Seikkailu komerossa

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Seikkailu komerossa

ViestiKirjoittaja Edit Hallan » 18 Huhti 2016, 14:59

//Peli on varattu Edit Hallanille ja Emelyn Coucoulle päivällä 20.4//

Edit kävelee koulun käytävällä tutkien paikkoja. Yhtäkkiä hän huomaa että hänen kengässään on kivi. Edit päättää ottaa kiven pois ja nojaa lähellä olevaan tauluun. Taulu ei olekkaan mikään tavallinen taulu vaan salakäytävä ja tyttö tippuu salakäytävää.
//Sori viestin lyhyys//
Nuori tapahtuma-altis tyttö Serpentardin tuvasta
Edit Hallan
Oppilas

Re: Seikkailu komerossa

ViestiKirjoittaja Emelyn Coucou » 18 Huhti 2016, 15:36

Emelyn löysi kirjastosta mahtavan kirjan. Siinä kerrottiin mystisistä taikavoimista ja niiden lähteistä. Hän on lukenut jo Seljasauvasta ja Rowena Korpinkynnen diadeemista, mutta eniten häntä kiinnostaa tee-se-itse taikuus. Hän onkin päättänyt kokeilla metaforimaagi taikuutta ja tehdä sille oma lähde jostain hiuspannasta. Emelynhan ei ole metaforimaagi, mutta häntä kiinnosti kaikki tämä. Hänellä on toki hiuspantoja, mutta niiden käyttäminen moiseen "taikaan", joka ei välttämättä toimisikaan oli hänestä päätöntä. "Ehkäpä jostain kaapeista tai komeroista voisi löytyä jotakin?" Emelyn mietti ja kipitti käytävän päähän. Hän katsoi kulman taakse ja huomasi komeron. "Tuolta voisi löytyä jotain" hän tajusi ja meni oven luo. Hän kokeili avata ovea, mutta turhaan. Se oli lukossa niin kuin kaikki muutkin komerot. Emelyn vetäisi sauvansa taskusta ja sanoi "Alohomora!". Ovi aukesi ja Emelyn astui sisään jättäen oven auki takanaan. Komero oli sisältä suurempi kuin mitä olisi luullut. "Tähän on takuulla käytetty suurennusloitsua" Emelyn totesi ja katseli ympärilleen. Hän nappasi pienen boxin alimmalta hyllyltä ja ryhtyi tonkimaan.
Kuka minä olen?
Vastaus löytyy sydämmestä

Emelyn on mukava, fiksu ja itsepäinen ykkösluokkalainen tyttö Serdaiglesta.
Emelyn Coucou
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Edit Hallan » 24 Touko 2016, 16:16

Kuului pamahdus ja Edit istui komeron keskellä, mutta komerossa oli ollut joku muukin. Edit nousee seisomaan ja huomaa toisen tytön ja tuijottaa häntä epäkohteliaasti.Sen jälkeen Edit katsoo omia beigejä balleriinojaan ja farkku shortsejaan.

Edit yskäisee ja miettii mitä voisi sanoa ja sitten hän keksii "Kuka sä oot" Edit kysyy

//Unohin tän pelin ja viesti on lyhyt koska joudun lähtee koululle
Edit Hallan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Emelyn Coucou » 30 Touko 2016, 20:44

Kuului korvia huumaava ääni ja Emelyn kääntyi ympäri. Toinen tyttö oli ilmestynyt kuin tyhjästä paikalle ja hän tuijotti kovin epäkohteliaasti Emelyniä.
"Kuka sä oot", hän kysyi.
"Emelyn. Voit sanoa Emmyksi jos huvittaa.", Emelyn vastasi ja katsoi huvittuneesti toista tyttöä. Mistähän hän oli ilmestynyt ja miten hän ei ollut huomannut?
Kuka minä olen?

Emelyn Coucou
Oppilas

ViestiKirjoittaja Edit Hallan » 03 Kesä 2016, 14:43

Toinen tyttö vastaa olevansa Emelyn mutta Edit sain luvan kutsua häntä Emmyksi. "Ok Emmy missä mä oon". Edit kysyy ja katselee ympärilleen ja alka nojata seinään josta paljatuu tietenkin salakäytävä ja Edit kaatuu maahan "Seiniin ei ilmeisesti kannata nojailla" Edit mutisee ja nousee ylös
Edit Hallan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Emelyn Coucou » 03 Kesä 2016, 22:05

"Ok Emmy missä mä oon?", tyttö kysyy ja nojaa seinään. Hän kuitenkin kaatuu maahan ja mutisee hiljaa itsekseen.
"Taidat olla komerossa", Emelyn toteaa ja kurkistaa salakäytävän aukkoon.
Kuka minä olen?

Emelyn Coucou
Oppilas

ViestiKirjoittaja Edit Hallan » 04 Kesä 2016, 17:53

Edit kuulee Emmyltä olevansa komerossa ja Editin ilme muuttuu hämmästyneeksi. Edit nousee ylös ja kurkistaa itsekin käytävään. "Mennäänkö" Edit kysyi lopulta ja osoitti pemeyteen.
Edit Hallan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Edit Hallan » 03 Heinä 2016, 16:39

//Aijon poista tän tyypin joten en enää jatka pelaamista
Edit Hallan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 10 Maalis 2017, 23:14

Lukitaan keskeneräisenä.

Edit Hallan, Serpentard: 4 p
Emelyn Coucou, Serdaigle: 4 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2015-16