Yöiset käytävät

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 02 Heinä 2014, 18:01

Kävelin käytävällä, tai no hiivin käytävällä tutkimassa linnaa. Olin aloittanut tutkimiseni kerroksesta jossa makuusalit olivat. Minulla oli vieläkin suunitelma tehdä koulusta kartta, jotta luvaton hiiviskely helpottuisi ja voisin vain kuljekskella ympäri linnaa salakäytäviä pitkin mihin vaan ja mikä tärkeintä milloin vaan.
Ensin kuitenkin olisi löydettävä ne salakäytävät ja sen takia olin täällä.
Voro oli jo kerran melkein huomannut minut joten minun pitäisi olla hiukan varovaisempi.
"Tule esiin" kuuluin yhtäkkiä voron ääni yllätävän läheltä.
Etsin nopeasti kohtalaisen hyvän piilopaikan haarniskan takaa ja jäin odottamaan että voro varmasti lähtisi pois.
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Vieras » 03 Heinä 2014, 19:06

Minä kävelin käytävällä. Minä kannoin isoa rautaista latikkoa jossa luki: Ranskan Taikaministeriö .
Laatikkosta kuului ärjäisy. Minä laskin laatikon. Kuulin äänen ja tein loitsun: - Avada Kedavra !
Se olikin vain rotta. Olin häkeltynyt se kuulosti ihmiseltä. Sanoin itsekseni: - Muita odottaa aamulla mukava yllätys . Mitähän kaikki pitävät Perulaisesta kyyhammas lohikäärmeestä ! Kuten motto käy: Taika on valtaa!
Vieras
 

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 03 Heinä 2014, 19:22

(Tuo ylempi viesti on minun en ollut kirjautunut sisään ja vahingossa kävi noin.)
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 06 Heinä 2014, 12:25

Liikahdin hieman ja osuin vahingossa haarniskaan joka kolahti hieman.
"Avada Kedavra!"joku huusi ja huomasin käytävällä jonkun muunkin kuulo etäisyyden päästä minusta,
kuulisin siis kun hahmo puhui:"Muita odottaa aamulla mukava yllätys . Mitähän kaikki pitävät Perulaisesta kyyhammas lohikäärmeestä ! Kuten motto käy: Taika on valtaa!"
Hiivin lähemmäs hahmoa joka oli yrittänyt tappaa minut! Ja toivoin ettei hän huomaisi minua, en ollut kovin kaukana pojasta jos nyt hyppäisin päätyisi varmasti hänen, kukalienekään joka oli äsken yrittänyt tappaa minut, niskaan. Toisaalta voisin vain yksin kertaisesti loitsia hänet, ei se oli raukkamaista hyökätä nyt takaa päin taikuudella.niimpä päädyin toiseen vaihto ehtoon, hyppäisin tyypin selkään ja haastaisin hänet kaksin taisteluun, ja niin sitten yritin hypätä tyypin selkään.
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 06 Heinä 2014, 16:03

-Mitä sinä teet! Kuka olet? Pois selästäni! Taistele! Taistele tai päästän lohikäärmen irti! Huusin.
Ihmettelin kun joku kuuli minut. Tosin olinhan tehnyt loitsunkin.
-Jos autat minua niin autan sinua! huusin tuntemattomalle.
-Voin antaa kultaa mitä vain voin! sanoin hengästyneenä.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 08 Heinä 2014, 15:23

"Mitä sinä teet! Kuka olet? Pois selästäni! Taistele! Taistele tai päästän lohikäärmen irti! Huusin.
Jos autat minua niin autan sinua!
Voin antaa kultaa mitä vain voin!"
"Onko sinulla lohikäärme?"sanoin heti innostuneena ja kurkistin pakettia joka pojalla oli, siellä tosiaan oli lohikäärme. Lohikäärmeet ovat ihania vaikka useat pelkäsivät ja karttoivat niitä, minusta lohikäärmeet olivat kauniita ja mahtavia! En kuitenkaan hellittänyt otettani vaan kysyin yksinkertaisesti:
"Miksi yritit tappaa minut?"
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 08 Heinä 2014, 17:06

-Sinut? Rotanhan minä no anti olla. En sinua. Ja kuten isä aina sanoo koskaan ei voi olla liian varovainen.
Kuka olet? totesin ja jatkoin : - Ja jos haluaa hyväksi pimeyden velhoksi täytyy osata muutama niksi. Etsitkö tarvehuonetta?
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 08 Heinä 2014, 17:16

"Sinut? Rotanhan minä no anti olla. En sinua. Ja kuten isä aina sanoo koskaan ei voi olla liian varovainen.
Kuka olet? Ja jos haluaa hyväksi pimeyden velhoksi täytyy osata muutama niksi. Etsitkö tarvehuonetta?"
"Ai ja päätit sitten käyttää siihen anteeksi antamatontakirousta"mutisin.
"Olen Austin, Austin Willsson"sanoin ja ojensin käteni.
"Anteeksi tuo edellinen"mutisin vielä hiljaa perään
"Ja joo, oikeastaan teen kartaa linnasta ja kaikista salakäytävistä joten tarvehuonekkin olisi kiva löytää? Mitä sinä muuten teet käytävällä yöllö?"
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 09 Heinä 2014, 21:12

-Minä vain teen mitä isä pyysi päästän lohikäärmeen linnaan. Olisin tuonut basiliskin mutta isä ei löytänyt niitä. Minä voin auttaa karttasi kanssa, vastasin. olin iloinen jos saisin viimein ystäviä.
-Mikä on unelmasi ? kysyin.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 10 Heinä 2014, 15:30

"Minä vain teen mitä isä pyysi päästän lohikäärmeen linnaan. Olisin tuonut basiliskin mutta isä ei löytänyt niitä. Minä voin auttaa karttasi kanssa"hän sanoi ja jatkoi.
"Mikä on unelmasi?"
"Miksi hän halusi että sinä tuot linnaan lohikäärmeen? Mitä aiot tehdä sille?ja tuota mitä unelmaan tulee haluaisin saada täydellisen kartan tästä linnasta kaikki salakäytävät mukaan lukien ja olen ajatellut että voisin itsekkin tehdä muutaman salakäytävän linnaan" selitin innoissani.
"Kuule pitäisikö meidän mennä muualle juttelemaan joku on varmasti kuullut tuon edellisen metakan"sanoin ja aloin kävellä kohti taulua jossa jonkun vanhan velhon muotokuva.
"Päivää!"sanoin kohteliaasti ja velho hätkähti hereille "vai päivää, nythän on yö" velho tuhahti.
"Niin tietysti"jatkoin kohteliaasti.
"No mitä sinä nyt haluat"velho sanoi haukotellen.
"Voisitko kääntyä" sanoin hymyillen ja taulu kääntyi, taulun takana oli ovi avasin oven ja astuin sisään.
"Tuletko sinä?" Sanoin.
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron