Yöiset käytävät

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 29 Heinä 2014, 15:28

-Aaa. Professori. sanoin ja naurahdin ja jatkoin: - Minä haluan kirouksista kaiken kunnian. Isä opetti ne.
Ovat hyödyllisiä. Varsinkin jos haluaa hyväksi pimeyden velhoksi. Se tapahtuu aiemmin tuo pöllö toi kirjeen isältä. Hyökkäykset alkavat aiemmin. Nousin ylös ja aloin nauraa hyvä että pysin pystyssä.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 29 Heinä 2014, 18:02

"Aaa. Professori.Minä haluan kirouksista kaiken kunnian. Isä opetti ne.
Ovat hyödyllisiä. Varsinkin jos haluaa hyväksi pimeyden velhoksi. Se tapahtuu aiemmin tuo pöllö toi kirjeen isältä. Hyökkäykset alkavat aiemmin."Karakatus sanoin ja nauroi.
Professori? Mietin ihmeissäni. Hän varmaan halusi vain harhauttaa ajatukseni kaksintaistelusta, mietin. Olisinhan minä kuullut jos joku olisi tullut.
"Hah niin varmaan , professori, tosi nokkelaa" irvailin,"ihan niin kuin menisin lankaan.Tainnutu!"
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 29 Heinä 2014, 18:09

“Aaa. Professori”, nuoriherra Kärmes huomasi saapumiseni ensimmäisenä ja naurahti, “Minä haluan kirouksista kaiken kunnian. Isä opetti ne. Ovat hyödyllisiä. Varsinkin jos haluaa hyväksi pimeyden velhoksi. Se tapahtuu aiemmin tuo pöllö toi kirjeen isältä. Hyökkäykset alkavat aiemmin”, poika nauroi vielä lopuksi.

Katsoin tyrmistyneenä tuota serpentardoppilasta. Toivoin todella, että kaikki mitä tuo oli sanonut, olisi vitsiä. Sen sijaan toinen pojista ei ollut huomannut saapumistani lainkaan, sillä hän sanoi: "Hah niin varmaan, professori, tosi nokkelaa. Ihan niin kuin menisin lankaan. Tainnutu!", tuo loitsi.

Otin taikasauvani nopeasti esille ja loitsin äänettömän suojan poikien välille. "Herra Willsson, lopeta HETI!", huusin taas ja käänsin sitten katseeni taas Kärmesiin. “En tiedä, mistä sinä puhut, mutta jos vielä jatkat tuolla linjalla, lennät koulusta ulos HETI”, tiuskaisin, “Olen tyrmistynyt!". En ollut ollut näin vihainen pitkään aikaan.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 29 Heinä 2014, 18:17

-Tarkoitatko isäni suunnitelmaa vai omaa unelmaani. kertoisitko Kysyin professorilta ja jatkoin kolhokallolle kärmeskielellä : - Kaikki menee suunnitelmien mukaan. Onnistuimme .
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 31 Heinä 2014, 17:23

"Herra Willsson,lopeta HETI!"kuulin äänen huutavan ja näin kun koulun vara rehtori taikoi välilemme jonkinlaisen suojan.
“En tiedä, mistä sinä puhut, mutta jos vielä jatkat tuolla linjalla, lennät koulusta ulos HETI”,vararehtori tokaisi ilmeisen vihaisena Karakatukselle.
"Tarkoitatko isäni suunnitelmaa vai omaa unelmaani"Karaktus sanoi ja vaikutti siltä että ei ollut ollenkaan huolissaan siitä että voisi saada potkut. Toisin kuin minä. Tilanteesta huolimatta ensimmäinen ajatukseni oli ollut että äkti oli taatusti suuniltaan eikä varmasti veisi minua jäätelölle koulun loputtua niin kuin oli luvannut ja saisin lähes varmasti potkut koulusta ja jälkiistuntoa. Tosin jos saisin potkut minulle tuskin vitaisiin määrätä jälki istunto?mietin ja pidin suuni kiinni.koska en keksinyt mitään järkevää sanottavaa.
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Heinä 2014, 21:05

"Tarkoitatko isäni suunnitelmaa vai omaa unelmaani. Kertoisitko?", Kärmes kysyi minulta, enkä vieläkään ymmärtänyt, mistä tuo poika puhui. Minulle oli ollu alusta asti selvää, että pojan perhe oli pimeydenvoimiin suuntautunutta sakkia, mutta en todellakaan halunnut, että poika tulee pelottelemaan muuta koulun väkeä älyttömyyksillään. Niinpä sivuutin pojan kommentin sekä tuon suusta päässeen suhinan. En yllättynyt lainkaan, että poika osasi puhua kärmeskieltä. Willsson sen sijaan vaikutti hieman kypsemmältä ja näytti jopa katuvan tekojaan.

"Vähennän sekä serpentardin että gryffondorin tuvalta kymmenen pistettä", ilmoitin ja katsoin tuimasti molempia poikia, "ilmoitan äskeisestä myös vanhemmillenne ja saatte molemmat jälki-istuntoa". Toivoin, että rangaistukset saisivat pojat katumaan tekojaan. Minulla ei nimittäin ollut tapana vähätellä rangaistuksien annossa.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 31 Heinä 2014, 21:54

- Etkö välitä vaikka isäni hyökkäisi tänne muiden pimeyden velhojen kanssa? Ettekö välitä vaikka koulu vallattaisiin? Isä aikoo seurata maailman mahtavimman velhon lordi Voldemortin jalanjälkiä. Se tapahtuu kymmenvuotisjuhlien aikaan. Isä ehkä päästää oman lemmikkinsä tänne. Hän teetti meille myös tälläiset.
sanoin ja aloin nauraa. Samalla nostin vasemman käteni hihan jossa ihooni oli poltettu kaksi ristikkäistä taikasauvaa ja niiden päällä kerälle kiertynyt käärme.
-Tämä on isän versio pimeän piirrosta. sanoin kylmällä äänellä ja kohotin sauvaani : - En voi antaa teidän lähteä tietojen kanssa.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 03 Elo 2014, 10:39

"Vähennän sekä serpentardin että gryffondorin tuvalta kymmenen pistettä", professori sanoi ja huokaisin helpotuksesta, en siis saisikaan potkuja."ilmoitan äskeisestä myös vanhemmillenne ja saatte molemmat jälki-istuntoa" hän jatkoi.
Tämä ei ehkä ollut paras paikka kysyä asiasta mutta minun oli pakko kysyä.
"kuinka paljon?" kysyin oikeasti uteliaana en ollut koskaan saanut jälki-istuntoa enkä siis tiennyt kuinka paljon sitä oli tapana antaa, eri asioista.
"siis kuinka paljon saamme jälki-istuntoa?" tarkensin epäselvää kysymystäni.
"Etkö välitä vaikka isäni hyökkäisi tänne muiden pimeyden velhojen kanssa? Ettekö välitä vaikka koulu vallattaisiin? Isä aikoo seurata maailman mahtavimman velhon lordi Voldemortin jalanjälkiä. Se tapahtuu kymmenvuotisjuhlien aikaan. Isä ehkä päästää oman lemmikkinsä tänne. Hän teetti meille myös tälläiset"Karakatus sanoi ja nauroi.
"kuule se sinun isäsi on ihan psyko"sanoin ja pyöritin silmiäni.
"Tämä on isän versio pimeän piirrosta"Karakatus sanoi ja kohotti sauvaansa."En voi antaa teidän lähteä tietojen kanssa." Karakatus sanoi.
en voinut olla tyrskähtämättä "luuletko oikeasti voittavasi edes minut taistelussa saati sitten,professorin."sanoin painottaen professori sanaa.
tämä koko juttu oli muuttunut aivan järjettömäksi ja olin tosissani alkanut toivoa että tämä olisi vain pahaa unta ja kohta joku tulisi herättämään minut ja sanoisi että myöhästyisin loitsutunnilta...
"ja,vaikken ole ennustuksen professori , ennustan että sinä et voittaisi sitä taistelua " irvailin vihaisempana kuin koskaan. Karakatuksen ylimieliset vallan suunnitelmat olivat saaneet minut melkein järjiltäni.
otin vielä sauvani valmiiksi niin että saisin sen nopeasti vedettyä esille tarvittaessa.
Austin Willsson
Oppilas
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 09:47

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 04 Elo 2014, 15:55

"Kuinka paljon? Siis kuinka paljon saamme jälki-istuntoa?", oli herra-Willssonin ensimmäinen kysymys minun ilmoittaessa poikien saamasta rangaistuksesta. Yleensä rikkeistä suotiin tunnin jälki-istunto, mutta päätin olla tällä kertaa tiukempi. Olivathan pojat jo rikkoneet useampaa koulun sääntöä valveilla ollessaan.

"Viisi tuntia", ilmoitin ankarasti ja käänsin sitten huomioni Kärmesin puoleen, jolla oli myös kysymys kysyttävänään.

"Etkö välitä vaikka isäni hyökkäisi tänne muiden pimeyden velhojen kanssa? Ettekö välitä vaikka koulu vallattaisiin?", Kärmes kysyi. Poika ilmoitti, että hänen isänsä aikoo seurata Lordi Voldemortin jalanjälkiä ja että koulun 10-vuotisjuhlien aikana tapahtuu jotain kamalaa. Lopuksi poika näytti kädessään olevaa pimeyden piirron merkkiä meille. En juuri yllättynyt merkistä. Pimeyden voimien kannattajat ovat monesti aivopesseet myös omat lapsensa samaan touhuun. "En voi antaa teidän lähteä tietojen kanssa", Kärmes jatkoi ja kohotti sauvansa.

"LOPETA HETI, HERRA-KÄRMES!", huudahdin pojalle.

"Luuletko oikeasti voittavasi edes minut taistelussa saati sitten, professorin", Willsson sanoi. Vaikkei tuo ollut ennustaja, hän osasi kuulemma ennustaa Karakatuksen häviävän taistelun. Tämäkin poika otti sauvan esille.

"LOPETTAKAA MOLEMMAT!", huusin nyt molemmille pojille, "Tämä saa nyt riitää! Herra-Kärmes, lopetat nyt valheiden kertomisen. Minä olen ennustaja, ja tietäisin kyllä, jos juhlissa tulisi tapahtumaan jotain kammottavaa. Laskekaa molemmat sauvanne, kiitos. Muuten joudun napsaisemaan tuviltanne lisää pisteitä, tai pahimmassa tapauksessa erottamaan teidät". Toivoin, että pieni saarnani saisi pojat järkiinsä, sillä nyt olin tosissani.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 04 Elo 2014, 17:35

-Avada Kedavra! Unhoituta! Kidutu! Kangistumis tyystilys! Kommennu! Avada kedavra! Karakatus laukoi kirouksia. Hän oli päättänyt ettei luovuta hän tokaisi: - Ei en luovuta. Me teemme sen ensin koulu sitten ministeriö! Kuraveriset päätyvät Azkabaniin, ankeuttajia otetaan ranskaan samoin lohikäärmeitä! Olette tyhmiä jos ette kuuntele! Ette ajattele koulua! Isä tuo M. Basilin jos muu ei auta! Se kangistaa kaikki jotka vastustavat meitä! Antaudun jos kuuntelette! Vastatkaa!
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas
 
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Kesä 2014, 14:51
Tupa: Serpentard

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron