Barrylle seuraa!

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Barry Miller » 09 Kesä 2014, 20:10

Näin heti alkuun lähden hakemaan seuraa Barrylle! Seurana voi toimia kuka vain. Itse asiassa olisi kiva jos peliin osallistuisi montakin hahmoa. Siitä saattaisi vielä tulla kiva kesäpeli... :)
Avatar
Barry Miller
Oppilas
 
Viestit: 11
Liittynyt: 09 Kesä 2014, 14:37

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 09 Kesä 2014, 20:45

Sharnee tutustuisi mielellään Barryyn! Jos sinulla on mitään ideaa pelin juonen suhteen, niin ilmoita sinusta, sillä mielestäni olisi mukavaa edes saada pitkästä aikaa pelata tytöllä. Toki jos haluaisit mieluummin pelata jonkun muun hahmoni kanssa, esimerkiksi Gryffondorin valvojaoppilaan Loran. Myös tulevan opettajan Salenan kanssa voit pelata, jos vain keksit miten oppilas ja opettaja voisivat tavata kesälomalla.
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Barry Miller » 09 Kesä 2014, 22:24

Barry tutustuu mielellään Sharneehen. Ei minulla sen kummempaa ideaa ole... Onko sinulla?
Avatar
Barry Miller
Oppilas
 
Viestit: 11
Liittynyt: 09 Kesä 2014, 14:37

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 09 Kesä 2014, 22:36

Erittäin hieno aloite Barry Miller! Toivottavasti saatte pari muutakin uutta oppilasta lähtemään mukaan. Itse en taida ehtiä, kun minulla jo on muutama peli kesken ja muutama uusi luvattuna. Uskon kuitenkin, että pelistänne tulee hyvä myös ilman rehtorin läsnäoloa ;)
Hoitaa pientä lasta, eikä oikeastaan ehdi foorumille asti kuin satunnaisesti.

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.
(Kuva: http://avatars.jurko.net)

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Avatar
Michael Evans
Ylläpitäjä
 
Viestit: 395
Liittynyt: 23 Elo 2013, 19:20
Opetettava aine: Numerologia

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Louis Caldwell » 09 Kesä 2014, 22:46

Minäkin tulisin peliin mielelläni mukaan Louisilla, mikäli vain teille sopii. Mitään erikoisempia juoni-ideoita ei minullakaan tähän hätään ole, mutta olisi kenties luontevaa jos peli sijoittuisi esimerkiksi Viistokujalle tai jollekin muulle yleiselle paikalle.

Seikkailunhaluinen ja lojaali, mutta myös hieman hemmoteltu neljäsluokkalainen huispausintoilija Pouffsoufflesta. (Muut hahmoni: Inés Ortega ja Matthieu Valentine
)
Avatar
Louis Caldwell
Oppilas
 
Viestit: 48
Liittynyt: 09 Kesä 2014, 14:06
Paikkakunta: Lille
Tupa: Pouffsouffle

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 09 Kesä 2014, 22:51

Miten olisi tälläinen juonenpätkä;
Koska Sharnee on tulossa aivan uutena Chateauhin ja siten tämä on myös aivan kujalla Pariisissa. Sharnee voisi vaikka pyöriä Pariisin kujilla, ja kuulisi sattumoisin jotain mitä Barry sanoisi ja jonka johdosta tietäisi Barryn kuuluvan taikovaan väestöön. Sosiaalisena Sharnee menisi kysymään pojalta pientä esittelykierrosta jonka aikana nämä kaksi tutustuisivat.

Miltä tämä kuulostaisi?

Edit// Myös Louis olisi hienoa saada peliin mukaan! Koska Louis ja Sharnee ovat samasta koulusta ja Sharnee on suhteellisen tunnettu jo intialaisten syntyperiensä takia, voisi käydä vaikka niin että Louis tunnistaisi tytön ja lyöttäytyisi seuraan.

Kelpaisiko tämä?
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Louis Caldwell » 09 Kesä 2014, 22:59

Kuulostaa oikein hyvältä ainakin minun puolestani :)

Seikkailunhaluinen ja lojaali, mutta myös hieman hemmoteltu neljäsluokkalainen huispausintoilija Pouffsoufflesta. (Muut hahmoni: Inés Ortega ja Matthieu Valentine
)
Avatar
Louis Caldwell
Oppilas
 
Viestit: 48
Liittynyt: 09 Kesä 2014, 14:06
Paikkakunta: Lille
Tupa: Pouffsouffle

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Barry Miller » 09 Kesä 2014, 23:16

Samoin minun:)
Avatar
Barry Miller
Oppilas
 
Viestit: 11
Liittynyt: 09 Kesä 2014, 14:37

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 09 Kesä 2014, 23:28

Hyvä! Jompikumpi teistä voi aloittaa jos ehtii, tai sitten minä voin tedä sen joskus huomenna puolenpäivän jälkeen :)
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Barrylle seuraa!

ViestiKirjoittaja Barry Miller » 09 Kesä 2014, 23:37

Minä voin aloittaa...
Edit: Ehkä en sittenkään... En oikein tiedä minne viesti pitää laittaa (Olen sen verran hidasälyinen tyyppi)
Avatar
Barry Miller
Oppilas
 
Viestit: 11
Liittynyt: 09 Kesä 2014, 14:37

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron