Poissaoloilmoitukset

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Lily-Bella Davies » 14 Heinä 2015, 12:14

Olen 15.-18.7 reissussa, joten sinä aikanq en todennäköisesti jatka ropeja tai ole muutenkaan aktiivinen. Lauantai-iltapäivällä pystyn jatkamaan ja sunnuntaina vastailen vähän joka paikkaan. Tänään pyrin kuitenkin vastaamaan kaikkiiin ropeihin ja kommentoimaan vähän kaikkialle.
Lily-Bella Davies (15): Taiteellinen ja kunnianhimoinen, 5-luokkalainen serpentardtyttö. Teräväkielinen ja fiksu lukutoukka.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Alisha Marshall (16)
Lily-Bella Davies
Oppilas
 
Viestit: 275
Liittynyt: 02 Heinä 2015, 20:27
Paikkakunta: Yorkshire
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 14 Heinä 2015, 14:46

Katselen seuraavat 2-4 viikkoa pääasiassa vauvaa ja unohdan kaiken muun olemassaolon (kuten jo viimeisten kuukausien aikana on käynyt). Vauvani on aika hyvä tällaisissa sanattomissa lumouksissaan, enkä esimerkiksi aina saa pyykkiä ripustettua, käytyä kaupassa tai laitettua ruokaa, kun leikin pienen pojan kanssa... Yritän joka tapauksessa pitää pientä hengähdystaukoa Châteausta, jotta saan inspiraatiota ja uusia ideoita syksyä varten.

(Teillä muilla on hienoja lomamatkoja, mökkeilyä ja kielikursseja syynä pitää taukoa täältä. Minulla ei valitettavasti ole sellaisiin mahdollisuutta. Koen silti tarvetta välillä keskittää ajatukseni muualle, ettei tämä ala kaikki maistua ihan puulta. Kuitenkin netinkäyttöajasta suuri osa menee Châteauhon.)
Hoitaa pientä lasta, eikä oikeastaan ehdi foorumille asti kuin satunnaisesti.

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.
(Kuva: http://avatars.jurko.net)

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Avatar
Michael Evans
Ylläpitäjä
 
Viestit: 395
Liittynyt: 23 Elo 2013, 19:20
Opetettava aine: Numerologia

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 15 Heinä 2015, 10:45

Olen 3.8. - 9.8. Leirillä, jolloin en pääse kirjoittamaan. Joskus saatan päästä illalla jotain raapustamaan, mutta en ole varma, onko siellä internetyhteyttä.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.


EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Avatar
Renée Mason
Oppilas
 
Viestit: 563
Liittynyt: 15 Touko 2015, 13:18
Tupa: Gryffondor

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 15 Heinä 2015, 15:22

Ajattelin nyt tulla myös ilmoittamaan, että olen 21.07-29.07 Virossa, joten saatan täällä pistäytyä aavistuksen harvemmin, tai en ainakaan näin usein. Pääsen luultavasti vain puhelimella nettiin (jos wifin löydän) niin en välttämättä ropeja pistä, jotain muuta voin kyllä laittaa. :) (Saa nähdä kuinka epäaktiivinen onnistun olemaan... )
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä
 
Viestit: 850
Liittynyt: 04 Loka 2014, 16:27

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 16 Heinä 2015, 08:02

Olen netittä mökillä to-su, eli täysin antiaktiivinen.
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Avatar
Liina Lehtinen
Oppilas
 
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Touko 2015, 10:33
Tupa: Pouffsouffle

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Susanne River » 19 Heinä 2015, 15:13

Me lähdemme x-ajaksi mökille ja veneelle. Viimeistään perjantaina olen taas kotona. Netin toimivuus ja kännykänlatausmahdollisuudet ovat auringosta ja tuulesta riippuvaiset.
Avatar
Susanne River
Oppilas
 
Viestit: 60
Liittynyt: 10 Kesä 2014, 15:45
Tupa: Serdaigle

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2014-15

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron