliä? :3
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Avatar
Rose Hill
Oppilas
 
Viestit: 423
Liittynyt: 25 Touko 2015, 20:28

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron