Benjamin kertoi ettei ollut opettanut aiemmin. Hän näytti kuitenkin olevan iloinen siitä, että saisi pian aloittaa sen. Cerinna nyökkäsi Bemjaminin vastaukselle, osoittaakseen että oli kuunnellut.
"Onhan se hienoa, ei minun kouluaikoinani ollut mahdollisuutta jatko-opiskeluun. Ei muistaakseni" Brnjamin kertoi, "Ne ovat varmaan mielenkiintoisia tunteja, tosiaan. Vielä kun keksisi jotain kiinnostavaa ja haastavaa opetettavaa. Ne osaavat varmaan jo kaiken."
"Onneksi erilaisia haastavia loitsuja on niin paljon, ettei opetettavan pitäisi loppua kesken", Cerinna naurahti. Cerinna tosin ei ollut varma, oliko PVS-tunneille niin helppo keksiä aiheita. Hän itse ei ainakaan keksisi paljoa.
"Tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta... onko opettaminen helppoa?" Benjamin kysyi epävarmasti. "Anteeksi, tyhmä kysymys".
"Ehei, tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, on vain tyhmiä vastauksia", Cerinna hymähti.
"Se on yllättävän helppoa. Kunhan antaa selkeät ohjeet siihen, mitä tehdään ja miten, oppilailla on paljon mukavampaa ja he kuuntelevat herkemmin, kun aihe ei ole sieltä tylsimmästä päästä. Täytyy pitää myös sopivasti kuria. Siinä varmaankin tärkeimmät", nainen selitti kojauttaen olkapäitään, "En minäkään oikein tiedä, mutta kai se opetustyyli siinä pikkuhiljaa muotoutuu. Ei kannata stressata".
"Mitä pidät juhlista? Onko sinulla seuraa täällä?" Benjamin kysyi. "Aika mukavat juhlat, itse asiassa. Ei minulla sen erityisemmin seuraa ole, olen tavannut muutamia opettajia ja kierrellyt", Cerinna sanoi.