Junalla kouluun

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Junalla kouluun

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 22 Syys 2014, 19:03

Ojensin kirjeen Selenalle. Katsoin ulos ikkunasta. Silloin vihan tilalle tuli ilo.
-Tarjositko minulle pastillin? Olet ensimmäinen koskaan tapaamani oppilas joka ei pelkää minua tai haasta minua kasintaisteluun.Sanoin ja tunsin kuinka poskeani pitkin valui kyynel ilon kyynel.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Junalla kouluun

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 23 Syys 2014, 15:41

Nappasin Karakatuksen tarjoaman kirjeen. Luin sen ja tulin hieman surulliseksi.
"Olen pahoillani." Sanoin Karakatukselle.
"Tarjositko minulle pastillin? Olet ensimmäinen koskaan tapaamani oppilas joka ei pelkää minua tai haasta minua kasintaisteluun." Karakatus sanoi ja hänen poskelleen valui kyynel.
"Niin minä tein. Sinä olet ihana ihminen mutta sinulla on vaikeuksia näyttää se." Juuri silloin juna saapui laituriin. Nappasin Karakatusta kädestä ja vinkkasin ovelle.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Junalla kouluun

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 24 Syys 2014, 15:55

-Kiitos. Sinun ansiostasi ymmärsin että ollakseen hyvä pimeyden velho ei tarvitse vainota jästisyntyisiä. Yritän opetella sanomaan jästisyntyiset en kuraveriset. Tapaamme varmasti vielä. sanoin ja astuin ulos vaunuosastostamme.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Junalla kouluun

ViestiKirjoittaja Selena McLver » 24 Syys 2014, 17:01

Karakatus poistui vaunuosastosta. Mietin silloin miten hän oli muuttunut matkan alusta. Olin onnelinnen että autoin Karakatusta
"Olen varma että onnistut". kuiskasin ilmaan. "Olen varma". Sitten lähdin vaunuosastosta ja minusta tuntui että voisin loihtia mahtavan suojeliuksen.
Selena McLver
 

Re: Junalla kouluun

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 24 Syys 2014, 17:04

Karakatus poistui vaunuosastosta. Mietin silloin miten hän oli muuttunut matkan alusta. Olin onnelinnen että autoin Karakatusta
"Olen varma että onnistut". kuiskasin ilmaan. "Olen varma". Sitten lähdin vaunuosastosta ja minusta tuntui että voisin loihtia mahtavan suojeliuksen.[/quote]
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Junalla kouluun

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 24 Syys 2014, 17:12

//Kiitos hyvästä peliseurasta//
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Junalla kouluun

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 24 Syys 2014, 22:07

//kuin myös.//
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Junalla kouluun

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 14 Loka 2014, 11:24

Pelin pisteytys:

Karakatus Kärmes: 18 p
Luna Lake: 16 p
Selena McLover: 13 p
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron