Kadlein kanuunat vs nauriston nuolet

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Kadlein kanuunat vs nauriston nuolet

ViestiKirjoittaja Ashley Smith » 26 Heinä 2014, 14:28

Yksi lempijoukkueistani pelaisi tänään ja olin menossa katsomaan peliä. Minulla oli paikat varattuina yläkatsomoon ja olin innoissani tulevasta pelistä siitä tulisi mahtava! Kiipesin juuri portaita ylös omalle paikalleni peli alkaisi jo vartin päästä. Löysin vihdoin oman paikkani joka oli melkein keskellä kolmanneksi ylintä penkkiriviä. Odotellessani pelin alkua katselin kun katsomoon tulvi velhoja ja noitia etsimään omaa paikkaansa ja napostelin aina välillä muutaman kermakaramellin joita olin ostanut peliä varten
Avatar
Ashley Smith
Oppilas
 
Viestit: 18
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:45

Re: Kadlein kanuunat vs nauriston nuolet

ViestiKirjoittaja Sylviane Gren » 01 Elo 2014, 14:11

//Pahoitteluni, mutta kyseenalaistan tällä hetkellä tämän meidän kesäpelin aloittamista ja sen kannattavuutta, kun kerran ajallisesti tämä sijoittuisi kesäloman alkupuoliskolle, mutta nytkin osa jo roolipelaavat pelejä joissa heidän hahmonsa ovat matkalla kouluun ja nyt voi myöskin jo pelata juhlaan sijoittuvia pelejä, niin ajattelisin että jos haluaisit pelata kanssani niin voisimme ideoida uuden pelin, joka siis sijoittuisi ajallisesti koulun alkun kynnykselle ennemmin kuin kesälomalle. Toivon että ymmärrät mitä ajan takaa ja pahoitteluni toistamiseen.//
Und du drehst dich in deiner kleinen Welt.
Mit deinen großen Farben, wie sie dir gefällt.
Ob trist ob manchmal grau, ob blau und wunderschön.”

Philipp Dittberner, In deiner kleinen Welt
Sylviane Gren, eloisa ja hieman hupsu Pouffsouffle, joka on vastikään palanut takaisin Taikakoulu Châteauhon vuoden kestäneen Ameriikan vaihtonsa jälkeen.
esittely | rooli pääjuonessa
Avatar
Sylviane Gren
Oppilas
 
Viestit: 255
Liittynyt: 04 Heinä 2014, 16:51
Paikkakunta: Sainte-Gemme-la-Plaine, Ranska
Tupa: Pouffsouffle

Re: Kadlein kanuunat vs nauriston nuolet

ViestiKirjoittaja Emelie Myyttilehto » 02 Elo 2014, 12:47

/Voinko sitten päästä uuteen peliinne mukaan? Tämä ei sitten tainnut käynnistyä? Vai? Sorry ku katosin jonnekin...Vai?/
Pouffsoufflen hieman ujo ja tunnollinen oppilas, usein ainakin yksi kirja mukanaan.
Ohje : Smile today, cry tomorrow (read this every day)
Emelie Myyttilehto
Oppilas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 01 Heinä 2014, 16:20
Tupa: Pouffsouffle

Re: Kadlein kanuunat vs nauriston nuolet

ViestiKirjoittaja Ashley Smith » 03 Elo 2014, 12:21

se voisi olla parempi , onko sinulla jotain ideaa pelin juoneksi?
kävisikö joku viistokuja peli jossa vaikkapa ostettaisiin uusia koulukirjoja ja sen sellaista? :)
minulle käy ainakin että Emelie tulee mukaan peliin,entä sinulle? Anteeksi että edellinen peli idea meni hieman mönkään:)
Avatar
Ashley Smith
Oppilas
 
Viestit: 18
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:45

Re: Kadlein kanuunat vs nauriston nuolet

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 01 Syys 2014, 18:16

Pelin pisteytys:

Ashley Smith: 1 p
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen


Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron