Sairaanhoidon perusteet

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 24 Elo 2014, 11:36

-Öhh. Naamio. Aivan. Kyllä. Öhh. En nyt vain ole ottanut sitä pois sitten pyhän mungon aikojen. No koskaan ei tiedä mitä tauteja liikkuu, vastasin mutta taudeista valehtelin. Tiesin professorin huomaavan valheeni. En halunnut menettää työpaikkaani joten en paljastaisi kasvojani en koskaan. Lähdin silti professorin perään.
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 24 Elo 2014, 16:48

"Öhh. Naamio. Aivan. Kyllä. Öhh. En nyt vain ole ottanut sitä pois sitten pyhän mungon aikojen. No koskaan ei tiedä mitä tauteja liikkuu"Newton sanoi hermostuneen oloisena.
"Ai ei sinun tarvitse kertoa jos et halua"möläytin ja tajusin vastasanottuani sen että olisin voinut olla vain muka huomaamatta että newton ei kertonut kaikkea.
Olimme kuitenkin tullee työhuoneelleni joten aukaisin oven ja astuin sisään.
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 24 Elo 2014, 22:08

-Kyllä voin kertoa jos haluat. Kunhan et vain kerro kenellekkään. En halua menettää työpaikkaani sen takia.
Näet jos sana leviää. No Hieno huone sinulla. sanoin ja astuin sisään professorin perään.
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 28 Elo 2014, 16:29

"Kyllä voin kertoa jos haluat. Kunhan et vain kerro kenellekkään. En halua menettää työpaikkaani sen takia.
Näet jos sana leviää. No Hieno huone sinulla"Newton sanoi ja seurasi minua huoneeseni.en ollut vielä ehtinyt sisustaa sitä oman näköisekseni joten se näytti aika tylsältä ja siellä ei ollut vielälä paljoakan omia tavaroitani.
"No?"kysyin uteliaana, toivoen etten kuulostaisi töykeältä.
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 28 Elo 2014, 16:45

Ähh. En vain voi kertoa kyllä sinä ymmärrät. Mitä ainetta muuten opetat? Anteeksi en vain voi kertoa, Newton sanoi ja katsoi ulos ikkunasta. Aurinko paistoi edelleen.
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 31 Elo 2014, 12:31

"Ähh. En vain voi kertoa kyllä sinä ymmärrät. Mitä ainetta muuten opetat? Anteeksi en vain voi kertoa"Newton sanoi.
"Opetan taikaeläinten hoitoa,minulla on ensimmäinen tunti huomenna" vastasin.
"Tekisi vain mieli muuttua kissaksi"mutisin.
"Olen myös animaagi"jatkoin kun tajusin että edellinen lauseeni saattoi kuulostaa hieman oudolta.
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 01 Syys 2014, 20:34

-Oetko sinäkin animaagi? Minä olen korppi. Taikaeläinten hoito hieno aine. Sanoin ja katsein pääskysiä jotka lentelivät ikkunan ulkopuolella.
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 01 Syys 2014, 21:06

"Oetko sinäkin animaagi? Minä olen korppi. Taikaeläinten hoito hieno aine."Newton sanoi.
Katselin huonettani arvostelevasti ja mietin ohi mennen minkälaiseksi sisustaisin sen.
Huoneeni oli keskikokoinen ja näytti juuri siltä mitä olikin, kesken eräiseltä siellä oli vain pieni työpöytäni ja hieman suurempi pyöreä pöytä jonka ympärillä oli neljä tuolia joilla juuri Newtonin kanssa istuin. Ainoita yksityis kohtia olivat ikkunalaudalla (siis sisäpuolella... :)) oleva pieni kasvi josta en ollut aivan varma mikä se oli. Olin ostanut sen kasvi kaupasa kotini läheltä, koska se oli näyttänyt niin hienolta. Siinä oli paljon pitkiä vihreitä suipon muotoisia lehtiä, jotka lähtivät keskeltä ja kaartuivat ruukun yli kauniisti. Lehtien päällä keskellä ruukkua oli kukka jossa oli saman muotoiset terälehdet kuin lehdissäkin mutta lyhyemmät ja vaaleanpunaiset. Keskellä kukkaa oli vielä hennon keltaisia siemeniä joita ei aivan heti huomannut jos ei osannut niitä etsiä.

Toisella puolella huonetta taas oli pieni hylly jolka oli iso häkki, jonka sisällä oli muutama cornwallilainen ilkiö.
"Minkä laista taikaparantaminen on? En ole koskaan perehtynyt siihen koskaan.enkä oikeastaan tiedä siitä mitään, voisitko kertoa"kysyin innostuen ja hieman nolona sillä en todellakaan omien sanojeni mukaisesti tiennyt parantamisesta hölkäsen pöläystä. Olisi kuitenkin mukava tietää siitä jotain jos taikaeläinten hoidon tunnilla tapahtuisi jotain...
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 03 Syys 2014, 20:58

Taikaparantaminen? Riippu toki siitä mitä parantamista tarkoitat. Tarkoitatko Ankeuttajia, hutsuja, hevoskotkia, lohikäärmeitä, Kirskuristajia, taikakasveja vai mitä? Sanoin ja käänsin katseeni professoriin. Vaikka en tiedä huomasiko hän sitä naamioni läpi kun silmiä ei näy.
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 04 Syys 2014, 19:30

"Kerro vaikka ensin ankeuttajista?" Pyysin mietteliäästi. "Miten muuten kiinnostuit taikaparantamisesta? Siitä kun ei juuri puhuta missään..." sanoin ihmetellen
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron