Yöiset käytävät

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 04 Elo 2014, 19:47

"Viisi tuntia"professori vastasi tiukasti.
Huusi sitten Karakatukselle ja sitten vielä meille molemmille:
"Tämä saa nyt riitää! Herra-Kärmes, lopetat nyt valheiden kertomisen. Minä olen ennustaja, ja tietäisin kyllä, jos juhlissa tulisi tapahtumaan jotain kammottavaa. Laskekaa molemmat sauvanne, kiitos. Muuten joudun napsaisemaan tuviltanne lisää pisteitä, tai pahimmassa tapauksessa erottamaan teidät"
Pitäisiköhän minun istua se viisi tuntia jälkiistunnossa vaikka jokin Karakatuksen tappokirouksisita sattuisi jopa vahingossa osumaan minuun. Siitä vasta tulisikin hilpeä jälki-istunto. Mieleeni nousi kuva luokkahuoneesta ja arkusta, totta kai sinisestä jossa minä olisin ja professorin siinä vieressä nuhtelemassa minua siitä että olin ollut liian myöhään käytävällä...
Karakatus aloittaisi takuu varmasiti kohta laukomaan loitsuja
"10 kaljuuna sen puolesta että kohta sieltä tulee tappokirous"mutisin itsekseni, niin että tuskin kukaan muu kuuli, korkeintaan professori jota olin tällä hetkellä lähempänänä.
"Avada Kedavra! Unhoituta! Kidutu! Kangistumis tyystilys! Kommennu" Karakatus loitsi, jos en olisi osannut varautua siihen että hän yrittää tappaa minut olisin luultavasti kuollut. Nyt kuitenkin vain hyppäsin sivuun. Kirjoista oli sittenkin oikeasti hyötyä esimerkiksi "kuinka lukea silmistä?" Oli osoittanut erittäin hyödylliseksi.
Kaikki muu voi valehdella mutta silmät eivät , hoin itselleni.
"Tainnutu!" En nyt ol-" "varjelum!"Ole mikään Karakatuksen fani mutta hän puhuu totta!" Minä melkein huusin.
" ja viitsisitkö mitenkään auttaa?" Sanoi ja arvelin että kohta tulisi taas tappokirouksia ja valmistauduin jo syöksymään sivuun uudelleen.
"Ei en luovuta. Me teemme sen ensin koulu sitten ministeriö! Kuraveriset päätyvät Azkabaniin, ankeuttajia otetaan ranskaan samoin lohikäärmeitä! Olette tyhmiä jos ette kuuntele! Ette ajattele koulua! Isä tuo M. Basilin jos muu ei auta! Se kangistaa kaikki jotka vastustavat meitä! Antaudun jos kuuntelette! Vastatkaa!" Karakatus sanoi
"Kyllä hän me kuunneltaisiin mutta kun yks laukoo vaan tappokirouksia" sanoin. Äänen sävyn oli tarkoitus olla jotain ivallisen ja pilkallisen väliltä mutta väsymyksen vuoksi se kuulosti jopa omissa korvissani joltain valittavalta teiniltä joka valitti miten epämuodikkaita koulupuvut olivat..
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 04 Elo 2014, 22:00

Kärmes ei ollut kuulevinaankaan käskyjäni lopettaa, vaan ryhtyi loitsimaan kirouksia avada kedavrasta unhoitutaan. Heilautin sauvaani nopeasti ja kiroukset kaikkosivat kilpiloitsun ansiosta. Tärkeintä oli, etteivät kiroukset vahingoittaisi Willssonia. Tiesin, etteivät nuoren pojan loitsimat tappokiroukset tappaisi osuessaan, aiheuttaisivat korkeintaan nenäverenvuotoa, mutta kirousten langettaminen oli kiellettyä oli loitsija kuka tahansa. Sitten Kärmes kertoi jotain kuraverisistä, ministeriöstä, Azkabanin vankilasta, lohikäärmeistä ja isästään. Olin vahvasti sitä mieltä, että pojalla oli mielenterveysongelmia. Kärmesin jatkosta koulussa oli ehdottomasti puhuttava rehtorin kanssa, sillä tällainen ei voisi jatkua.

"Kyllähän me kuunneltaisiin, mutta kun yks laukoo vaan tappokirouksia", Willsson puolestaan sanoi. Olin samaa mieltä pojan kanssa; kuuntelemista ei auttanut yhtään se, että Kärmes koetti kirota heidät jatkuvasti.

"Selvä, herra-Kärmes, uskon sinua. Koulu on ilmeisesti hyvin suuren vaaran alla. Keskustelemme tilanteesta rehtorin kanssa", sanoin napakasti, koettaen pitää ääneni tyynenä, vaikka sisälläni kiehui. Tämänkaltaista oppilasta ei ollut tullut vastaan sitten koko opettajahistoriani. "Laskisitko sauvasi ystävällisesti alas ja kuuntelisit välillä minua. Pyydän teitä molempia poistumaan tupiinne välittömästi. Jos teidät nähdään vielä valveilla, teidät erotetaan Taikakoulu Châteausta", kerroin ankarasti. Mietin hetken, uskaltaisinko päästää Kärmestä omaan tupaansa, mutta päätin, että uskallan.

// Ollaan pelattu jo aika pitkään. Koetetaanko saada pelille jonkunlainen päätös? //
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 05 Elo 2014, 10:09

// Sopii//
Hyvä on mutta tämä ei jää tähän! Menen nyt. Karakatus sanoi pehmeällä äänellä ja katosi nurkan taakse.
Hän sanoi nurkan takana kolhokallolle kärmeskielellä: - Vielä minä näytän. Vielä sen teen.
-Kyllä mutta sen aika ei ole nyt vaan myöhemmin. Olen samaa mieltä. voi totta vie. Kolhokallo vastasi.


// Kiitos erittäin hyvästä pelistä. : ) //
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 05 Elo 2014, 13:04

"Selvä, herra-Kärmes, uskon sinua. Koulu on ilmeisesti hyvin suuren vaaran alla. Keskustelemme tilanteesta rehtorin kanssa.Laskisitko sauvasi ystävällisesti alas ja kuuntelisit välillä minua. Pyydän teitä molempia poistumaan tupiinne välittömästi. Jos teidät nähdään vielä valveilla, teidät erotetaan Taikakoulu Châteausta"professori sanoi, mutten näin väsyneenä jaksanut välittää siitä.
"Hyvä on mutta tämä ei jää tähän! Menen nyt"Karaktus sanoi ja lähti.
"Hyvää yötä Karakatus, varo sitä kolmatta askelmaa kun menet alas"huikkasin perään ystävällisesti en ollut kovin pitkävihasta sorttia..
Istahdin hetkeksi maahan väsyneenä ja haukottelin.ehkä pitäisi lähteä makuusaliin ennen kuin nukahdan tähän, ajattelin ja nousin.
Ennen kuin lähdin muistin etten tiennyt milloin jälkiostuntomme olisi,"ainiin milloin jälki istunto on?"kysyin väsyneesti ja jatkoin:
"Ja hyvää yötä sinullekin, professori" sanoin vaiiken ollut varma voisiko profesorille sanoa niin.

//kiitos Karakatus mukavasta peliseurasta :)//
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 07 Elo 2014, 11:44

Yllätyksekseni Herra-Kärmes ei enää pistänyt kampoihin, vaan alkoi tehdä lähtöään kotitupaansa. "Hyvä on mutta tämä ei jää tähän!", poika vielä sanoi, enkä itsekään ihmettele yhtään, jos poika jatkaa vielä puheitaan moisista hölynpölyistä. Katsoin kuin poika katosi nurkan taakse ja käänsin sitten katseeni lattialle istahtaneeseen Willssonin poikaan.

"Lähetän teillä postia tulevasta jälki-istunnosta", vastasin pojan kysymykseen, "se lienee ensiviikolla. Luultavasti saatte puhdistaa kaikki palkintohuoneen pystit ja tehdä jotain pientä kivaa vielä sen lisäksi". Vaikka rangaistus ei varmasti ollut pojalle se mieluisin, hän toivotti minulle hyvät yöt lähtiessään. "Hyvää yötä, herra-Willsson", toivotin takaisin ja lähdin kävelemään vastakkaiseen suuntaan.

// Kiitos pelistä molemmille! :) //
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Syys 2014, 20:19

Pelin pisteytys:

Austin Willsson: 30 p
Karakatus Kärmes: 24 p
Mila Molina: 17 p
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron