Poissaoloilmoitukset

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Kata » 02 Marras 2014, 12:24

Kata, Michael Evans, Maurice Poulin ja Baudouin Cornett ottavat nyt taukoa Chateausta. Vauvani syntyi keskosena 31.10. aamulla ja meillä menee nyt siihen totutteluun ja synnytyksestä toipumiseen kaikki aika. Mila Molina on päävastuussa koulusta. Maurice Poulinin nimissä suunniteltu Ikimusteen elvytys jää varmaan ainakin toistaiseksi tekemättä. Palaan, kun pystyn. Voidaan ihan hyvin, joten ei tarvitse huolestua.

Pärjäilkää ja pitäkää hauskaa!
Tämä on ylläpitäjätunnus, eikä varsinainen hahmo. Lähetän suuren osan viesteistä Michael Evansin tunnuksella.

Hahmoni: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Avatar
Kata
Ylläpitäjä
 
Viestit: 23
Liittynyt: 22 Helmi 2014, 21:45

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Sylviane Gren » 10 Marras 2014, 17:39

Koeviikko on taas lähestymässä ja pitäisi opiskella, sen takia pidän huomisesta alkaen koeviikon loppuun asti [11. - 19.11] matalaa profiilia molemmilla hahmoillani täällä foorumin puolella.
Huispaukseen tosin osallistun jonkin verran, kun se ei onneksi niin paljon aikaani ryövää. c::
Und du drehst dich in deiner kleinen Welt.
Mit deinen großen Farben, wie sie dir gefällt.
Ob trist ob manchmal grau, ob blau und wunderschön.”

Philipp Dittberner, In deiner kleinen Welt
Sylviane Gren, eloisa ja hieman hupsu Pouffsouffle, joka on vastikään palanut takaisin Taikakoulu Châteauhon vuoden kestäneen Ameriikan vaihtonsa jälkeen.
esittely | rooli pääjuonessa
Avatar
Sylviane Gren
Oppilas
 
Viestit: 255
Liittynyt: 04 Heinä 2014, 16:51
Paikkakunta: Sainte-Gemme-la-Plaine, Ranska
Tupa: Pouffsouffle

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Chelsea Crèin » 10 Marras 2014, 21:22

Stressitasoni ovat viimeisen kahden viikon aikana nousseet niin korkealle, että kävin lääkärissä hermostuneisuuteni ja stressaantuneisuuteni takia. Lääkärini määräsä minulle neljä viikkoa taukoa netistä, kokeista ja kaikesta mikä aiheuttaa vähänkin stressiä.

Tämän takia minulta jää nyt roolipelit kesken kuukaudeksi, pahoittelen sitä mutta minun on mentävä nyt terveyteni mukaan.
Chelsea Crèin (12): Serdaiglen 2.-luokkalainen oppilas ja huispaaja. Ilkeä, ärsyttävä, älykäs ja huomiota rakastava tyttö
Chelsea Crèin
Oppilas
 
Viestit: 102
Liittynyt: 05 Kesä 2014, 22:34
Tupa: Serdaigle

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 15 Marras 2014, 13:11

Kuten olette ehkä huomanneetkin, minulle tulee välillä tälläisiä pidempiä taukoja roolailusta... En voi mitään sille, että koulusta ja harrastuksista tullessani olen välillä niin väsynyt että pelkästään syön ja menen sitten nukkumaan. Arkipäiväni ovat täyttyneet nyt kokeista ja esseistä, ratsastuksesta ja kisoihin valmentautumisesta, näytelmämme harjoittelemisesta ja tanssimisesta. Pohdin vielä, otanko vähän pidempää taukoa esimerkiksi joululomaan asti vai en, mutta ilmoittelen nyt vain että saatan olla hyvin epäaktiivinen lähiviikkoina.
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Avatar
Lora Shelly
 
Viestit: 130
Liittynyt: 31 Touko 2014, 12:10

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Athelard J. Gryan » 19 Marras 2014, 21:12

Huomenna alkaa koeviikko, joka jatkuu ensiviikon perjantaihin asti, joten luulenpa etten pahemmin koneella ehdi olemaan... Kirjastostakin saa nimittäin kiinnostavia kirjoja joita lukea väliajalla ^^
Näemme siis tätä seuraavana viikonloppuna, viimeistään.
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!
Athelard J. Gryan
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 238
Liittynyt: 02 Loka 2014, 21:57
Tupa: Cerfeur

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 21 Marras 2014, 21:17

Olen lähdössä perheeni kanssa sunnuntaina Teneriffalle. Tämän takia en ole Chateaussa 23-30.10.
Pisteet laitan Gryffondorin pussiin. : )
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2014, 17:03
Tupa: Gryffondor

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 10 Tammi 2015, 20:23

Seuraavan 4:n viikon aikana ei minua valitettavasti täällä nähdä.. Matka Rukalle saa alkunsa pian (!!!en kestä, ihanaa!!!) ja siellä en aikaani käytä tietokoneen tai älypuhelimen seurassa. :) Viikon lomailun jälkeen palaan kouluun ja yritän tajuta jotakin muutamasta ongelma-aineesta joita en ilman perusteellista selitystä ymmärrä (tervetuloa matematiikan ja fysiikan tukitunnit). Muutenkin ajattelin jättää internetissä käyttämäni ajan johonkin muuhun, kuten kavereiden tapaamiseen ja cosplay puvun suunnitteluun. :3

Koska olen roolipelejä aloitellut, niin niitä myös jatkelen... eli jos täällä piipahdan niin jatkan niitä tönköillä ropetaidoillani. Olen puhunut. x3
Benjamin Blanchard
 

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 13 Tammi 2015, 19:06

Voin jo nyt mainita että olen 27.1 - 3.2 poissa koeviikon takia, muutoinkin pidän matalaa profiilia. Uskon ja toivon kuitenkin että löytyy aikaa roolipelaamiselle tämän kuukauden aikana vielä, mutta sen näkee sitten. c;
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas
 
Viestit: 311
Liittynyt: 03 Syys 2014, 21:32
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 28 Tammi 2015, 19:55

Hei kaikki!

Olen ollut todella epäaktiivinen, niin Loralla, Sharneella kuin Salenallakin. Osasyynä siihen on varmastikin sekä koulu ja viimeinen rutistus nyt yhdeksännen luokan toisella puoliskolla, sekä se että olen ollut todella kiireinen järjestäessäni erästä tapahtumaa ja vastatessani sen kahdesta ohjelmanumerosta, mutta on pakko myöntää että suurin syy on ollut ainoastaan laiskuus ja totaalinen innostuksen laantuminen roolaamista kohden. Olin jo kirjottamassa erohakemusta, mutta ajattelin edes kokeilla täällä pyörimistä vielä hetken. Jos kerran jaksoin klikata tämän sivun auki kirjanmerkeistä ensimmäisen kerran melkein kahteen kuukauteen, ehkä jaksaisin tehdä niin jatkossakin? :D

Yritän viikonloppuna hahmottaa, mitä kaikkea olen missannut ja mitä on tekemättä. katsotaan jos tämä alkaisi tästä taas luistaa.
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Sharnee Ispahan
Oppilas
 
Viestit: 92
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 18:16

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Athelard J. Gryan » 29 Tammi 2015, 15:57

Olen ollut eeeerittäin epäaktiivinen kaikissa roolipeleissä tällä hetkellä, eikä aikaa näytä vain riittävän. Uskon kuitenkin että hiihtolomalla aktivoidun viimeistään, sinne siis!
En luultavasti pääse vastailemaan roolipeleihin muutamaan viikkoon ^^
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!
Athelard J. Gryan
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 238
Liittynyt: 02 Loka 2014, 21:57
Tupa: Cerfeur

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron