Yöiset käytävät

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 27 Heinä 2014, 22:02

Vastasin pehmeällä ja kylmällä tälläkertaa vihaa tihkuvalla äänellä: - Ei! Vitsi se ei ollut! Tiedät varmaan mitä kuolonsyöjät olivat isä vapautti muutaman. He hyökkäävät tänne. Voimme silti olla ystäviä. Minä itsensä Wolgoratus Kärmeksen perillinen kannatan aina pimeyden voimia. Ja minun täytyy pyytää sinua poistumaan minulla on töitä.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 28 Heinä 2014, 14:39

"Ei! Vitsi se ei ollut! Tiedät varmaan mitä kuolonsyöjät olivat isä vapautti muutaman. He hyökkäävät tänne. Voimme silti olla ystäviä. Minä itsensä Wolgoratus Kärmeksen perillinen kannatan aina pimeyden voimia. Ja minun täytyy pyytää sinua poistumaan minulla on töitä."Karakatus sanoi.
Harkitsin hetken vaihto ehtoa että vain lähtisin paikalta ja olisin kuin en tietäisi koko jutusta, vaikka tiesin itsekkin etten tekisi niin, ei minua turhan päiten oltu Rohkelikkoon lajiteltu.
"Minä en lähde minnekkään"sanoin ärtyneenä siitä että joku yritti määräillä minua.
"Haastan sinut kaksintaisteluun!"
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 28 Heinä 2014, 15:07

-Ahaa! Hyväksyn haasteen! Kolhokallo on minun sekundatini kuka on sinun? Älä pelkää ei se satu kauaa.
Vai haetko opettajan? No minä olen silloin jo lähettänyt isälle pöllön ja hän muuttaa suunnitelman ajankohtaa. Sanoin ja aloin jälleen nauraa.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 28 Heinä 2014, 17:18

"Ahaa! Hyväksyn haasteen! Kolhokallo on minun sekundatini kuka on sinun? Älä pelkää ei se satu kauaa.
Vai haetko opettajan? No minä olen silloin jo lähettänyt isälle pöllön ja hän muuttaa suunnitelman ajankohtaa."Karakatus sanoi ja alkoi nauraa, ja minä kun olin luullut häntä mukavaksi, mietin itsekseni.
Pieni järkevä osa aivoistani sanoi että minun oli TODELLAKIN haettava opettaja mutta se osa oli pahasti vihaisen ja suutuksissa olevan osan varjossa niinpä jatkoin:
"Hah, vain pelkurit valitsevat sekundantin, minä voitan sinut ilmankin"sanoin virnistäe ilkeästi ja vetäisin samalla sauvan esiin "tainnutu!" Huusin iloisena siitä että lempi aineeni oli loitsut...
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 28 Heinä 2014, 18:59

- Varjelum! AA. Osaat pelata vai. Kidutu! Aloin oman osani kaksintaistelusta. Ja nauron.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 28 Heinä 2014, 19:54

"Varjelum! AA. Osaat pelata vai. Kidutu! Aloin oman osani kaksintaistelusta."Karaktus sanoi.
"Ohi meni"sanoin ivallisesti kun väistin loitsun. Joku kuulisi aivan varmasti meidän kaksintaistelumme ja tulisi käytävälle.
"Karkotaseet!" Huudahdin vielä.
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 28 Heinä 2014, 20:29

Varjelum! Etkö parempaan pysty? Avada Kedavra! Huusin ja nauroin taas.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 28 Heinä 2014, 23:55

"Varjelum! Etkö parempaan pysty? Avada Kedavra!"Karakatus huusi.
"Ei ehkä kannata huuta " sanoin ivallisesti "joku saatta vaikka kuulla.
"Kangistumis tyystilys!"
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 29 Heinä 2014, 09:49

Varjelum! Hah! Oliko tuo parastasi? sanoin ivallisesti ja osoitin sauvalla kattoon ja huusin Pommitus mega!
Kattoon tuli suuri reikä lähdin juoksemaan mutta lensin sellälleni huomasin vatsallani istuvan pöllön.
-Kirottu pikkulintu! huusin.
/Se opettajan tuleminen sopii hyvin/
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 29 Heinä 2014, 12:43

Olin perinteisellä vartiointivuorollani kuljeskelemassa koulun käytävillä ja varmistamassa, että kaikki oppilaat olivat menneet jo nukkumaan. Tähän mennessä mitään epäilyttävää ei ollut vielä näkynyt, ja olin palaamassa jo takaisin torniini yöpuulle. Sitten kuulin jotain ääniä. Ajattelin ensin, että kyseessä oli koulun räyhänhenki M. Triche, mutta sitten tajusin, että keskustelijoita oli kaksi. Oppilaita poissa pedeistään! Oli ensimmäinen ajatukseni ja kiristin kävelytahtiani juoksuksi. Nyt äänet kuuluivat jo hyvin läheltä - käytävillä käytiin ilmeisesti jonkinlaista taistelua.

"Tainnutu!"
"Varjelum! Kidutu!"
"Karkotaseet!"
"Varjelum! Avada Kedavra!"
"Kangistumis tyystilys!"
"Varjelum! Pommitus mega!"

Kävelin nurkan taakse ja huomasin kaksi 2.-luokkalaista oppilasta kaksintaistelemassa. Tämä ei todellakaan ollut oikea aika kaksintaistelulle. Kattoon oli räjäytetty reikä, ja kivenmurikoita sinkoili ympäriinsä.

"Herrat Willsson ja Kärmes, lopettakaa HETI!", karjahdin ja astelin lähemmäs kaksikkoa, "Kumpi teistä langetti anteeksiantamattoman kirouksen?", kysyin ja katsoin poikia vuorotellen. Olin tyrmistynyt oppilaiden käytöksestä. Anteeksi antamattomat kirouksethan olivat laittomia.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron