Yöiset käytävät

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Yöiset käytävät

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 10 Heinä 2014, 21:19

-Totta kai tulen. Jaa miksikö isäni haluaa linnaan lohikäärmeen. No hän haluaa tietää että miten rehtori suhtautuu siihen. Unelmani on tulla maailman mahtavimmaksi pimeän velhoksi.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 12 Heinä 2014, 18:28

"Totta kai tulen. Jaa miksikö isäni haluaa linnaan lohikäärmeen. No hän haluaa tietää että miten rehtori suhtautuu siihen. Unelmani on tulla maailman mahtavimmaksi pimeän velhoksi."hän sanoi.
"Miksi sinä haluat pimeän velhoksi? Minä en todellakaan haluaisi pimeän velhoksi, mutta lohikäärmeen tuominen oli kyllä mahtava idea!"sanoin nauraen.
"Kuule sinä et vieläkään kertonut kuka sinä olet?"sanoin ja silmäilin huonetta johon olin tullut siellä oli takka,pöytä ja kaksi isoa nojatuolia josta toisesta istuin.
Austin Willsson
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 12 Heinä 2014, 21:24

-Minä olen Karakatus Kärmes. Ja olisi mahtava seurata suvun jalanjälkiä. Koko suku pimeän velhoja ja vieläpä puhdasverisiä! sanoin ja istuin nujatuoliin ja jatkoin: - Haluaisin myös tehdä paljon Hirnyrkkejä. Jopa enemmän kuin itse Lordi Voldemort!
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 12 Heinä 2014, 23:25

"Minä olen Karakatus Kärmes. Ja olisi mahtava seurata suvun jalanjälkiä. Koko suku pimeän velhoja ja vieläpä puhdasverisiä! Haluaisin myös tehdä paljon Hirnyrkkejä. Jopa enemmän kuin itse Lordi Voldemort!"Karaktus sanoi.
"Mihin ajattelit viedä lohikäärmeen?"kysyin uteliaana."Voin näyttää sen kartan jota teen,kunhan lupaat ettet kerro siitä kenellekkään" sanoin ja jatkoin vielä kysymällä: "millä luokalla muuten olet?"
Austin Willsson
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 13 Heinä 2014, 12:16

-Olen toisella luokalla. Ja vien sen jonkin tuvan oleskelu-huoneeseen. Aijotko sinä tehdä joskus Hirnyrkkejä?
Olisi muuten mahtava saada oma velhoarmeija! sanoin mahtipontisesti.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 26 Heinä 2014, 14:03

"Olen toisella luokalla. Ja vien sen jonkin tuvan oleskelu-huoneeseen. Aijotko sinä tehdä joskus Hirnyrkkejä?
Olisi muuten mahtava saada oma velhoarmeija!"
"En aijo tehdä hirnyrkkejä"sanoin "mutta haluatko nähdä sen kartan jota teen?" Sanoin innostuneesti ja vedin kartan esille" siinä oli kaikki oleskelu huoneet ja jo aika moni tornikin ja muuta ma salakäytävä tai salahuone kuten tämä ja ohjeet miten mihinkin paikkaan pääsisisään, niin kuin esimerkiksi tänne, taululle piti olla ystävällinen vaikka taulu olikin epäystävällisyyden perikuva.

//anteeksi kun kesti näin kauan käytiin lomalla englanissa ja matkalla tabletin laturi meni rikki, enkä päässy nettiin ollenkaan...//
Austin Willsson
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 26 Heinä 2014, 14:24

-Hieno kartta. Etkö tosiaan aio tehdä hirnyrkkeja. Haluatko sinä muuten nähdä lemmikkini? Sanoin ja jatkoin: - Isä muuten suunnittelee ministeriön valtausta. Hänellä on hyvät mahdollisuudet.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 26 Heinä 2014, 14:36

"Hieno kartta. Etkö tosiaan aio tehdä hirnyrkkeja. Haluatko sinä muuten nähdä lemmikkini? Isä muuten suunnittelee ministeriön valtausta. Hänellä on hyvät mahdollisuudet."Karaktus sanoi.
"Tottakai haluan nähdä lemmikkisi"sanoin miettien minkä lainen lemikki hänellä olisi.
Austin Willsson
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 26 Heinä 2014, 18:47

Ojensin käteni hihastani luikerteli esiin 2m 30 cm pitkä käärme.
-Se on aavikkotaipaani. Sen nimi on kolhokallo. sanoin tyytyväisenä. Sanoin käärmeelleni kärmeskielellä: -
Tämä on Austin hän tekee kaarttaa koulusta. Hän on ystävä.
Katsoin poikaa ja kysyin: - Pidätkö siitä?
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Austin Willsson » 26 Heinä 2014, 19:01

"Se on aavikkotaipaani. Sen nimi on kolhokallo." Karaktus sanoi ja puhui sitten kärmeskieltä "Pidätkö siitä?"
Olin hetken hiljaa "vau! Mahtava,puhuitko äsken muuten kärmeskieltä? Voitko opettaa sitä myös minulle?" Kysyin iloisesti hymyillen ja silitin kolhokalloa.
"Onko kolhokallo muuten myrkyllinen?" Kysyin.
Austin Willsson
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15