Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Adelé Damiano » 21 Elo 2014, 19:42

// Tämä on Adelén, Sharneen ja Ronjan pelille tarkoitettu alue. //

Adelé työnsi harmaita kärryjään nopeasti ja saavuttuaan junan ovelle, nosti tyttö raskaan matka-arkkunsa kärryistä ja jätti ne lojumaan ihmismassan keskelle. Pari vanhempaan noitaa heitti toruvia katseita Adelén suuntaan, mutta tämä vain sivuutti ne huvittuneella ilmeellä. Tietenkin vanhukset jaksoivat valittaa kaikesta turhanpäiväisestä, mutta kuka oikeasti lähti viemään kärryjään takaisin paikoilleen, kun oli jo muutenkin myöhässä aikataulusta? Varsinkin, kun palautuspaikat sijaitsivat jästimaailmassa, aivan aseman aulassa.

"Hei sinä! Oletko uusi?" Adelé kuuli äänen takaansa ja heilautti poninhäntänsä oikealle paikalle, kääntäen katseensa vanhempaan poikaan. Huutajan koulukaavun rinnassa paistoi valvojaoppilaan merkki ja Adelé huokaisi. Tietysti heti kaikki nipot kävisivät hänen kimppuunsa.
Tyttö kuitenkin nyökkäsi ilmeettömästi ja pojan suusta sateli lisää kysymyksiä. Adelé ei edes viitsinyt kuunnella loppuun ja marssi nopeasti ensimmäiseen vaunuosastoon jonka löysi. Hän ei todellakaan nyt kaivannut seuraa, ehkä myöhemmin sitten.
Ärsyttävä valvojaoppilas kuitenkin seurasi Adeléa vaunuosastoon ja katsoi tyttöä kummastuneena.
"Miksi lähdit? Minulla on kysyttävää", poika sanoi ja aikoi uudestaan avata suunsa, mutta Adelé ehti ensin.
"Niin. Sulla on varmasti paljon kysyttävää, mutta tiedätkös, mua ei kiinnosta pätkääkään sun asiat. Joten voisitko nyt häipyä, että saan olla rauhassa?" italialaisneito sihisi vaarallisesti. Valjovaoppilas ilmeisesti tajusi vinkin ja suorastaan kaikkoontui paikalta pois, eikä enää tullut takaisin.

"Ärsyttäviä tollaset ääliöt. Eikö ne tajua, että ihmiset haluaa myös välillä olla rauhassa?" Adelé mutisi pöllölleen Blandolle, joka kuunteli puolella korvalla. Se oli jo painanut silmänsä kiinni, mutta huhuili silti hiljaa ymmärtämisen merkiksi. Adelé kyllä itsekin tajusi, ettei ollut antanut itsestään kovin hyvää ensivaikutelmaa, mutta minkäs teet. Kaikki eivät olleet aina italialaisneidon makuun.
Avatar
Adelé Damiano
Oppilas
 
Viestit: 84
Liittynyt: 30 Heinä 2014, 23:42
Tupa: Gryffondor

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Ronja Blomroos » 26 Elo 2014, 01:13

// Huippu otsikko! //

18-vuotias jatko-opiskelija, Ronja Blomroos, kulki Marseillen asemaa pitkin, kohti laituria, jossa helakanpunainen Châteaun pikajuna jo odotti raiteilla valmiina lähtöön. Tytön uusi tummanvihreä hame hulmusi tuulessa, kun tämä asteli rivakasti eteenpäin kahta matkalaukkua perässään vetäen. Molemmat laukuista oli loitsittu kevyiksi, joten tyttö sai helposti nostettua ne junan ovesta sisään ja kömmittyä itse niiden perässä junan käytävälle. Tyttö oli kuitenkin hengästynyt pitkästä kävelymatkasta.

Kun Ronja lähti astelemaan junan käytävää eteenpäin, suuri oppilasvirta käveli häntä vastaan, mutta tyttö teki kaikkensa, jotta pääsisi eteenpäin etsimään sopivaa vaunuosastoa. Tytön tukevasta koosta oli kerrankin hyötyä, eikä hän jäänyt tönivien oppilaiden jalkoihin.

Tyttö ohitti muutaman täpötäyden vaunuosaston ja saapui sitten vaunuosaston kohdalle, joka oli lähes tyhjä. Vain yksi tyttö istui siellä, aivan ypöyksin. Ronjan mielestä tuo tyttö näytti yksinäiseltä ja häntä alkoi säälittää toinen. Olisi kamalaa, jos tuo joutuisi olemaan yksin koko junamatkan. Ronja oli vielä vuosi sitten ollut tukioppilaana, joten hän tunsi edelleenkin velvollisuudekseen heikoimmista huolehtimisen. Tyttö ei aina osannut olla näin huomioiva, mutta hänestä tuntui siltä, että nyt tarvittiin Ritari-Ronjan apua.

Ronja avasi vaunuosaston oven ja astui sisään. "Heippa!", hän tervehti yksinäistä tyttöä ja veti kaksi matkalaukkua myös sisälle osastoon. Hän asetti molemmat laukuistaan matkatavarahyllylle niin, että hyllyllä oli hädin tuskin enää tilaa muille laukuille. Sitten hän katsahti uudestaan tyttöön päin. Tuolla oli pitkät, vaaleanruskeat hiukset, melko ruskea iho ja oli muutenkin ihan kaunis. "Tulin pelastamaan sinut yksinäisyydeltä", Ronja tokaisi ja istahti sitten istumaan tyttöä vastapäätä, "Olen Ronja, hauska tutustua." Hän ojensi oikean käden kätelläkseen tyttöä.

Ronja ei osannut aavistaakaan, ettei yksin istunut tyttö ollutkaan niin reppana, kuin mitä hän luuli.
Ronja Blomroos (24): Ärsyttävä ja hieman lapsellinen jatko-opiskelija. Tämä sosiaalinen, äkkipikainen ja huomiota rakastava tyttö on sydämeltään Serpentard.
Muut hahmoni: Mila Molina, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Ronja Blomroos
Alumni
 
Viestit: 246
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:15
Tupa: Serpentard

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 26 Elo 2014, 18:02

Sharnee ei pahemmin harrastanut sitä että viitsisi tulla ajoissa minnekään. Jopa silloin, kun hänen tuotiin valmiiksi junan läheisyyteen, meinasi tyttö myöhästyä käydessään "nopeasti" hakemassa muutamalta puolitutultaan tupakkaa ja alkoholia kouluvuoden ajaksi. Mysteeri oli vielä se kuinka tyttö onnistuisi kuljettamaan kielletyt aineet sisään Châteauhin, mutta ehkäpä sekin selviäisi sitten jossain vaiheessa. Nyt tyttö joutui kuitenkin keskittymään siihen että ehti junaan, ja käytännössä hyppäsi liikkuvaan junaan leijuttaen matka-arkkuaan mukana. Ollessaan tukevasti käytävällä, tyttö hengähti hetken ennen kuin lähti etsimään vaunuosastoa. Tyhjiä osastoja tuskin löytyisi, mutta ehkäpä Sharnee voisi soluttautua johonkin porukkaan.

Muutaman täysinäisen osaston jälkeen Sharnee vilkaisi seuraavaan, ja huomasi yllätyksekseen kesälomallaan tapaamansa Adelé Damianon. Sen enempää ajattelematta intialaisneito pujahti sisää ja istui Adelen viereen, hymyillen sitten.
"Mitä misu?" tervehdys tuli hyvinkin rennosti pitkätukkaisen neidon suusta, ja tämä virnisti uudelleen, vilkaisten vasta sitten toistakin vaunuosastossa olevaa. Tyttö näytti ehdottomasti vanhemmalta kuin kumpikaan tytöistä, mutta samalla jo koko tämän olemus osoitti että tyttö oli kilti tyttö, ainakin siinä vaiheessa kun verrattiin Sharneehen ja Adeléen.
"Sä näytät nyt melkein yhtä hyvältä kuin silloin bileissä." Sharnee totesi vielä Adelélle vilkaissessaan tämän ulkoasua. Sharnee itse ei ollut kauheasti pintaa peitellyt. Hän joutuisi kohta käyttämään koulupukua joka ei kauheasti paljastanut, ja siksi tyttö olikin pukenut ylleen nahkaiset minishortsit ja valkoisen napatopin.

Tämän jälkeen Sharnee käänsi arvostelevan katseensa uudelleen toiseen tyttöön ja hymyili liioitellun kohteliaasti.
"Niin kuka sä olitkaan? Mä oon Sharnee Ispahan, Gryffondorin 4. luokan oppilas ja koko koulun vetävin tyttö tän Adelén kanssa. Ei kai sua haittaa jos mä poltan yhden tupakan?" koko teksti tuli yhteen pötköön ja vastausta odottamatta intialaisneito nousi ylös ja avasi ikkunan, kaivaen sitten savukkeen ja sauvansa. Sauvan käyttäminen oli ehdottomasti helpompaa kuin sytkärin, ja ei kestänyt kauaakaan kun intialaisneidolla oli sytytetty tupakka huuliensa välissä. Tyttö oli kyllä yrittänyt lopettaa kesälomalla opittua tapaa, mutta totesi ettei hänen jaksamisensa riittäisi sellaiseen, varsinkaan kun ei se edes ollut elintärkeää.
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Adelé Damiano » 26 Elo 2014, 20:41

Adelé tutkaili hiljaa ohi kulkevia ihmisiä, jotka myös vilkuilivat vaunuosastoon, jossa tyttö istui jalat koukussa penkillä. Useat jäivät jopa tuijottamaan Adeléa, eikä hän tiennyt mistä se johtui. Oliko hän niin upean näköinen vai miettivätkö muut, voisiko vaunuosastoon tulla?
Pian kuitenkin paikalle asteli poikkeus, sillä Adeléa paljon vanhempi tyttö asteli oven taakse ja astui sisään.
"Heippa!" uusi tyttö sanoi ja veti kaksi matkalaukkuaan kevyesti sisään. Adelé ei tiennyt, oliko toinen oikeasti noin vahva, vai oliko tämä loitsinut laukkunsa kevyeiksi. Joka tapauksessa italialaisneito kirosi tyhmyyttään, kun ei ollut itse tajunnut kaivaa sauvaansa esille ja muuttaa omat laukkunsa kevyeksi.

"Tulin pelastamaan sinut yksinäisyydeltä", vaunuosastoon tullut sanoi ja kävi istumaan Adelén vastapäätä olevalle penkille. "Olen Ronja, hauska tutustua", tämä jatkoi ja ojensi kätensä. Adelé katsoi Ronjan kättä ja hänen suustaan pääsi huvittunut hymähdys. Tyttö ei normaalisti ikinä kätellyt muita kuin aikuisia. Silti hän kuitenkin tarttui Ronjan käteen ja kätteli tätä.

"En mä kyllä yksinäinen ollu, mut kaipa sä voit jäädä kun tulit. Oon Adelé", Adelé esitteli itsensä ja painoi päänsä vaunuosaston seinää vasten yrittäen peittää naurua. Ronja ilmeisesti oli luullut, että hän oli yksinäinen, mutta tosiasiassa Adelé ei kaivannut seuraa. Tosin hän ei viitsinyt ainakaan vielä sanoa Ronjalle, että tämän täytyisi lähteä, sillä italialaisneito ei itsekään haluaisi joutua ensiluokkalaisten jalkoihin. Tai no, eihän sillein voisi Adelélle käydä. Hän kiroaisi kaikki, jotka tuuppisivat.
Tytön ajatukset kuitenkin keskeytti pian taas joku. Tällä kertaa se joku oli tuttu, nimittäin Sharnee, jonka Adelé oli jo aikaisemmin niissä kotibileissä nähnyt ja jutellut. Hän yllättyi hieman, vaikka tiesikin, että Sharnee opiskeli Châteaussa, jopa samassa tuvassa.

"Mitä misu?" pitkähiuksinen kysyi. "Sä näytät nyt melkein yhtä hyvältä kuin silloin bileissä", hän jatkoi ja Adelé nyökkäsi pienesti virnistäen.
"Et säkään pahalta näytä", tyttö sanoi ja selvitti pienen takun hiuksistaan, joka itsepintaisesti oli solmiutunut yhä suuremmaksi ja suuremmaksi.

Takun selvittelyn lomassa Sharnee oli vetänyt kasvoilleen liioitellun kohteliaan hymyn ja sanoi sitten Ronjalle:

"Niin kuka sä olitkaan? Mä oon Sharnee Ispahan, Gryffondorin 4. luokan oppilas ja koko koulun vetävin tyttö tän Adelén kanssa. Ei kai sua haittaa jos mä poltan yhden tupakan?" Vastausta odottamatta Sharnee kaivoi sauvansa ja savukkeen. Hän myös avasi vaunuosaston ikkunan, muttei se kuitenkaan vienyt kaikkean savua pois ja pian osastossa leijaili pieni tupakan haju.
Adelé oli tottunut kumpaankin asiaan, tupakkaan ja Sharneen polttamiseen, joten ei edes jaksanut sanoa mitään, tuhahti vain huvittuneeseen sävyyn.
"Haluutko antaa mullekkin tupakan?" Adelé kysyi välinpitämättömästi. Hän tiesi, ettei polttaminen ollut terveellistä, eikä koukkuun jääminen ollut helppoa. Polttamisen lopettaminenkaan ei ollut hauskaa puuhaa, mutta Adelé ei välittänyt. Hän oli nuori ja vapaa ja halusi elää elämäänsä koko ajan täysillä.
Avatar
Adelé Damiano
Oppilas
 
Viestit: 84
Liittynyt: 30 Heinä 2014, 23:42
Tupa: Gryffondor

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Ronja Blomroos » 27 Elo 2014, 17:07

Toinen tyttö hymähti oudosti Ronjan ojentaessa kätensä, mutta lopulta tuo kuitenkin tarttui Ronjan käteen. Kättelystä oli tullut Ronjalle tuttu tapa. Se oli tytön mielestä kohteliasta ja hän kätteli aina kaikkia uusia tuttavuuksia. "En mä kyllä yksinäinen ollu, mut kaipa sä voit jäädä kun tulit. Oon Adelé", toinen tyttö vastasi ja Ronja kurtisti kulmiaan. Oliko hän vain erehtynyt vai vaikuttiko toinen hieman välinpitämättömältä? Jopa ylimieliseltä? Ronja ei pitänyt ylimielisistä ihmisistä, mutta päätti antaa tuolle vielä tilaisuuden parantaa asennettaan. Tyttö näytti hieman Ronjaa nuoremmalta, joten Ronja uskoi, että kaksikosta voisi tulla kaverukset. Ronja ei voinut kuitenkaan olla huomaamatta tytön outoa ilmettä tuon painaessa päänsä vaunuosaston seinää vasten.

Tytöt eivät ehtineet tehdä parempaa tuttavuutta keskenään, kun vaunuosaston ovi aukesi uudestaan. Sisään astui nahkaiset minishortsit ja valkoisen napatopin ylleen pukenut ruskeahiuksinen tyttö. Ronja katsoi hetken tytön vaatetusta, joka oli hänen mielestään aika mauton.

"Mitä misu?", uusi tyttö kysyi. Kysymys oli osoitettu Adelélle. Tytöt ilmeisesti tunsivat toisensa jo ennestään. "Sä näytät nyt melkein yhtä hyvältä kuin silloin bileissä."

Sinä puolestasi näytät ihan lumpulta, Ronja ajatteli mielessään. Tyttö ei voisi kuvitellakaan itse pitävänsä noin paljastavia vaatteita, varsinkaan koulumatkalla. Ronjaa kuitenkin ihmetytti, kuinka noin nuoret tytöt harrastivat jo biletystä. Uuden tytön vaatetuksesta päätellen Ronja tiesi millaisissa bileissä tytöt olivat olleet. Oli Ronjakin kesän aikana muutamissa bileissä ollut, mutta niissä ei ryypätty. Tyttöä ällötti ajatus ryyppäämisestä. Hän oli muutaman kerran maistanut viiniä, olutta ja siideriä, mutta ne aiheuttivat tytölle vain oksennusreaktion.

"Niin kuka sä olitkaan?", uusi tyttö käänsi sitten huomionsa Ronjan puoleen, "Mä oon Sharnee Ispahan, Gryffondorin 4. luokan oppilas ja koko koulun vetävin tyttö tän Adelén kanssa. Ei kai sua haittaa jos mä poltan yhden tupakan?", uusi tyttö sanoi tämän kaiken hyvin nopeasti. Ronja jäi tuijottamaan tyttöä suu auki, eikä hän saanut aikaiseksi kuin pienen hämmästyneen ynähdyksen. Oliko hän kuullut oikein? Tupakan? Koulujunassa? Ronjan ei tarvinnut kauaa odottaa, kun uusi tyttö oli jo tupakka suussaan aukinaisen ikkunan äärellä. Aivan kuin tämä kaikki ei olisi ollut jo liikaa, myös Adelé pummasi itselleen tupakan. Ronja oli ollut vain harvoin elämänsä aikana sanaton, mutta nyt hän ei todentotta hetkeen tiennyt mitä sanoa. Näky kahdesta alaikäisestä oppilaasta polttamassa tupakkaa koulujunassa oli jotenkin niin absurdia.

"Mitä merdeä te teette?!", Ronja huudahti katsoen tyttöjä vuoronperään, "Ei täällä saa tupakoida!" Tyttö sai itsensä kuulostamaan ihan nipottajalta. Hän ei kuitenkaan todellakaan ollut mikää nipottaja - hän oli usein itsekin rikkomassa sääntöjä. Tupakoinnista tyttö ei kuitenkaan pitänyt lainkaan. Hän oli kerran maistanut hieman kaverinsa tupakasta, mutta kokemus oli ollut karmea. Lisäksi hän sairasti astmaa, johon tupakansavu ei auttanut lainkaan. "Lopettakaa - pliis!", Ronja pyysi ja yskäisi. Vaikka tytöt kuinka koittivat puhaltaa savut ikkunasta ulos, tupakan haju levisi ympäri vaunuosastoa.
Ronja Blomroos (24): Ärsyttävä ja hieman lapsellinen jatko-opiskelija. Tämä sosiaalinen, äkkipikainen ja huomiota rakastava tyttö on sydämeltään Serpentard.
Muut hahmoni: Mila Molina, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Ronja Blomroos
Alumni
 
Viestit: 246
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:15
Tupa: Serpentard

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 30 Elo 2014, 11:17

Vanhempi tyttö ei selvästikään pitänyt tupakoinnista, ja yskien pyysi Sharneeta lopettamaan. Selvästikään tupakan savu ei tehnyt tytölle hvyää, ja vaikka Sharnee yleensä oli hyvinkin välinpitämätön ihmisiä kohtaan, ei hän halunnut aiheuttaa kenellekään sairaskohtausta. Niimpä tyttö tumppasi tupakan avoimesta ikkunasta junan ulkoseinään ja pudoti sen sitten ulos.
"Sori, mä ajattelin ettei se savu tulis tänne sisälle. Ootko sä kunnossa?" Sharnee kysyi kysymyksen ennemminkin muodon vuoksi, ei siksi että olisi ollut kauhean huolissaan. Sen jälkeen hän meni istumaan takaisin paikalleen ja tarkasteli toista tyttöä mietteliäänä. Hänestä tuntui että tyttö oli sellainen kenen kanssa hän tulisi todella huonosti toimeen, sillä ensivaikutelma tästä oli ollut ainalailla nipo.

"Sä et vielä esitellyt itseäsi vaikka mä kysyin." Sharnee huomautti sitten kulmat koholla, vaikka ymmärsi kyllä miksi. Mutta eipä intialaisneito oikein keksinyt mitään muutakaan puheenaihetta tämän tytön kanssa. Siksi hän uskoi että viettäisi loppumatkan suurimmaksi osaksi hiljaa tai Adelén kanssa puhuen. Hänen kanssaan Sharneella sentään oli yhteisiä puheenaiheita. Ja ehkä Adelé voisi aina välillä puhua tuolle vanhemmalle tytölle jos tämä näyttäisi hirveän yksinäiseltä.
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Adelé Damiano » 01 Syys 2014, 21:24

Adelé ja Sharnee yrittivät parhaansa mukaan puhaltaa savuja ulos vaunuosaston ikkunasta, mutta kun vanhin tytöistä alkoi äkkiä yskimään, epäili Adelé tällä olevan astma tai jokin muu hengityssairaus.
"Sori, mä ajattelin ettei se savu tulis tänne sisälle. Ootko sä kunnossa?" Sharnee kysyi, mutta äänestä ei kuulunut huolestuneisuutta. Adelé pysyi vielä vaiti ja yritti miettiä, oliko Ronja kenties joku johtaoppilas, sillä siitä ei hyvää seuraisi kahdelle nuoremmalle tytölle.

"Sä et vielä esitellyt itseäsi vaikka mä kysyin", Sharnee huomautti ja Adelé jatkoi vielä. "Ootko muuten joku johtajaoppilas tai jotain? Mä toivon ettet käräytä meitä millekkää opettajalle." Hän sanoi vinkaten silmää, ennen kuin naurahti hieman.

Ronja ei toden totta näyttänyt pitävän Sharneen ja Adelé tupakoinnista, mutta omapahan oli ongelmansa. Tietysti oli se mahdollisuus, että vanhin tyttö pysyisi hiljaa, eikä kertoisi opettajille, mutta Adelé epäili sitä pahempaa vaihtoehtoa. Siksi hän toivoikin, että Châteaussa ei olisi kovin ankara linja tupakoinnin suhteen.
Avatar
Adelé Damiano
Oppilas
 
Viestit: 84
Liittynyt: 30 Heinä 2014, 23:42
Tupa: Gryffondor

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Ronja Blomroos » 05 Syys 2014, 17:09

Ronjan yllätykseksi molemmat tytöt lopettivat tupakoinnin hänen pyynnöstään. "Sori, mä ajattelin ettei se savu tulis tänne sisälle. Ootko sä kunnossa?", se paljastavasti pukeutunut tyttö, Sharnee, kysyi. Ronja yskäisi vielä muutaman kerran ja vilkaisi molempia tyttöjä tuimalla katseella. Ronja murahti jotain epämääräistä vastaukseksi.

"Sä et vielä esitellyt itseäsi vaikka mä kysyin", Sharnee sanoi, ja Ronja pyöräytti silmiään. Miksihän en ollut vastannut, mietipä sitä..., Ronja ajatteli. "Ootko muuten joku johtajaoppilas tai jotain? Mä toivon ettet käräytä meitä millekkää opettajalle", se toinen tyttö, Adelé, lisäsi. Tuo vinkkasi silmää ja naurahti, ja Ronjakin naurahti tahtomattaan, hivenen pilkallisesti. Ensin tytöt olivat tukehduttaa hänet hengiltä ja nyt he kuvittelivat, että Ronja pelastaisi heidät.

"Olen Ronja", Ronja vastasi lyhyesti Sharneelle ja käänsi sitten katseensa Adeléa kohti, "En ole johtajaoppilas. Olin ennen kyllä tukioppilas, mutten enää. Saa nähdä kantelenko teistä vai en...", hän vastasi salaperäisesti ja käänsi sitten kasvonsa ikkunaa kohti. Vaikka tytöt olivatkin käyttäytyneet kurjasti, ei Ronja tulisi kantelemaan heistä kenellekään. Kantelu olisi lapsellista, eikä hän halunnut olla lapsellinen.

"Minä kyllä lopettaisin tupakoinnin, jos olisin te", Ronja sanoi tytöille, mutta katsoi edelleenkin ikkunasta ulos, "Se on turhaa".
Ronja Blomroos (24): Ärsyttävä ja hieman lapsellinen jatko-opiskelija. Tämä sosiaalinen, äkkipikainen ja huomiota rakastava tyttö on sydämeltään Serpentard.
Muut hahmoni: Mila Molina, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Ronja Blomroos
Alumni
 
Viestit: 246
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:15
Tupa: Serpentard

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 21 Loka 2014, 19:23

Ronja ei tosiaankaan näyttänyt arvostavan sitä että Sharnee oli yrittänyt huolehtia tämän hyvinvoinnista, ja tämän takia intialaistyttö rypistikin kulmiaan yhteen mietteliäästi, tarkastellen katseellaan vanhempaa tyttöä arvostelevasti. Adelé kysyi juuri tytöltä, oliko toinen johtajaoppilas tai mitään vastaavaa, sen jälkeen kun tämä oli esittäytynyt Ronjaksi.
"En ole johtajaoppilas. Olin ennen kyllä tukioppilas, mutten enää. Saa nähdä kantelenko teistä vai en..." Ronja totesi, vaikka Sharnee olisi voinut vannoa ettei tyttö kantelisi. Ei intialaisneito mikään keittiöpsykologi tai sellainen ollut, mutta niin liioitellun salamyhkäisen käytöksen perusteella Ronja tuskin olisi kertomassa.

"Minä kyllä lopettaisin tupakoinnin, jos olisin te. Se on turhaa." Ronja jatkoi puhettaan, vältellen kuitenkin katsekontaktia tuijottaessaan ikkunasta ulos. Sharnee hymähti, vaikka toisaltaa olihan tyttö sitä itsekkin miettinyt. Silti, kuten tämä oli aiemminkin ajatellut, ei se ollut niin suunnattoman tärkeää että tarvitsisi käyttää paljon aikaa. Jos tapa alkaisi haitata vakavasti terveyttä, hän lopettaisi.

Kun tupakansavu oli hälvennyt vaunuosastosta, Sharnee sulki ikkunan ja meni istumaan takaisin paikalleen. Hiljaisuus oli jokseenkin häiritsevä, ja Sharnee oli juuri avaamassa suutaan, kunnes poikaporukka saapui vaunuosaston ovelle.
"Shannie! Tuu kattoon, Riley on syömässä sammakkoa elävältä!" Kukin porukan pojista oli Sharneen ystäviä Tylypahkan ajoilta, ja tyttö virnisti pojille, heittäen kuitenkin puhunutta poikaa laukullaan.
"Mä oon sanonut jo ettei mua saa kutsua Shannieksi. Se on maailman hölmöin lempinimi." Intialaisneito ei kuitenkaan tarkoittanut sanojaan pahalla, ja tytön hymy paljasti asian.
"Mä taidan sitten mennä kattoon noitten hölmöilyjä. Nähdään Adelé! Ja ehkä me tavataan sunkin kanssa Ronja." Sharnee sanoi vielä matkatovereilleen ennen kuin nosti matka-arkkunsa ja meni ovelle. Toisaalta tyttö oli tyytyväinenkin että pääsi pakoon hyvin vaivaannuttavasta tilanteesta.

//Anteeksi nopea poistumiseni pelistä, mutta yritän saada pelattua vanhoja pelejä loppuun, niin että viitsisin aloittaa uusiakin. Kiitos peliseurasta kummallekin!
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Pikajunan vauhdikkain vaunuosasto

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Kesä 2015, 00:17

Pelin pisteytys:

Adelé Damiano, Gryffondor: 8
Ronja Blomroos, Jatko-opiskelija: 8
Sharnee Ispahan, Gryffondor: 8

Tämä on väliaikainen pisteytys, saatte halutessanne vielä jatkaa peliä. Jos pelaatte pelinne loppuun, saatte molemmat 5 lisäpistettä.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen


Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron