Tummatukkainen poika tuli vakuuttamaan Cerinnalle tytön olevan jo seitsemäntoista vuotta. Cerinna kuitenkin tiesi pelkällä silmäyksellä että tuo valehteli. "Mä tosiaan oon ihan 17- vuotta. Oon Lauren Ispahan, voit ehkä tuntee mun pikkusiskon Sharneen" tyttö selitti kohteliaalla äänellä. Sen jälkeen tuo samainen tyttö sepitti jotain soopaa jostain tanssimisesta. "Et sinmä mitään tanssia aio, yrität vain juoda itsesi humalaan..." professori mutisi hädin tuskin kuuluvalla äänellä. Cerinna hymyili hivenen pilkallisesti. Että kehtasivatkin tulla valehtelemaan päin naamaa! "Niin vai? Annan teille vielä toisen mahdollisuuden; Keitä olette, ja minkä ikäisiä?" Cerinna kysyi uudestaan imartelevalla äänellä, "En haluaisi antaa noin hienolle pariskunnalle jälki- istuntoa, mutta jos ette nyt puhu totta, niin kaipa minun on pakko".
Yhtäkkiä professori muuttikin mieltään, ja päätti näyttää noille inhottaville valehtelijoille taivaan merkit. "En annakaan teille uutta mahdollisuutta olla rehellisisä" nainen sanoi vaarallisella äänellä. "Minusta tuntuu, että tämä poika tässä- "Cerinna viittasi pitkällä kynnellään poikaa" - on täysi-ikäinen seitsemäsluokkalainen Gryffondorin oppilas, London Morel, joka toi sinulle- " tällä kertaa hän osoitti verenpunisella lakalla lakatulla kynnellänsä tyttöä"- äsken alkoholipitoista juotavaa ja sinä olet 14- vuotias -eli toisin sanoen alaikäinen- ja nimesi on Sharnee Ispahan, olet myöskin Gryffondor" Cerinna selosti ja hymyili jälleen pilkallisesti. Mikä onni että professori olikin opetellut lukilitistä. Kuten hänen vanhempansa olivat sanoneet, se todellakin oli erittäin hyödyllinen taito.