Tervetuloa Taikakoulu Chateauhun Kärmes!

Pimeyden voimista pitävä poika Serpentardista.

Valvoja: Karakatus Kärmes

Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu Karakatus Kärmesiä koskeville tiedoille ja kuvauksille.

Tervetuloa Taikakoulu Chateauhun Kärmes!

ViestiKirjoittaja Alan Hartley » 16 Kesä 2014, 15:36

Tervehdys Kärmes! Minulla on valvojaoppilaana suuri ilo toivottaa sinut tervetulleeksi Taikakoulu Chateauhun ja erityisesti sen ylivoimaisesti parhaimpaan tupaan, Serpentardiin.

Koulu on tällä hetkellä likipitäen kaikkien muidenkin opinahjojen tapaan loman vietossa, mutta se ei tarkoita, etteikö tekemistä löytyisi! Ensinnäkin suosittelen vahvasti tänne foorumille rekisteröitymistä ja halutessasi esittelyn kirjoittamista hahmollesi. Tarvittaessa löydät vinkkejä esittelyn tekemiseen täältä: Apua hahmon suunnitteluun

Tekemisennälkään löytyy foorumilta kaikenlaista puuhaa. Roolipelaamista näin kesäloma-aikaan voi harjoittaa Kesäpelejä-foorumialueella, mutta ensin kannattaa suunnata etsimään peliseuraa Pelien suunnittelualueelle. Jos kaipaat ihan muuten vain juttuseuraa, sitä löytyy taatusti Pelaajien alueelta.

Mikäli jokin asia jäi epäselväksi tai sinulla on muuten vain jotakin kysyttävää voit tutustua Ohjeita ja apuja -osioon tai vaikkapa laittaa minulle yksityisviestiä täällä foorumilla. Serpentardin valvojaoppilaana olen käytettävissä, koska tahansa, jos jotakin asiaa ilmenee.

Tervetuloa vielä kerran Kärmes ja toivottavasti sinusta on apua, kun Serpentard tähtää ensi lukuvuonna tupapistekilpailun ykköseksi!

Terveisin,
Alan Hartley
Alan Hartley
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Tervetuloa Taikakoulu Chateauhun Kärmes!

ViestiKirjoittaja Ève Boutin » 05 Heinä 2014, 17:16

Hei Karakatus!
Olen Serpentardin tuvanjohtaja ja mahdollisesti tuleva tähtitiedon professori Ève Boutin. Haluan Alanin tavoin toivottaa sinut tervetulleeksi Taikakoulu Châteauhun ja etenkin Serpentardin tupaan.

Oletkin jo kirjoitellut hahmoesittelyäsi, jota voi kuitenkin aina täydentää. Lisäksi olet löytänyt roolipelailemaankin, hienoa! Alan kertoikin jo tarpeellisimmat tiedot, mutta apua kaivatessasi otathan rohkeasti yhteyttä (:

Terveisin,
professori Boutin
Ève Boutin: ylihuolehtiva ja hössöttävä Serpentardin tuvanjohtaja, mahdollisesti tuleva tähtitiedon professori

Èven avatarin kuvassa esiintyy Brigitte Bardot
Ève Boutin
Opettaja

Paluu Kärmes, Karakatus