Makujen maailma

Tarjoilusalissa on koko illan ajan tarjolla naposteltavaa ja juotavaa; noidankattilakakkuja, siirappikakkuja, suklaatuulihattuja, sukupalloja, kermakaljaa, kurpitsaporetta sekä erilaisia jästiherkkuja. Salin viereisessä huoneessa järjestetään myös pientä viinitarjoilua 17 vuotta täyttäneille juhlijoille. Alkoholipitoiset juomat on suojattu ikälinjalla, jonka yli ei liian nuori koulun oppilas pääse astumaan.
Alueen säännöt
Tiivistetysti tärkeimmät säännöt:
1. Kaikilla on oikeus osallistua. Voit kirjoittaa myös foorumille rekisteröitymättä.
2. Käyttäydy asiallisesti ja ystävällisesti
3. Päätät vain omasta hahmostasi. Anna muiden kertoa omista hahmoistaan tai jättää kertomatta.
4. Ylläpitotiimillä ja foorumin moderaattoreilla on oikeus muokata ja poistaa viestejäsi.
5. Saat rekisteröityä foorumille ihan vain tähän juhlapeliin osallistuaksesi. Useammalla hahmolla pelaaminen on sallittua ja niille saa rekisteröidä saman sähköpostiosoitteen foorumille.

Re: Makujen maailma

ViestiKirjoittaja Sylviane Gren » 16 Syys 2014, 19:32

//Tämän viestin kesto lienee siitä ettei aluksi tahtonut olla inspiraatiota ja sitten kaikki kouluhommat pukkasivat päälle harrastusten myötä.

”Ei minunkaan. Isällä on aina töitä”, Vicky katkaisi Sylvianen ajatukset ja nuorempi tytöistä jos oikein kuuli, tunnisti hienoisen katkeruuden sävyn hänen puheestaan. Niin perheitä oli monenlaisia ja Sylvianen perhe varmaan eroaisi ehkäpä monin tavoin tuon toisen noidan perheestä. Sylviane iloisuus leijui vielä ilmassa, kun hän kumartui taas kuparinruskehtavine hiuksineen haukkaamaan palan leivoksestaan yrittäen sen jälkeen hymyillä Vickylle anteeksipyytävästi, kun tämän isä ei ollut paikalla, jos hän nyt oikein oli ymmärtänyt.

”Olen täällä serkkujeni kanssa”, uusi tuttavuus jatkoi, kun Sylviane itse oli juuri onnistunut tahrimaan sormiensa lisäksi poskensa tahmeaan tomusokeriin, jota yritti parhaillaan pyyhkiä toisen kätensä kämmenselkään, sillä hän ei ollut tajunnut ottaa serviettiä mukaan yhdestä tarjoilusalin pöydistä. ”Minulla ei ole serkkuja tai en minä tiedä onko”, Sylviane kertoi etsien katseellaan salissa jotain peilipintaa, josta voisi tarkistaa oliko hänen sormenpäistään tahmea ja tuttu sokerilumiviiru lähtenyt hänen vasemmalta poskeltaan. ”En ainakaan koskaan ole tavannut heitä”, noita jatkoi yrittäen turhautuneena raapia lyhyiksi leikatuilla kynsillänsä sokerin pois poskeltaan, mutta kun se ei tuntunut lähtevän tyttö haukkasi uuden palan viimeisestä leivoksestaan, joka komeili kärsineen näköisenä hänen lautasellansa.

”En ainakaan ole koskaan tavannut heitä saatikka kuullut heistä”, lisäsi Sylviane selittelevään sävyyn Vickylle ja söin viimeisen palasen leivoksestaan kehuen niitä miltei yhtä hyviksi kuin sitruunatoffeita, joita toisella noidalla oli, ja joita tyttö oli kokeillut ensimmäisellä vierailullaan tarjoilusalissa.

Musiikin pauhu viereisessä tanssisalissa tuntui hiljenevän pikkuhiljaa, kun Sylviane suoristi selkänsä miettien oliko hänellä vieläkin sitä tahmaista tomusokeria kasvoillaan. Noita päätti sittenkin mennä ihan vain varmuuden vuoksi tanssisaliin, jospa sieltä löytyisi peili josta hän voisi tarkastaa näyttikö hän sotkuiselta vaiko ei, ja jos ei löytyisi, hän voisi mennä suunnistamaan naisten kylpyhuonetta kohti, sillä siellä jos jossain kuuluisi olla vähintään peili.

”Minä taidan mennä etsimään peliä”, Sylviane selitti toiselle noidalle kertoen samalla vielä kuinka hauskaa oli tutustua häneen ja että tyttö toivoisi tapaavansa hänet toistekin. Ojennettuaan kätensä ensin hyvästiksi noita käveli tarjoilusalin poikki lautasensa ja pikarin kanssa, kunnes päätyi paikalle johon ne voisi huolitta jättää yrittäen sen jälkeen peitellä vasenta poskeansa vasemmalla kädellä ja takkinsa hihalla, välittämättä siitä tahreentuisiko villainen takki enää siihen, sillä se oli jo ennestään vaaleahko. Käden hiha vasemmalla poskensa päällä noita yritti katse lattiaan suunnattuna kävellä huomiota herättämättömästi tanssisaliin metsästämään peiliä.

//Kiitän tässä vielä kun muistan roolipeliseurastasi, sillä tämä jääkööt viimeiseksi roolipeliviestikseni tässä keskustelussa.//
Und du drehst dich in deiner kleinen Welt.
Mit deinen großen Farben, wie sie dir gefällt.
Ob trist ob manchmal grau, ob blau und wunderschön.”

Philipp Dittberner, In deiner kleinen Welt
Sylviane Gren, eloisa ja hieman hupsu Pouffsouffle, joka on vastikään palanut takaisin Taikakoulu Châteauhon vuoden kestäneen Ameriikan vaihtonsa jälkeen.
esittely | rooli pääjuonessa
Avatar
Sylviane Gren
Oppilas
 
Viestit: 255
Liittynyt: 04 Heinä 2014, 16:51
Paikkakunta: Sainte-Gemme-la-Plaine, Ranska
Tupa: Pouffsouffle

Re: Makujen maailma

ViestiKirjoittaja Vicky Midford » 24 Helmi 2015, 23:24

//Ei se mitään. Minullakin on mennyt tässä semmoiset... Eh, muutama kuukautta. :D Niin ja kiitos roolausseurasta!


Viimeiset hetket Sylvianen kanssa kuluivat kepeästi. Sain syötyä sitruunatoffeeni melkein loppuun ja musiikin pauhu oli alkanut hiljenemään ennen kuin olin edes kunnolla huomannutkaan.
"Minä taidan mennä etsimään peliä”, Sylviane selitti lopuksi ja hänestä huomasi, että muutamia hetkiä sitten ilmaantunut sokeritahra taisi häiritä häntä suurestikin, eikä ihme. Itsekin tapasin hermostua moisista. Varsinkin, kun en nähnyt tahraa. Sen jälkeen noita kertoi, että oli hauska tutustua minuun ja että hän toivoisi tapaavansa minut toistekin. Minä kerroin omaavani saman toivomuksen, jonka jälkeen hymyilin ystävällisesti ja kättelimme hyvästiksi. Pieni juttutuokio oli osoittanut kerrassaan mukavaksi.
Vicky Midford
Oppilas
 
Viestit: 96
Liittynyt: 10 Heinä 2014, 18:12

Re: Makujen maailma

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Kesä 2015, 00:00

Pelin pisteytys:

Sylviane Gren, Pouffsouffle: 23
Vicky Midford, Serpentard: 20
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Edellinen

Paluu Tarjoilusali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron