Tapaaminen metrossa ja tutustumista

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja Effie Solender » 18 Kesä 2014, 12:05

Kun Effie oli selostanut asumisjärjestelynsä, London nyökkäsi naurahtaen. Effie hymähti js kaivoi avaimet laukustaan. "Hienoa!", London sanoi, "Sittenhän me voidaan mennä syömään. Vai menetkö ensiksi avaamaan sen oven?" London kysyi. "Kaipa minun täytyy. Malcom saisi ruveta pitämään aivaimistaan huolen, tämä on jo kolmas kerta kahden viikon sisällä" Effie puuskahti. "Jos et asu kaukana, niin mä voin odottaa tässä ulkona" poika sanoi. Effie nyökkäsi ja lähti kohti Le Filippon vieressä olevaa korkeaa rakennusta.

--

"Mennäänkö nyt sinne ravintolaan?" Effie kysyi Londonilta. Tyttö oli vaihtanut vaatteet; nyt hänellä oli yllään valkoiset tyköistuvat farkut, mintunvihreä tuubitoppi ja topin päälle Effie oli laittanut vaaleansinisen jakun. Jalassaan neidillä oli valkoiset converset.
Effie Solender
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 121
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 15:20

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja London Morel » 18 Kesä 2014, 12:27

"Kaipa minun täytyy", Effie vastasi Londonin kysymykseen siitä, pitäisikö tytön mennä nyt avaamaan ovi kämppikselleen, "Malcom saisi ruveta pitämään aivaimistaan huolen, tämä on jo kolmas kerta kahden viikon sisällä", Effie puuskahti, ja London naurahti. Malcom taisi olla melko hajamielinen persoona. "Kämppiksesi saa kiittää onneaan, että olit lähistöllä", London totesi vielä, ennen kuin tyttö lähti astelemaan kohti Le Filipon vieressä sijaitsevaa rakennusta.

London oli tottunut siihen, että tyttöjä sai aina odotella ja nytkin hän ehti odotellessaan tehdä vaikka mitä; katsella ohikulkevia ihmisiä ja autoja, tiiralla sisälle näyteikkuinoista, potkiskella kiviä, laskea taskussaan olevat velho- ja jästirahat, potkiskella vielä vähän lisää kiviä, astella edestakaisin sekä hymyillä nätisti muutamalle ohikävelleelle tytölle. Sitten Effie saapuikin - tosin vähän erinäköisenä kuin oli lähtenyt.

Tytöllä oli päällään täysin erilaiset vaatteet; valkoiset tiukat farkut ja toppi sekä tyylikäs jakku. London hymyili tytölle. "Mennään vain", hän vastasi kysymykseen, "Tosin ei kai se Le Filippo ole hieno paikka? Minulla on nimittäin vai nämä vaatteet", London kysyi epäilevästi ja osoitti päällään olevaa vaatekertaa. Vaikka pojan vaatetus olikin siisti, ei sillä varmaankaan pääsisi sisälle viiden tähden huippuravintolaan. Toisin kuin Effie.
London Morel (23): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
Avatar
London Morel
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 447
Liittynyt: 16 Joulu 2011, 19:51
Tupa: Cerfeur

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja Effie Solender » 18 Kesä 2014, 13:22

"Kaipa minun täytyy" Effie puuskahti, "Malcom saisi ruveta pitämään avaimistaan huolen, tämä on jo kolmas kerta kahden viikon sisällä" Effie sanoi. "Kämppiksesi saa kiittää onneaan, että olit lähistöllä" London sanoi. Effie nyökkäsi pojan kommentille Malcomin hajamielisyydestä ja kävi avaamassa oven. Kun tyttö palasi, hänellä oli hieman eri vaatetus kuin lähtiessään; valkoiset piukat farkut, mintunvihreä toppi ja vaaleansininen jakku. Jalassa tytöllä oli valkoiset converset. London hymyili ja Effie hymähti.

"Mennäänkö nyt sinne ravintolaan?" Effie kysyi kohteliaasti. "Mennään vain", London sanoi, "Tosin ei kai se Le Filippo ole hieno paikka? Minulla on nimittäin vain nämä vaatteet" poika kysyi epäilevästi ja osoitti vaatetustaan. "Ja pyh, totta kai se on hieno paikka, mutta ei siellä mitään vaatetusvaatimusta ole, kunhan et tule alasti, ilman paitaa tai muuten vain ihan likaisena. Sinun vaatteesi kelpaavat mainiosti" tyttö sanoi ja avasi ravintolan oven. Siellä heitä vastaan tuli mustiin farkkuihin ja jakkuun pukeutunut naistarjoilija joka sanoi kohteliaasti; "Bienvenue. Aller accompagner vous à table?" tarjoilija kysyi. "Bien sûr" Effie vastasi ja tarjoilija lähti viemään heitä pöytään.
Effie Solender
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 121
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 15:20

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja London Morel » 18 Kesä 2014, 15:12

"Ja pyh, totta kai se on hieno paikka, mutta ei siellä mitään vaatetusvaatimusta ole", Effie kertoi, ja London hymyili tälle. Poika ei todellakaan ollut tottunut syömään hienoissa ravintoloissa. Burger King ja hänen kotinsa vieressä sijaitseva pizzeria olivat juuri hyviä pojalle. Tällä tytöllä oli ilmeisesti hieman kalliimpi maku. "Kunhan et tule alasti, ilman paitaa tai muuten vain ihan likaisena. Sinun vaatteesi kelpaavat mainiosti", Effie jatkoi, ja London naurahti. Poika mietti, että voisi ihan kokeilumielessä ottaa paitansa pois ravintolassa ja katsoa, kuinka tyttö ja henkilökunta reagoivat.

Kaksikko astui sisään ravintolaan, ja heitä vastaan tuli välittömästi tyylikkäästi mustiin farkkuihin ja jakkuun pukeutunut naistarjoilija. London pani merkille, että tarjoilija oli kaiken lisäksi vielä hyvännäköinen. Tuo ohjasi Effien ja Londonin halki ravintolasalin ja osoitti heille nurkassa, ikkunan vieressä sijaitsevaa pöytää. "Kiitos", London sanoi tarjoilijalle ja istuutui toiselle paikoista.

Koska poika oli asioinut tämän kaltaisissa paikoissa vain harvoin, hän ei ymmärtänyt tarjota istumapaikkaa seuralaiselleen ennen kuin itse istuutui. Myöskään muut ravintolassa käyttäytymisen asiat eivät välttämättä olleet pojalla hallussa. Kyllä hän kuitenkin hyvin osasi käyttäytyä, varsinkin tytön seurassa.

Tarjoilija palasi pian kahden ruokalistan kanssa, ojensi toisen Effielle ja toisen Londonille. "Mitä haluaisitte juoda?", tuo kysyi ja poika katsahti kysyvästi Effietä. Ravintolassa leijui ihana ruoan tuoksu ja Londonin maha alkoi murista.
London Morel (23): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
Avatar
London Morel
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 447
Liittynyt: 16 Joulu 2011, 19:51
Tupa: Cerfeur

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja Effie Solender » 18 Kesä 2014, 19:19

Effie kertoi ravintolan "vaatetusvaatimuksista" ja London hymyili tytölle. Effie kaivoi Louis Vuittonin laukkuaan ja otti sieltä taskupeilin. Tyttö tarkisti meikkinsä.

He astuivat sisään ravintolaan ja Effie hymyili kohteliaasti heitä vastaan tulleelle tarjoilijalle. Effie tunsi tarjoilijan jo ennestään, sillä hän oli Alician kaveri Dominque Sereèn. Dominque oli jopa ollut Alician ja Effien järjestämissä bileissä, joihin ei ollut kutusuttu ihan ketä tahansa. Dominque ohhasi heidät pöytään ja tuli hetken päästä takaisin mukanaan kansi ruokalistaa. Hän ojensi listat Effielle ja Londonille ja kysyi mitä he joisivat.

London katsoi kysyvästi Effieen. Effie oli jo aikeissa tilata punaviiniä, mutta tajusi ettei London saisi juoda sitä; jästimaailmassa kun täytyi olla vähintään 18 vuotta saadakseen nauttia alkoholia ja London oli vasta 17- vuotias. "Minä otan vain vettä, kiitos" Effie sanoi ja alkoi tutkia ruokalistaa. Effie oli käynyt Le Filippossa monta kertaa aikaisemminkin, joten hän kyllä tiesi suurinpiirtein mitä siellä tarjottiin.
Effie Solender (20): Elmässään suuria menetyksiä kokenut kuvankaunis vampyyri. Luonteeltaan huumorintajuinen ja huolehtivainen. Ei kykene vastustamaan hyvännäköisiä miehiä ja epäilee olevansa seonnut.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Daniel Ford (22) ja Lily-Bella Davies (15)
Effie Solender
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 121
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 15:20

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja London Morel » 02 Heinä 2014, 14:59

"Minä otan vain vettä, kiitos", Effie vastasi tarjoilijan kysymykseen. London katsahti tyttöä ja siirsi sitten katseensa tarjoilijaan. "Mulle kivennäisvettä, kiitos", poika sanoi ja hymyili pienesti. Hänen olisi enemmänkin tehnyt mieli ottaa kermakaljaa kuin vettä, mutta tiesi hyvin, ettei sellaista tunnettu jästimaailmassa. Poika tiesi myös hyvin, että oli liian nuori tilaamaan olutta. Siksi hän useimmiten asioikin velhokujien ravintoloissa.

Tarjoilija kiitti tilauksesta ja poistui hakemaan juomia. London ryhtyi selaamaan ruokalistaa. Lista oli hyvin kattava, ja meni hetki jos toinenkin, ennen kuin hän sai silmäiltyä listan kokonaan läpi. "Oletko jo päättänyt mitä otat?", poika kysyi Effieltä ja jäi itse tuijottamaan liha-annosten luetteloa, "Osaisitko suositella jotain?"
London Morel (23): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
Avatar
London Morel
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 447
Liittynyt: 16 Joulu 2011, 19:51
Tupa: Cerfeur

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja Effie Solender » 17 Heinä 2014, 08:51

Effie vastasi tarjoilijan kysymykseen juomista sanoen ottavansa vain vettä. London teki samoin. Dominque kiitti ja poistui. Hetken päästä hän palasi mukanaan kaksi paksua ruokalistaa. London rupesi selailemaan ruokalistaa. Effie ei edes avannut listaa vaan katseli Londonia. Pojasta hänelle muistui mieleen edellinen poikaystävänsä Mike. Suhde oli kestänyt puolisen vuotta eikä Effie ollut vielä täysin toipunut erosta. London oli aika saman näköinen. Ei sillä että se olisi ollut huono juttu, päin vastoin. "Oletko jo päättänyt mitä otat?" London kysyi, "Osaisitko suositella jotain?" poika jatkoi ruokalistaa tuijottaen. "En tiedä mikä makumieltymyksesi on, mutta esimerkiksi etanat ovat hyviä. Myös lampaan kyljykset ja parsaa ovat hyvä vaihtoehto" Effie kertoili, "Itse otan katkarapuja, salaattia ja lohta, sekin on herkullista" tyttö jatkoi.

Hetken kuluttua tarjoilia palasi ja kysyi heiltä ruokia. "Minulle lohta ja katkarapuja salaatin kera" Effie ilmoitti. Effie ojesi ruokalistan, jota ei edes ollut avannut, takaisin Dominquelle. Tyttö haukotteli. Hän ei ollut nukuttunut viime yönä kuin pari tuntia, sillä päänsärky oli ollut niin kova. Effiellä oli todella usein migreeniä, mikä on erittäin rassaavaa. Parinakin yönä hän ei ollut nukkunut pätkääkään. "Minulla oi viime yönä migreeni, enkä nukkunut kuin kaksi tuntia" Tyttö kertoi ja haukotteli jälleen.
Effie Solender (20): Elmässään suuria menetyksiä kokenut kuvankaunis vampyyri. Luonteeltaan huumorintajuinen ja huolehtivainen. Ei kykene vastustamaan hyvännäköisiä miehiä ja epäilee olevansa seonnut.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Daniel Ford (22) ja Lily-Bella Davies (15)
Effie Solender
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 121
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 15:20

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja London Morel » 17 Heinä 2014, 11:46

London oli keskittynyt ruokalistaan, eikä hän huomannut, kuinka Effie katseli häntä tiiviisti. Poika selasi sormellaan pitkää luetteloa ja päätti mielessään, ettei ota ainakaan kala- tai kasvisruokaa. Kasvikset nimittäin kuuluivat vain tytöille ja jäniksille, ja kalaruoasta pojalla oli huonoja kokemuksia.

"En tiedä mikä makumieltymyksesi on, mutta esimerkiksi etanat ovat hyviä", Effie vastasi Londonin kysymykseen ja poika nyökkäsi. Pojan äiti osasi tehdä fantastisia valkosipulietanoita, eikä hän uskonut, että ravintola kykenisi yhtä hyvään tulokseen. "Myös lampaankyljykset ja parsaa ovat hyvä vaihtoehto. Itse otan katkarapuja, salaattia ja lohta, sekin on herkullista", Effie jatkoi, ja London nyökkäsi taas. Hän läimäisi ruokalistan kiinni ja päätti luottaa Effien makuun.

Pian tarjoilija palasi kysymään heidän ruokavalintojaan. "Mä otan lampaankyljyksiä ja pastaa - eikun parsaa", London takelteli. Tarjoilija hymyili leveästi pojalle ja lähti viemään tilausta keittiöön. Poika seurasi naista katseellaan ja huomasi, kuinka tuo antoi kirjoittamansa lapun keittiöhenkilökunnalle. Tarjoilija sanoi jotain kollegoilleen ja kaikki rämähtivät nauruun - luultavasti tuo oli kertonut vitsin Londonista ja hänen pastastaan. Jos poika olisi ollu vähänkään epävarmempi henkilö, hän olisi hävennyt silmänsä päästään. Nyt hän ei kuitenkaan jaksanut välittää pienestä mokasta.

"Minulla oli viime yönä migreeni, enkä nukkunut kuin kaksi tuntia", Effie kertoi haukotellen ja London käänsi katseensa tähän. Poika huomasi nyt, että tyttö näytti ehkä hieman väsyneeltä. "Minä nukuin kymmenen tuntia", poika ilmoitti, "Menin kerrankin ajoissa nukkumaan ja aamulla herätessä oli ihanan virkeä olo", hän kertoi ja tajusi sitten, ettei suonut tytölle lainkaan empatiaa. "Harmi tietenkin, että sulla oli huono olo, toivottavasti ei ole enää", poika vastasi tönkösti.
London Morel (23): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
Avatar
London Morel
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 447
Liittynyt: 16 Joulu 2011, 19:51
Tupa: Cerfeur

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja Effie Solender » 17 Heinä 2014, 21:36

//Vastaan todennäköisesti huomenna. Syy: olen ollut tänään kahdeksan tuntia Särkänniemessä, sen jälkeen omen jonottanut taksia auton luo pitkää. Mökkini on kahden lautan takana, mutta lossikuski ei suostunut ajamaan iltavuoroa, koska isäni soitti kuskille PUOLI minuuttia liian myöhään. Olimme äsken ABC; llä syömässä burgerit. Emne pääse tänään mökille, joten joudumme ajamaan kaksi tuntia sukulaisten luo. Tämän kaiken harmin, ja kahdeksan tunnin huvipuistokeikan jälkeen aivoni, kehoni ja ajattelukykyni ovat off- tilassa. Jos hyvin käy, vastaan tänään jompaankumpaan peleistämme. Toivottavasti et pane pahaksesi. //
Effie Solender (20): Elmässään suuria menetyksiä kokenut kuvankaunis vampyyri. Luonteeltaan huumorintajuinen ja huolehtivainen. Ei kykene vastustamaan hyvännäköisiä miehiä ja epäilee olevansa seonnut.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Daniel Ford (22) ja Lily-Bella Davies (15)
Effie Solender
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 121
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 15:20

Re: Tapaaminen metrossa ja tutustumista

ViestiKirjoittaja Effie Solender » 18 Heinä 2014, 12:34

//Sain nyt vihdoin ja viimein jatkettua peliä. Anteeksi viiveestä. //

Effien kerrottua ravintolan parhaista ruoista. London nyökkäsi. Tarjoilija tuli pian takaisin ja kyseli mitä he söisivät. "Minulle lohta ja katkarapuja salaatin kera" Effie ilmoitti ja ojensi avaamattoman ruokalistan takaisin Dominquelle. "Mä otan lampaankyljyksiä ja pastaa -eikun parsaa" London sanoi. Dominque hymyili ja lähti iemään tilausta keittiöön. Effie uppoutui jälleen omiin ajatuksiinsa. Jos London kerran oli 17- vuotias, ja opiskeli Châteaussa, missä tuvassa tuo olisi? Toivottavasti ei ainakaan Serpentardissa eikä Serdaiglessa. Serpentardissa opiskelevat pimeyden taikoihin suuntautuneet, ja niistä Effie ei pitänyt. Serdaiglen jäsenet puolestaan ovat koulun pahimpia viisastelijoita, jotka viettävät kaiken vapaa- aikansa läksyjen ja kirjojen parissa. Gryffondor ja Pouffsoffle ovat koulun parhaimmat tuvat. Beauxbatonsissa opiskellessaan Effie oli ollut Gryffondorissa. Yhtäkiiä hänen ajattelunsa kesketytti henkilökunnan raikuva nauru. Tyttö päätti ottaa selvää miksi he noin kovasti nauroivat.

Tytön kertoillessa migreenistään, London sanoi; "Minä nukuin kymmenen tuntia. Menin kerrankin ajoisssa nukkumaan ja aamulla herätessä oli ihanan virkeä olo" poika jatkoi, "Harmi tietenkin, että sulla oli huono olo, tovottavasti ei ole enää". Effie hymyili vaisusti. "Mukava kuulla että olet nukkunut hyvin" hän sanoi, "Muuten, missä tuvassa opiskelet? Minä olin Beauxbatonsissa ollessani Gryffondor" tyttö kertoi ja katsoi kysyvästi Londonia. Tyttö haukotteli jälleen, ja päätti että ruoan syötyään hän menisi nukkumaan.

"Minun täytyy käväistä naistenhuoneessa" Effie sanoi ja nousi pöydästä. Varmistettuaan ettei London nähnyt, tyttö meni keittiöhenkilökunnan huoneeseen. Hän kyseli heidän naurun aihettaan ja sai eräältä mieskokilta vastauksen; "Ei kuulu sinulle!" Effie kohotti kulmiaan. "Eikö?" tuo kysyi hiljaa, "Minusta se kyllä kuuluu juuri minulle, mutta jos se tosiaan ei kuulu minulle, niin teidän käy huonosti" tyttö kysyi hiljaa ja meni takaisin pöytäänsä.
Effie Solender (20): Elmässään suuria menetyksiä kokenut kuvankaunis vampyyri. Luonteeltaan huumorintajuinen ja huolehtivainen. Ei kykene vastustamaan hyvännäköisiä miehiä ja epäilee olevansa seonnut.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Daniel Ford (22) ja Lily-Bella Davies (15)
Effie Solender
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 121
Liittynyt: 13 Kesä 2014, 15:20

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron