Sairaanhoidon perusteet

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 05 Syys 2014, 19:36

-Ankeuttajista? Ei niiden suhteen muuta voi kun antaa suklaata. Mutta jos on saanut ankeuttajan suudelman niin silloin ei auta enää mikään. Mitenkö kiinnostuin parantamisesta? No koko sukuni on ollut parantajia vastasin professorin kysymykseen.
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 06 Syys 2014, 22:00

"Ankeuttajista? Ei niiden suhteen muuta voi kun antaa suklaata. Mutta jos on saanut ankeuttajan suudelman niin silloin ei auta enää mikään. Mitenkö kiinnostuin parantamisesta? No koko sukuni on ollut parantajia" Newton kertoi.
"Ihanko totta!"ihmettelin "Entä taikakasvit miten niistä saatuja myrkytyksiä parannetaan, en tosin itse muista nyt mitään myrkyllistä kasvia,joten sinä saat keksiä, olen aina ollut huono yrttitiedossa"sanoin naurahtaen.
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 07 Syys 2014, 20:33

-No myrkyllisten kasvien kanssa minä ainakin antaisin vain lääkettä ja lepoa esim. myrkkylonkeroisen kanssa.
vastasin professori Dupontille.
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 09 Syys 2014, 08:24

"No myrkyllisten kasvien kanssa minä ainakin antaisin vain lääkettä ja lepoa esim. myrkkylonkeroisen kanssa."Newton kertoi.
"Myrkkylonkeroisen? En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta"sanoin naurahtaen omalle tietämättömyydelleni yrttitiedon suhteen.

Minua vaivasi edelleen naamio jota newton piti, mutten halunnut olla epäkohtelias kysymällä uudestaan.
"Oletko muuten Ranskalainen vai Englantilainen? Täällähän on nykyään Melkein yhtä paljon kumpiakin. Itse olen puoliksi Englantilainen ja puoliksi Ranskalainen"kerroin hymyillen.
"Kerrankin Ranskan ja Englannin osaamisestani on oikeasti hyötyä"lisäsin vielä mietteliäänä.

Katselin helyä joka yritti parhaillaan nostaa pöydältäni sulkakynää, sulkakynä oli melko painava mutta lopulta hely sai sen nostettua pöydältä ja kiikutti sitä parhaillaan kohti ikkunaa josta se luultavasti yritti tiputtaa sulkakynäni alas. Naurahdin "hely älä! Törmäät vain taas ikkunaan" sanoin naurahtaen helylle joka siitä huolimatta törmäsi ikkunaan muutaman kerran ennen kuin ehdin avata ikkunan. "Tiputa sitten se"mutisin helylle joka tiputti kynän ikkunasta alas ja näytti hyvin ylpeältä itseensä lennellessään ympäri huonettani.
"Mikä sinun mielestä voisi olla mielenkiintoinen tunti 6 luokkalaisille?" Kysyin Newtonilta hieman ahdistuneena. Kaikki muut tunnit oli melko helppoja suunitella mutta 6 luokkalaisille en keksinyt mitään.
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 12 Syys 2014, 23:14

Newton näki kuinka Helyksi esitelty "pureva keiju" kiikutti kynää ulos ja pudotti sen.
-Olen ranskalainen mutta muutimme Englantiin kun olin 12. Nyt asun ranskassa. Vastasin kysymykseen jonka professori oli esittänyt. Sitten vastasin toiseen kysymykseen: - Minusta oppilaille 1-7 luokkalaisille + jatko-opiskelijoille paras opiskelu tyyli on se että annetaan heidän tehdä käytännön harjoitusta ja riippuu siitä mitä olet jo opettanut.
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 30 Syys 2014, 20:40

"Olen ranskalainen mutta muutimme Englantiin kun olin 12. Nyt asun ranskassa. Minusta oppilaille 1-7 luokkalaisille + jatko-opiskelijoille paras opiskelu tyyli on se että annetaan heidän tehdä käytännön harjoitusta ja riippuu siitä mitä olet jo opettanut."Newton sanoi.
"Niin, opetan aika käytäntl painotteisesti, mutta ehkä jokunen teoria tunti voisi olla mukavaa vaihtelua. Onko sinusta lohikäärmeet liian vaarallimen aihe 7 luokkalaisille tai jatko opiskelijoille? Ehkä voisin pitää yhteistunnin lohikäärmeistä 7 luokkalaisille ja jatko opiskelijoille. Kiitos Newton!"sanoin ennen ja kirjoitin kaiken muiatiin ennen kuin unohtaisin sen.
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 30 Syys 2014, 20:41

//Anteekai kun kesti kauan, lopeteltaisiinko peliä muutaman peliviestin jälkeen? :) //
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Newton Ratcate » 04 Loka 2014, 15:23

-En ole varma. Lohikäarmeistä en ole kyllä varma. Sanoin ja katsoin ulos. Mietin kuinka hauskaa 7-luokkalisille ja jatko-opiskelijoille olisi hoitaa lohikäärmeitä. Naurahdin hiljaa itsekseni.
//Sopii//
Pyhän Mungon entinen opiskelija, Ratcaten suvun ainoa elossa oleva jäsen, Chateaun sairaanhoitaja: Newton Ratcate
Newton Ratcate
Sairaanhoitaja
 
Viestit: 33
Liittynyt: 19 Elo 2014, 18:33

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Andrea Dupont » 18 Loka 2014, 14:14

"En ole varma. Lohikäarmeistä en ole kyllä varma" Newton sanoi ja katseli ulos ikkunasta.
Katsahdin kelloa ja huomasin sen olevan jo paljon.
"Lohikäärmeet ovat kyllä aika vaikeita hoidettavia"mutisin lähinnä itsekseni.
"Oli mukava tutustua, mutta nyt pitää mennä unohdin jakaa kurssi tiedotteet jatko oppilaille"sanoin kun tajusin unohtaneeni sen. Etsin vimmatusti kurssitiedotteita laatikoista.

//Kiitos mahtavasta peliseurasta :)//
Andrea Dupont
Opettaja
 
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Kesä 2014, 15:49

Re: Sairaanhoidon perusteet

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Kesä 2015, 01:16

Pelin pisteytys:

Newton Ratcate: 14
Andrea Dupont: 18

Tämä on väliaikainen pisteytys, Newton saa halutessaan kirjoittaa viimeisen peliviestinsä. Jos pelaatte pelinne loppuun, saatte molemmat 5 lisäpistettä.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron