//Tämä pelialue on varattu Sigurd Myhrelle ja Sharnee Ispahanille. Muita ei valitettavasti oteta mukaan.
Kävelin kivistä käytävää pitkin ryhdikkäästi ja katselin vastaantulijoita kylmästi mustien hiuksieni alta, jotka roikkuivat silmilläni. Tiukassa otteessani minulla oli piirrustuslehtiöni, sillä nyt oli vapaa-aikaa ja mitä muutakaan tekisin, kuin piirtäisin. Noh, olisihan minulla oikeasti muitakin vaihtoehtoja, mutta pitkän ja tylsistyttävän päivän jälkeen piirtäminen tuntuu oikealta vaihtoehdolta. Katsahdin kävellessäni ikkunasta pihalle, metsään päin. Pihalla oli jo hämärää, ja aurinko oli pian kokonaan näkymättömissä. Kaksi täysin mustaa lintua lensi ikkunan vierestä-ne taisivat olla korppeja. Siirsin katseeni pois ikkunasta ja harpoin vielä muutaman metrin pitkillä jaloillani, kunnes löysin tyhjän penkin.
Istahdin penkille ja levitin jalkani mahdollisimman leveälle käytävälle, sillä mikä olisi hauskempaa ilkeälle luonteelleni, kuin nähdä ykkösluokkalaisen kompastumassa jalkoihini, hah! Avasin mustakantisen piirrustuslehtiöni, jonka kanteen olin maalannut valkoisella maalilla lehdettömän puun. Lehtiön välistä tippui sininen lyijytäytekynäni lattialle. Kuului pieni kolahdus. Nostin kynäni, ja yritin etsiä lehtiöstäni sivua, joka olisi tyhjä. Katsahdin aina välillä käytävältä kuuluviin-jokseenkin niin ärsyttäviin-ääniin. Välillä joku aina meni ohitseni. Elin siinä toivossa, että joku olisi kiireessä kompastunut jalkoihini, mutta ei sitten. Löysin tyhjän sivun ja aloin miettimään, mitä tällä kertaa piirtäisin. Tapanani oli piirtää yleensä kaikenlaista "pelottavaa" ja synkkää aivan kuin minä itse, heh.
Eräs vaaleatukkainen poika-varmaan tokaluokkalainen-lähestyi minua kiireessä juosten. Näytti siltä, että hän juoksisi suoraan minua päin. Hivutin jalkojani vielä vähän enemmän käytävälle päin ja puristin nyrkkiäni toivoen, että tämä kaatuisi jalkoihini. Kohdallani poika kumminkin huomasi aikomukseni ja kiersi jalkani samalla kieltä näyttäen. En jaksanut välittää tällä kertaa, mutta minun olisi silti vähän mieli tehnyt ravistella poikaa ja opettaa, että minua häntä vanhempana pitäisi kunnioittaa. Minä sitten vihaan nuorempia. Paransin vähän asentoani, mutta jätin silti jalkani hieman leväälleen, ehkä joku vielä. Aivan, unohdin melkein piirrustukseni. Mietin vielä hetken pienen-mutta hah, niin fiksun-pääni sisällä ja keksin piirtää ne kaksi aikaisemmin näkemääni korppia. Aloitin piirtämään ääriviivoja.