Cerinnan ja Benjaminin tanssi

Tanssisalissa tanssahdellaan koko juhlaillan ajan tansseja laidasta laitaan. Juhlat aloitetaan perinteisellä valssilla, jonka jälkeen päästään tangon ja muiden perinteisten paritanssien maailmaan. Loppuillasta biletetään diskomusiikin tahtiin. Jos tanssiminen ei ole sinun juttusi, voit hengailla tanssilavan reunoilla kaverisi kanssa tai arvostella tanssijoiden juhlapukeutumista.
Alueen säännöt
Tiivistetysti tärkeimmät säännöt:
1. Kaikilla on oikeus osallistua. Voit kirjoittaa myös foorumille rekisteröitymättä.
2. Käyttäydy asiallisesti ja ystävällisesti
3. Päätät vain omasta hahmostasi. Anna muiden kertoa omista hahmoistaan tai jättää kertomatta.
4. Ylläpitotiimillä ja foorumin moderaattoreilla on oikeus muokata ja poistaa viestejäsi.
5. Saat rekisteröityä foorumille ihan vain tähän juhlapeliin osallistuaksesi. Useammalla hahmolla pelaaminen on sallittua ja niille saa rekisteröidä saman sähköpostiosoitteen foorumille.

Re: Cerinnan ja Benjaminin tanssi

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 14 Loka 2014, 09:49

Benjamin kertoi ettei ollut opettanut aiemmin. Hän näytti kuitenkin olevan iloinen siitä, että saisi pian aloittaa sen. Cerinna nyökkäsi Bemjaminin vastaukselle, osoittaakseen että oli kuunnellut.

"Onhan se hienoa, ei minun kouluaikoinani ollut mahdollisuutta jatko-opiskeluun. Ei muistaakseni" Brnjamin kertoi, "Ne ovat varmaan mielenkiintoisia tunteja, tosiaan. Vielä kun keksisi jotain kiinnostavaa ja haastavaa opetettavaa. Ne osaavat varmaan jo kaiken."

"Onneksi erilaisia haastavia loitsuja on niin paljon, ettei opetettavan pitäisi loppua kesken", Cerinna naurahti. Cerinna tosin ei ollut varma, oliko PVS-tunneille niin helppo keksiä aiheita. Hän itse ei ainakaan keksisi paljoa.

"Tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta... onko opettaminen helppoa?" Benjamin kysyi epävarmasti. "Anteeksi, tyhmä kysymys".

"Ehei, tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, on vain tyhmiä vastauksia", Cerinna hymähti.

"Se on yllättävän helppoa. Kunhan antaa selkeät ohjeet siihen, mitä tehdään ja miten, oppilailla on paljon mukavampaa ja he kuuntelevat herkemmin, kun aihe ei ole sieltä tylsimmästä päästä. Täytyy pitää myös sopivasti kuria. Siinä varmaankin tärkeimmät", nainen selitti kojauttaen olkapäitään, "En minäkään oikein tiedä, mutta kai se opetustyyli siinä pikkuhiljaa muotoutuu. Ei kannata stressata".

"Mitä pidät juhlista? Onko sinulla seuraa täällä?" Benjamin kysyi. "Aika mukavat juhlat, itse asiassa. Ei minulla sen erityisemmin seuraa ole, olen tavannut muutamia opettajia ja kierrellyt", Cerinna sanoi.
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Cerinna Crèin
Vararehtori

Opetettava aine: Muinaiset riimut

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 14 Loka 2014, 12:20

"Onneksi erilaisia haastavia loitsuja on niin paljon, ettei opetettavan pitäisi loppua kesken",.Cerinna naurahti ja Benjamin virnisti. "Sinähän se loitsujen professori olet. Pitää kai tulla joskus pyytämään apua, vai?" Hän naurahti ja hymyili hieman. Benjaminista tuntui että tuo todellakin saattaisi joskus eksyä Cerinnan luokse neuvoja kysymään.

Cerinna vastasi pitkästi, Benjaminin kysymykseen joka koski opettamista. Hän kuunteli tarkasti joka sanan ja nyökkäsi muutaman kerran. Koska puheenaihe oli kääntynyt aika lailla opettamisen puoleen, Benjamin kysyi Cerinnan mielipidettä juhlista. Kysyihän tuo myös oliko Cerinnalla seuraa juhlissa.

"Aika mukavat juhlat, itse asiassa. Ei minulla sen erityisemmin seuraa ole, olen tavannut muutamia opettajia ja kierrellyt", hän vastasi. Benjamin oli olettanut että tuolla olisi ollut muuta seuraa juhlissa. Siltä hän ainakin vaikutti.

"Harmi että olet yksin.. " tuo sanoi Cerinnalle. "Itse olen, yhden kaverin kanssa, mutta en koko ajan.. onneksi", tuo mainitsi ja huokaisi. Erittäin lapsellisen kaverin seurassa, tuo ajatteli.

"Keitä opettajia olet tavannut?" Benjamin kysyi uteliaana.
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 24 Loka 2014, 13:59

"Sinähän se loitsujen professori olet. Pitää kai joskus tulla pyytämään apua, vai?", Benjamin naurahti. Cerinna ei oikein käsittänyt mitä Ben ajoi takaa, mutta tyyytyi nyökkäämään hymyillen hieman.

"Harmi että olet yksin..." Benjamin sanoi, "Itse olen yhden kaverin kanssa, mutta en koko ajan... onneksi", mies jatkoi. Cerinna kohotti kulmiaan. Brnjaminilla ei varmastikaan olisi tästä kaverista pelkkää hyvää sanottavaa. Nainen antoi kysymyksiensä olla.

"Keitä opettajia olet tavannut?" Benjamin uteli Cerinnalta. Nainen veti hiuksensa oikealle puolelle ja hieroi sormeaan. "Sinut ja jästitiedon professorin Salena Bloken. Hänet hoksasin tanssimassa jonkun pitkän miehen kanssa, en tunnistanut miestä. Rehtori Michael Evansin, vararehtorin ja ennustuksen professori Mila Molinan ja taikaolentojen hoidon opettajan Andrea Dupontin", Cerinna lateli nimiä ja virkoja ulkomuistista.
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Cerinna Crèin
Vararehtori

Opetettava aine: Muinaiset riimut

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 28 Loka 2014, 01:11

Miehen kysymykseen Cerinna vastasi jälleen. Benjamin ihmetteli hieman toisen muistia. Tuskin hänkään muistaisi Cerinnan nimeä myöhemmin illalla. Tuskin edes koko tanssia. Tai sitten tuo muistaisi sen? Muistelisi sitä hymyillen aina silloin tällöin? Blah, tuo ajatteli. Ei hän mitään muistaisi. Hän oli liian hajamielinen siihen hommaan. Benjamin Blanchard ei todellakaan ollut paras lukemaan ja tulkitsemaan ihmisten eleitä. Sen takia tuo yleensä joutuikin pieniin sanaharkkoihin, ärsyttävien ihmisten kanssa. Hänestä tuntui että Cerinna oli jotenkin vaivautunut. Mutta sille Benjamin ei voinut kai tehdä mitään?

Molemmat olivat hiljaisia jonkin aikaa. Kenties nuo keskittyivät tanssimiseen, tai sitten he eivät keksineet mitään puhuttavaa? Toisaalta puhettomuuskin oli hyvä asia. Silloin saattoi kuunnella taustalla soivaa musiikkia ja pohtia asioita omassa mielessään. Toisen huomaamatta saattoi vilkaista tanssiparin kasvoja miettien mitä toinen ajatteli? Tosin Benjamin ei viitsinyt tehdä niin. Hän olisi jäänyt heti kiinni. Sen sijaan Cerinna... Benjamin ei olisi huomannut mitään vaikka häntä oltaisiin kuinka toljotettu. Kaikesta huolimatta mies käänsi katseensa Cerinnaan ja hymyili pienesti. "Haluatko tanssia vielä?" Hän kysyi hiljaa kohteliaaseen sävyyn, vaikka eivät nuo olleet tanssineet kovin pitkää aikaa.
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 01 Kesä 2015, 23:38

Pelin pisteytys:

Cerinna Crèin: 16
Benjamin Blanchard: 16

Tämä on väliaikainen pisteytys, saatte halutessanne vielä jatkaa peliä. Jos pelaatte pelinne loppuun, saatte molemmat 5 lisäpistettä.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Tanssisali