Poissaoloilmoitukset

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 02 Huhti 2015, 15:37

Poissa suunnilleen viikon, tai kaksi. Olen ulkomailla lomailemassa. Kirjoittelen sitten myöhemmin. Aurinkoa ja lämpöä sinne Suomeen! :) (netti toimii surkeest, kauhee lataus,jote lopetan ny.)
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä
 
Viestit: 850
Liittynyt: 04 Loka 2014, 16:27

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 27 Huhti 2015, 16:42

28.04 - 10.05 aikavälillä en ole niinkään internetissä sekä kirjoittamisinto on jo lomalla.

//EDIT: taidan palata sittenkin vasta koeviikon jälkeen 29.5
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 11 Kesä 2015, 23:35

Olen mökillä koko juhannusviikon netittä, eli toden näköisesti en silloin näy täällä ollenkaan.
Nyt tämä vain pikainfona.

//Jes, netti suostuukin toimimaan vaihtelevasti mökkioloissa! :D
Viimeksi muokannut Liina Lehtinen päivämäärä 18 Kesä 2015, 16:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Avatar
Liina Lehtinen
Oppilas
 
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Touko 2015, 10:33
Tupa: Pouffsouffle

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Annie Djejúblan » 14 Kesä 2015, 14:50

Heh, tiedän että olen ollut täällä muutenkin hyvin epäaktiivinen, mutta siitä voin vain syyttää pienoista burn outia... Anteeksi! Joka tapauksessa aktivisoidun heti kun taas aikaa on... Ja tulin tänne nyt ilmoittamaan että olen Oxfordissa kielimatkalla 20.6 - 11.7 joten silloin en ainakaan pääse olemaan täällä ollenkaan! Pahoitteluni vielä kerran vaivasta! :D
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani.
Annie Djejúblan
 
Viestit: 50
Liittynyt: 02 Joulu 2014, 21:41

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 25 Kesä 2015, 11:43

26.6. - 2.7 olen netin ulottumattomissa ulkomailla, kesken oleviin peleihin pääsen siis vastailemaan aikaisintaan 3.7.
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 25 Kesä 2015, 19:57

Hei kaikki!

En ollut aivan varma minne postata tämä, joten laitan sitten tänne.

Muistaako kukaan enää minua? En ihmettele vaikkei muistaisikaan, sillä mä en ole tainnut aktiivisesti mukana pyöriä enää yli puoleen vuoteen. Mä muistan kuitenkin suurimman osan, uusia lukuun ottamatta hyvin. Muistan myös paljon muuta tästä paikasta, varsinkin Taikakoulu Tylypahkasta.

Vaikka kaikki on luultavasti osannut jo arvata, mä en tule enää jatkamaan täällä. Jossakin vaiheessa innostus koko peliin vain lopahti, mutta rohkeutta jättäytyä lopullisesti pois ei ollut. Mä olen kuitenkin ollut Taikakoulun mukana koko lailla alusta asti, osallistunut moneen roolipeliin(muistelen edelleen lämmöllä ruokasota-peliä) ja tutustua moniin ihmisiin.

Taikakoulu oli myös mun ensimmäinen roolipeli ikinä, ja sen kyllä huomaa jos vain pääsee käsiksi niihin muutaman lauseen mittaisiin roolauksiin mitä silloin raapustin. Taikakoulu ja Château ovat olleet merkittävässä osassa mun kirjoituksen tason kehittymisessä, ja mä kiitän siitä.

Mä kiitän että sain tutustua moniin ihmisiin tämän pelin aikana. Siitä että mä opin kehittämään mun ahhmoista parempia ja kuvailemaan paremmin. Siitä että mä olen saanut olla mukana melkein 4 vuotta. Lora, Sharnee, Salena, Alan ja Cesilia kiittävät ja kumartavat, samoin kuin Annie ja Venicela jotka ovat olleet poissa pelistä jo pidemmän aikaa! Voi olla että vielä joskus voin jopa liittyä tänne takaisin, sillä roolaamista mä en aio lopettaa. Tai sitten törmätään muissa roolipeleissä(ja te kyllä tunnistatte mut, sillä mulla on tapana kierrättää hahmojeni nimiä roolipelistä toiseen) ♥
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Avatar
Lora Shelly
 
Viestit: 130
Liittynyt: 31 Touko 2014, 12:10

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 25 Kesä 2015, 20:04

Moi Lora! Kiva kuulla sinusta piiiitkästä aikaan. Sinusta ei tosiaan ole vähän aikaa kuulunut, mutta hyvä että tulit tänne kertomaan päätöksestäsi. Arvostan päätöstäsi ja kiva kun olit mukana niin pitkään! Olet aina tervetullut takaisin. Jos et halua liittyä uudella hahmolla mukaan, voit tehdä väliaikaisen hahmon, jolla pelailet pelin tai kaksi.

Sinun kanssasi oli tosi kiva pelailla. Hahmosi olivat kaikki erilaisia ja olit tosi hyvä kirjoittaja. Hyvää jatkoa sinulle! :)
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 26 Kesä 2015, 11:39

Kiitos Lora kaikista näistä vuosista! Kuulut ehdottomasti niihin, joita en tule unohtamaan. Tylypahkan taikakoulun puolella porukka vaihtui aika tiuhaan tahtiin ja oli mukavaa kehitellä sinunkaltaisellesi sitkeälle sissille uutta tekemistä. Välillä tuntui siltä, että keksin jotain ihan vain Loraa varten. En ole kohdannut kovinkaan montaa, jotka jaksavat olla innoissaan samasta sivustosta niin kauaa. Kiitos!

Olet aina tervetullut takaisin, jos siltä alkaa tuntua ja myös lyhyemmät visiitit ovat erittäin mahdollisia. Olet ollut (ja tulet olemaan varmaan vielä pitkään) inspiraation lähteenä uusien tempauksieni keksimisessä.
Hoitaa pientä lasta, eikä oikeastaan ehdi foorumille asti kuin satunnaisesti.

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.
(Kuva: http://avatars.jurko.net)

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Avatar
Michael Evans
Ylläpitäjä
 
Viestit: 395
Liittynyt: 23 Elo 2013, 19:20
Opetettava aine: Numerologia

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 06 Heinä 2015, 18:08

Olen epäaktiivinen/netittä 8.-12.7. mökillä.
HUOM.
Epäaktiivinen ma-su, eli koko ensi viikon!
Viimeksi muokannut Liina Lehtinen päivämäärä 12 Heinä 2015, 15:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Avatar
Liina Lehtinen
Oppilas
 
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Touko 2015, 10:33
Tupa: Pouffsouffle

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 06 Heinä 2015, 20:03

Olen 7.7-11.7 mökillä ja Virossa, joten en pääse käymään täällä niin usein kuin yleensä. Yritän silti jatkella ropeja parhaani mukaan. :)
Benjamin Blanchard
 

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron