Lehtileikkeitä jotka liittyvät Karakatuksen perheeseen

Pimeyden voimista pitävä poika Serpentardista.

Valvoja: Karakatus Kärmes

Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu Karakatus Kärmesiä koskeville tiedoille ja kuvauksille.

Lehtileikkeitä jotka liittyvät Karakatuksen perheeseen

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 05 Syys 2014, 22:34

Tänne pyrin laittamaan Karakatuksen perheeseen liittyviä lehtileikkeitä. Ideoita saa laitta kuka tahansa tähän topiciin.

Kiitos !
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Lehtileikkeitä jotka liittyvät Karakatuksen perheeseen

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 14 Syys 2014, 18:07

Taikaministerin ylempi avustaja kerää pimeyden voimien armeijaa?
Taikaministerin ylempää avustajaa Sylvester Kärmestä epäillään pimeyden voimien armeijan kokoamisesta.
-Ainahan Kärmesin sukulaiset ovat olleet tunnetusti pimeyden velhoja ja noitia, kommentoi ministerin alempi avustaja Alberto Bortobello. Ministeriö lupaa tutkia asiaa.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 30 Syys 2014, 15:21

Taikaministerin ylempi avustaja Sylvester Kärmes joutunut vankilaan
Taikaministerin ylempi avustaja on joutunut vankilaan pimeyden voimien kanssa tekemisessä olemisesta, sekä Alberto Bortobellon kiduttamisesta. Hänet vapautetaan 19.10 tänä vuonna. Hänen perheensä kieltäytyi kommentoimasta asiaa.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 14 Loka 2014, 12:24

Ministeriö ratsannut Kärmesin perheen kodin

Taikaministeriö on ratsannut Kärmesin suvun sukulinnan 13.10.2014. Ministeriö ei löytänyt mitään mutta he löysivät Karakatus Kärmesin huoneesta piirroksen kompassiruususta jonka pällä ovat ristikkäiset taikasauvat joiden päällä komeilee pimeän piirto. Kuvan alapuolella on kirjainyhdistelmä UAKS.RY. Toimittajamme vieraili koulussa jossa Karakatus opiskelee. Toimittajamme palasi huonokuntoisina lukuisten kirousten osumien jälkeen. Karakatus väittää että se on lyhenne sanoista Uudet Avunantajat Kotitontuille Sinäkin Ryhdy Yrittämään. Tuo on kuitenkin valetta sillä kaikkihan tietävät Karakatuksen luonteen ja hän ei ikinä auttaisi kotitonttuja.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 19 Loka 2014, 16:05

Sylvester Kärmes vapautettu
Azkabaniin joutunut Sylvester Kärmes on vapautettu tänään 19.10.2014. Vankilaan hän joutui Alberto Bortobellon kiduttamisesta. Kärmes kiistää poikansa huoneesta löytyneen kuvan olevan mikään pimeyden voimiin liittyvä ja sanoo että Karakatus Kärmes ei koskaan sekaantuisi pimeyden voimiin.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Maurice Poulin » 20 Loka 2014, 14:32

Kiinnostaisiko Karakatusta julkaista näitä uutisiaan myös Ikimusteessa? Minusta ne sopisivat luonteeltaan uudistettuun Ikimusteeseen, jossa on tarkoitus julkaista ajankohtaisia uutisia ja artikkeleita heti, kun saamme ne toimitukselle asti. Uutisartikkelit voisi julkaista myös jonkin toisen nimen tai nimimerkin turvin, jos Karakatus ei itse halua olla kirjoittajana uutisille suvustaan.
Puhelias poliitikko, selittelijä ja väittelijä. Puhdasveristen oikeuksien puolestapuhuja. Jatko-opiskelija.

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Maurice Poulin
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 20 Loka 2014, 14:55

Voisin kirjoittaa näihin pohjautuvia "juoruja" Kärmesin suvusta kuten ehdotit. Mutta Karakatus ei itse tietenkään kirjoittaisi näitä. Olen itse aloittanut näiden kirjoittamisen huvin vuoksi. Koska on hauskaa keksiä "juoruja" Kärmesin perheestä. Joten tuo kyllä sopii.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Maurice Poulin » 20 Loka 2014, 15:47

Ohjeet on tarkemmin annettu Ikimusteen sivulla täällä: http://ikimuste.wordpress.com/toimitus/ ... a-lehteen/

Periaatteessa homma on yksinkertainen: Kirjoitat tekstin, oikoluet sen, keksit otsikon ja kirjoittajalle sopivan nimen ja tuot kaiken Ikimusteen vieraskirjaan.
Puhelias poliitikko, selittelijä ja väittelijä. Puhdasveristen oikeuksien puolestapuhuja. Jatko-opiskelija.

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Maurice Poulin
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 26 Joulu 2014, 15:22

Karakatus Kärmes petturi?

Minä Ranskan paras juorutoimittaja M. Writer, olen kerännyt taas ällistyttävää tietoa paljonpuhutusta Karakatus Kärmesistä. Olen uhrautunut, jotta sinä, lukija saisit parhaat ja tuoreimmat juorut. Onko Karakatus Kärmes petturi? No siihen saat tuota pikaa vastauksen.

"Mitä olenkaan tehnyt? Olen tehnyt pojasta hirviön. Hän ei enää tule kotiin ellei hän muutu. Itse en enää koskaan käytä pimeyden voimia!" selitti Sylvester Kärmes toimittajallemme. K. Kärmesiä emme kuitenkaan tavoittaneet. Tässä vaiheessa pyydänkin lukijoita lähettämään minulle tietoja K. Kärmesistä.

Väliotsikko: Kuolonkaarti

K. Kärmes on eronnut hajotetusta UAKS.RY:stä, mutta huhujen mukaan hän on perustanut mystisen Kuolonkaartin. Kuolonkaartin jäseniä on hyökkäillyt mm: Puoldrainen kylän pikkuputiikkeihin, jästilähiöihin, velhoasumuksiin, yms.

Kiitos kun luittte. Ensi viikolla Kärmes-juoruja on taas tarjolla.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 12 Heinä 2015, 00:45

Sylvester ja Madelein Kärmes murhattu

Sylvester ja Madelei Kärmesin ruumiit on löydetty Pourldainen kylässä sijaitsevasta hotellista. Taikaministeriö on tuominnut pikaoikeudenkäynnissä hotellin siivoojan kuolemaan. Sylvester ja Madelein ovat asuneet hotellissa jo kuukausia Karakatuksen kaapattua vallan UAKS.RY:ssä.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Paluu Kärmes, Karakatus