Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 31 Heinä 2014, 18:10

Sharnee asuu Irlannissa, joten tulee bussilla Marseilleen asti ja jatkavat vasta sieltä junalla.
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Adelé Damiano » 31 Heinä 2014, 18:12

Okei, no Adelé voi pelata Sharneen kanssa junamatkalla.
Avatar
Adelé Damiano
Oppilas
 
Viestit: 84
Liittynyt: 30 Heinä 2014, 23:42
Tupa: Gryffondor

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 31 Heinä 2014, 18:53

Shanietta tulee Hestian kanssa Britanniasta bussilla Ranskaan, ja ajattelin että olisi kiva roolipelata ainakin osa matkasta. Lora, haluaisitko sinä pelata kanssani jonkin bussimatkaan liittyvän pelin? Toivottavasti ymmärsin oikein sen, että haet peliseuraa ja olet menossa kouluun osan matkasta bussilla. Mutta sano vain, jos seurani ei kiinnosta tai ymmärsin väärin tai jotakin muuta vastaavaa. (:
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 31 Heinä 2014, 19:35

Lora tosiaan tulee bussilla, joten Shanietan kanssa pelaaminen onnistuu hyvin ja ehdottomasti myös sopiikin minulle. Olenkin halunnut pelata Shanietan kanssa, roolauksesi kun ovat ihailtavan pitkiä ja monipuolisia.

Missä päin Britanniaa Shanietta asuu? Lora asuu Irlannissa, joten pohdin tässä kumman olisi luontevampaa aloittaa peli ensin.
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Avatar
Lora Shelly
 
Viestit: 130
Liittynyt: 31 Touko 2014, 12:10

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 31 Heinä 2014, 19:49

Kiva, että roolipelaaminen sopii sinulle. Ja kiitos kehuista. Toivottavasti monipuolisuus kirjoituksissani ei tee kaikesta hirveän epäuskottavaa. Sinäkin kirjoitat hyvin minun mielestäni. (:

Minä en osaa sanoa kovin tarkkaan, missä Shanietta - eli toisin sanoen Antha ja Hestia - asuu, mutta kuitenkin Englannissa, ja jossakin vähän syrjäisemmässä paikassa.
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 31 Heinä 2014, 19:59

Kiitos!

Voisi olla luonnollisinta, että bussi vaikka kiertäisi ensin Irlannin, menisi sieltä Skotlantiin ja sen jälkeen Walesiin ja Englantiin. Sen jälkeen se menisi Pariisiin. Jospa minä siis aloittaisin pelin, ja Shanietta liittyisi seuraan seuraavassa viestissä? Pystyisin tosin aloittamaan luultavasti huomenna, nyt kun minun pitää yrittää googletella muutamia kaavoja.
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Avatar
Lora Shelly
 
Viestit: 130
Liittynyt: 31 Touko 2014, 12:10

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 31 Heinä 2014, 20:06

Ole hyvä. (:

Joo, olen samaa mieltä. Sinä voit hyvin aloittaa. Ja huominen käy hyvin aloituspäiväksi.

Mietin muuten sitä, miten Shanietta ja Lora päätyvät toistensa seuraan, ja minusta Hestia voisi toimia yhdistävänä tekijänä, jos sinulle käy. Lora ja Hestiahan ovat samanikäisiä, vaikka ovatkin eri tuvissa, ja nuo kaksi voisivat tietää toisensa, sillä ovat varmaan olleet samoilla tunneilla Tylypahkassa. Vai mitä ajattelet?
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 31 Heinä 2014, 20:10

Käy minulle! Lora on kuitenkin sen verran sosiaalinen, että on voinut jutella Hestialle useammankin kerran.
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Avatar
Lora Shelly
 
Viestit: 130
Liittynyt: 31 Touko 2014, 12:10

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 31 Heinä 2014, 20:18

Kiva, että käy. Ja Hestialla ei varmasti ole ollut mitään keskusteluja vastaan, kun hän on sentään huomattavasti sosiaalisempi kuin Shanietta.
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Re: Matkalla Taikakoulu Châteauhun!

ViestiKirjoittaja Ronja Blomroos » 31 Heinä 2014, 21:21

Ronja voisi tulla samaan vaunuun esimerkiksi Sharneen ja Adelén kanssa, jos sopii? Ronja asuu Marseillessa, joten hän hyppää junan kyytiin sieltä. Haluatteko pelata teidän kesälomapelin loppuun ennen junapeliä, vai kuinka?
Ronja Blomroos (24): Ärsyttävä ja hieman lapsellinen jatko-opiskelija. Tämä sosiaalinen, äkkipikainen ja huomiota rakastava tyttö on sydämeltään Serpentard.
Muut hahmoni: Mila Molina, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Ronja Blomroos
Alumni
 
Viestit: 246
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:15
Tupa: Serpentard

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron