Juliethille peliseuraa?

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Julieth Cornwall » 05 Heinä 2014, 14:54

En ole pelaillut puoleen vuoteen Juliethilla lähes ollenkaan, joten innostus roolailla on tällä hetkellä valtava. Aikaakin nyt lomalla on niin paljon, että varmasti kykenen useammankin kanssa pelailemaan.
Peliseuraksi käy ihan jokainen, tosin juonta on ehkä helpompi kehitellä jonkun toisen oppilashahmon kanssa (:
Julieth Cornwall: hiljainen ja ystävällinen 5.-luokkalainen Pouffsoufflen valvojaoppilas, sääntöjä pilkuntarkasti noudattava ahkera oppilas, riitoja inhoava huispaaja.

Juliethin avatarin kuvassa on Chloe Moretz
Avatar
Julieth Cornwall
Oppilas
 
Viestit: 35
Liittynyt: 01 Kesä 2014, 16:14
Tupa: Pouffsouffle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 05 Heinä 2014, 17:18

Moi!
Voisin mielelläni roolipelata Shanietalla sinun kanssasi, jos saadaan kehitellyksi jotakin. Minulla itselläni ei tällä hetkellä ole mitään julkaisemisenarvoisia ajatuksia, mutta kuten sinulla, minullakin on tällä hetkellä runsaasti aikaa. Olisiko sinulla joitakin ehdotuksia, jos minun seurani käy sinulle?
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Julieth Cornwall » 05 Heinä 2014, 18:35

Hei Shanietta!
Pelaan kanssasi todella mielelläni. Olen pariin kertaan lueskellut Shanietan hahmokuvausta ja minulle heräsi pari ajatusta
-Juliethin ja Shanietan luonne on pitkälti samankaltainen; ujo ja hiljainen. Vaikea siis kuvitella, että hahmot tutustuisivat kahvilassa noin vain juttelemalla
-Missä Shanietta viettää kesän? Julieth on muuttanut äitinsä kanssa Ranskaan, mutta isän jäätyä Iso-Britanniaan hän viettää aikaa myös siellä
Julieth Cornwall: hiljainen ja ystävällinen 5.-luokkalainen Pouffsoufflen valvojaoppilas, sääntöjä pilkuntarkasti noudattava ahkera oppilas, riitoja inhoava huispaaja.

Juliethin avatarin kuvassa on Chloe Moretz
Avatar
Julieth Cornwall
Oppilas
 
Viestit: 35
Liittynyt: 01 Kesä 2014, 16:14
Tupa: Pouffsouffle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 05 Heinä 2014, 20:35

Mmh, totta. Aika vaikeaa kuvitella, että Shanietta astuisi jalallaankaan mihinkään kahvilan tyyliseen (ellei sitten Anthan ja/tai Hestian kanssa). Ja vaikka Shanietta luultavasti tunnistaisi Juliethin, ei hän vapaaehtoisesti tekisi elettäkään tehdäkseen tarkempaa tuttavuutta. Shanietta viettää kesänsä Isossa-Britanniassa, suunnilleen kaksi ensimmäistä viikkoa Elysia Fawleyn kanssa Elysian kotona (tästä on siis sovittu Essin kanssa), ja sitten Shanietta on loppukesän Anthan ja Hestian kanssa heidän talossaan. Aika hankalaa sinänsä, en usko että Julieth ja Shanietta ovat samassa paikassa samaan aikaan ainakaan noiden kahden ensimmäisen viikon aikana. Enkä oikein haluaisi mitään ylimääräistä siihenkään, kun kahden viikon jälkeen Shanietta menee Viistokujalle Elysian kanssa ja lähtee sieltä sitten Anthan ja Hestian mukaan. En usko, että Shanietta on sitä sorttia, että häipyy hirveästi talosta mihinkään, kun kuitenkin viihtyy Hestian kanssa - ja tietenkin Anthan, silloin, kun tuo on kotona eikä töissä. Varmaan jossakin vaiheessa lähempänä syksyä kaikki kolme käyvät Viistokujalla taas hankkimassa vähintäänkin vielä jotakin täydennystä... Ja aina voi keksiä jotakin muuta, kunhan se on edes jotenkin olisi mahdollista, ei täysin luonnotonta ajatellen Shaniettaa - ja Juliethia. Anteeksi, ettei minulla ole mitään ideoita... Mutta ainakin olisi järkevämpää, jos roolipelai sijoittuisi Isoon-Britanniaan, koska en näe mitään syytä sille, että Shanietta menisi Ranskaan... Jos tämä siis käy sinulle.
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Julieth Cornwall » 06 Heinä 2014, 09:21

Hmh, vaikeaa. Kaksi kotona pysyttelevää ja hiljaista tyttöä eri puolilla Iso-Britanniaa - hankalahko lähtötilanne. :D

Entä Vuotava noidankattila? Kuinka usein Shanietta viettää (vai viettääkö ollenkaan...) aikaa siellä? Saisin Juliethin järjestettyä paikalle ihan luonnollisesti.
Julieth Cornwall: hiljainen ja ystävällinen 5.-luokkalainen Pouffsoufflen valvojaoppilas, sääntöjä pilkuntarkasti noudattava ahkera oppilas, riitoja inhoava huispaaja.

Juliethin avatarin kuvassa on Chloe Moretz
Avatar
Julieth Cornwall
Oppilas
 
Viestit: 35
Liittynyt: 01 Kesä 2014, 16:14
Tupa: Pouffsouffle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 06 Heinä 2014, 10:39

Sanos muuta.

Vuotava noidankattila... Kyllä, uskon saavani Shanietan sinne. Voisin itse asiassa melkein muutella kesäloman tapahtumia niin, että Elysian luona olemisen jälkeen Shanietta viettäisi viikon Vuotavaan noidankattilaan majoittuneena, ja Antha ja Hestia tulisivat hakemaan hänet sieltä. Tuolloin Shanietta viettäisi Vuotavassa noidankattilassa aikaa ainakin iltaisin ja aamuisin, päivällä hän saattaisi tietenkin ainakin välillä olla jossain muualla. Olisiko mahdollista, että Julieth kävisi kolmannen kesälomaviikon aikana Vuotavassa noidankattilassa?
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Julieth Cornwall » 07 Heinä 2014, 10:05

Julieth pääsee kyllä käymään Vuotavassa noidankattilassa helposti, tosin tulee sinne isänsä kanssa iltaa viettämään. Tarkoitus kuitenkin olisi, että isä lähtisi jonnekin ja Julieth jäisi yksin. Mitään ideaa siitä, mitä siellä sitten tapahtuisi ja minkä seurauksesta tytöt joutuisivat tekemisiin minulla ei sitten ole...
Julieth Cornwall: hiljainen ja ystävällinen 5.-luokkalainen Pouffsoufflen valvojaoppilas, sääntöjä pilkuntarkasti noudattava ahkera oppilas, riitoja inhoava huispaaja.

Juliethin avatarin kuvassa on Chloe Moretz
Avatar
Julieth Cornwall
Oppilas
 
Viestit: 35
Liittynyt: 01 Kesä 2014, 16:14
Tupa: Pouffsouffle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 07 Heinä 2014, 10:15

Okei.
Hmm... Varmaan joku onnettomuudentapainen olisi järkevähkö... Tai joku vastaavanlainen tilanne. Esimerkiksi niin, että toinen tytöistä kompastuu tai kaatuu tai jotakin... Ja toinen on jotenkin lähellä tilannetta, ja joutuu näin osalliseksi... Miltä kuulostaa sinun mielestäsi? Olisiko mahdollinen? Onko sinulla muuten ajatuksia siitä, onko tapahtumapäivä alku- vai loppuviikosta? Minulle asialla ei ole väliä, mutta jos saamme jotakin aikaan, niin Shanietan ajatusmaailma varmaan muuttuu aavistuksenverran viikon kuluessa ja siksi haluan selvittää tämän.
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Julieth Cornwall » 07 Heinä 2014, 10:24

Onnettomuus tai sen tapainen kuulostaa hyvältä. Esimerkiksi juomien kaataminen kompastuessa?

Juliethin kannalta olisi ehkä hitusen helpompi pelata alkuviikkoon sijoittuvaa peliä.
Julieth Cornwall: hiljainen ja ystävällinen 5.-luokkalainen Pouffsoufflen valvojaoppilas, sääntöjä pilkuntarkasti noudattava ahkera oppilas, riitoja inhoava huispaaja.

Juliethin avatarin kuvassa on Chloe Moretz
Avatar
Julieth Cornwall
Oppilas
 
Viestit: 35
Liittynyt: 01 Kesä 2014, 16:14
Tupa: Pouffsouffle

Re: Juliethille peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 07 Heinä 2014, 16:44

Alkuviikko käy, ja juomien kaataminen kompastuessa vaikuttaa myös ihan mahdolliselta ajatukselta. Haluaisitko, että Julieth kompastuu vai järjestänkö minä Shanietan kompastumaan? Minun osaltani saisin kompastumisen järjestettyä suhteellisen vaivattomasti, ja se olisi Shanietan näkökulmasta ehkä jopa luonnollisempi noista kahdesta vaihtoehdosta.
Shanietta Kei
Oppilas
 
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Kesä 2014, 11:43
Tupa: Serdaigle

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron