Basiliskinpoikanen karkuteillä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Touko 2015, 20:12

Liina, Rosaliné ja Rose: Basiliskit ei kai oikeasti elä järvessä, ainakin Salaisuuksien Kammiossa se tosiaan eleli putkistoissa ja koulun sisällä. Jos joku tytöistä olisi saanut jostain huhua, että se elelisi järvessä, minkä vuoksi tytöt sitten kahlailisivat siellä. Saatte itse päättää näettekö basiliskin vai ette, tai kangistuuko joku hahmoista. Basiliskihan saattaisi hyvinkin tulla vaikka putkistoja pitkin vierailemaan järvessä... :D

Tapahtuuko tämä päiväsaikaan vai yöaikaan? Kuka haluaa aloittaa pelin? :)
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 01 Kesä 2015, 01:03

Hei joo, kuulostaa hyvältä. :)
Liina on jästi, eikä ymmärrä varoa basiliskia, vaan lähtee yksin järvelle ja näkee basiliskin silmien kuvan veden pinnalla ja kangistuu. Hän kuitenkin herää myöhemmin.

Voisiko eka olla aamupäivää?
Apuva, en mie osaa aloittaa peliä :D
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 01 Kesä 2015, 10:47

mä voin alottaa ja kun mäki oon jästi nii monet luulis että tää on seuraava uhri ja sit ku se basiliski tulis tää vaa loikkais veden alle tai jotain xD ja se basiliski vois sillä sekunnilla olla järvessä:3 mukavaa kun Roseki pääsee kahlailemaan
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 01 Kesä 2015, 11:42

Minulle sopii, että Rose aloittaa pelin. Voit aloittaa sen vaikka tuonne Pihamaat-alueelle. Eli tytöt ovat kahlailemassa järvessä, ja professori Molina näkee ja ajattelee esimerkiksi että tytöt ovat hukanneet jotain, ja liittyy mukaan seuraan. Kuulostaa hyvältä. Voidaan siis aloittaa. :) Olisko pelijärjestys jotain tyyliin: Rose -> Liina -> Rosaliné -> Molina
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 01 Kesä 2015, 11:50

pelijäsjestys sopii ja Rose vahingossa käskisi basiliskin palata putkistoon tai jotain(Rose on käärmesuu eikä tiedä siitä. Muuten voiko jästisyntyinen olla käärmesuu)
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 01 Kesä 2015, 12:13

joo eli nyt oon tehny sen nimi on kahlailua järvessä
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rosaliné Clearwater » 01 Kesä 2015, 12:34

viewtopic.php?f=10&t=1019

tuossa linkki sinne Rosen mainitsemalle alueelle
Älä anna ihmisten lukea sinua kuin avointa kirjaa!

5-luokkalainen Rosaliné Clearwater
Rosaliné Clearwater
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 02 Kesä 2015, 13:59

Kuinka pitkällä tässä juonessa jo oikein ollaan, kun voisin Lloydin kanssa vielä ängetä johonkin mukaan. Basiliskin olemassaolosta siis kuitenkin jo tiedetään, se on selvää. :)

Ollaanko jo niin pitkällä että otusta metsästetään tai että kangistuneita yritetään saada heräämään?
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 02 Kesä 2015, 15:45

suurin piirtein siinä
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 02 Kesä 2015, 15:48

ja jos Lloyd tahtoo johonkin mukaan niin ajattelin että sitten vähän myöhemmin voisi (tai vaikka heti) tehdä sellaisen ropen että joku oppilasryhmä (myös opettaja mukana) lähtee etsimään basiliskia ja yrittää saada sen kiinni tai jotain. ainakin itse voisin olla siinä mukana ja siihen voisi ottaa käärmessuita koska he kuulevat basiliskin äänen ja voivat puhua sille. tietty tämä oli vain ehdotus että jos joku keksii parempaa
Rose Hill
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15