Tanssisalissa tanssahdellaan koko juhlaillan ajan tansseja laidasta laitaan. Juhlat aloitetaan perinteisellä valssilla, jonka jälkeen päästään tangon ja muiden perinteisten paritanssien maailmaan. Loppuillasta biletetään diskomusiikin tahtiin. Jos tanssiminen ei ole sinun juttusi, voit hengailla tanssilavan reunoilla kaverisi kanssa tai arvostella tanssijoiden juhlapukeutumista.
Alueen säännöt
Tiivistetysti tärkeimmät säännöt:
1. Kaikilla on oikeus osallistua. Voit kirjoittaa myös foorumille rekisteröitymättä.
2. Käyttäydy asiallisesti ja ystävällisesti
3. Päätät vain omasta hahmostasi. Anna muiden kertoa omista hahmoistaan tai jättää kertomatta.
4. Ylläpitotiimillä ja foorumin moderaattoreilla on oikeus muokata ja poistaa viestejäsi.
5. Saat rekisteröityä foorumille ihan vain tähän juhlapeliin osallistuaksesi. Useammalla hahmolla pelaaminen on sallittua ja niille saa rekisteröidä saman sähköpostiosoitteen foorumille.
Kirjoittaja Austin Willsson » 26 Syys 2014, 19:57
//sijoittuu tanssin 10 ajalla.//
Katselin salia ja haukottelin oli jo aika myöhä ja juhlinta alkoi jo olla lopuillaan ja viimeinen biisi alkaisi hetken päästä, soida salissa. En ollut vielä illan aikana "ehtinyt" tutustu kehenkään ranskalaiseen. Tosi asiassa olin jännittänyt sitä jos puhuisin jollekkin englantia ja mutta henkilö ei osaisikaan enkkua ja katsoisi minua hämmentyneenä ja yrittäisin olemattomalla ranskan kielen taidoillani sopertaa jotain järkevää sanottavaa.
-
Austin Willsson
- Oppilas
-
Kirjoittaja Hermione Potter » 02 Loka 2014, 15:07
Astelen tanssisali arvokkaan näköisenä ja huomaan Austin Willssonin oleskelevan vähän matkan päässä minusta. Kohta alkaisi kymmenes kappale soimaan, ja halusin tanssia jonkun kanssa. Mietin, että Austin voisi olla hyvä tanssija, ja kävelin hänen luokseen, ja kysyin:
-"Haluatko tanssia minun kanssani?"
-

Hermione Potter
- Oppilas
-
- Tupa: Gryffondor
Kirjoittaja Austin Willsson » 08 Loka 2014, 07:41
"Haluatko tanssia minun kanssani?" Joku kysyi yhtäkkiä ja säikähdin aika lailla.
Tyttö oli minua hieman nuoremman näköinen, mutten ollut, ihan varma.ä
"Öö., varmaan siis totta kai"sopersin kun tajusin hetken päästä vastata.
-
Austin Willsson
- Oppilas
-
Kirjoittaja Hermione Potter » 11 Loka 2014, 13:05
"Olen muuten Hermione. Hermione Potter, ja olen ekalla luokalla. Entä millä luokalla sinä olet?
Hermione Potter (12) Innokas ja itsevarma huispausta rakastava Chateaûssa opiskeleva ykkösluokkalainen.
-

Hermione Potter
- Oppilas
-
- Tupa: Gryffondor
Kirjoittaja Mila Molina » 01 Kesä 2015, 23:49
Pelin pisteytys:
Austin Willsson, Gryffondor: 2
Hermione Potter, Gryffondor: 2
Tämä on väliaikainen pisteytys, saatte halutessanne vielä jatkaa peliä. Jos pelaatte pelinne loppuun, saatte molemmat 5 lisäpistettä.
-

Mila Molina
- Opettaja
-
- Opetettava aine: Ennustus
Paluu Tanssisali