Tervetuloviesti

Oppilas Serdaiglesta.

Valvoja: Cheyenne Abiw

Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu Abiw Cheyennea koskeville tiedoille ja kuvauksille.

Tervetuloviesti

ViestiKirjoittaja Anton » 15 Heinä 2014, 10:59

Hei Cheyenne!
Tervetuloa Châteauhun, taikuuden kouluun.
Minä toimin yhtenä Serdaiglen tukioppilaana Châteaussa, ja olen siirtynyt tänne Taikakoulusta .
Voit kysyä minulta minulta mitä tahansa Châteauhun liittyvää koska vain.
Toivon sinulle Cheyenne, oikein mukavaa lukuvuotta Châteaussa.

Viktor Mustalahti,
Serdaiglen tukioppilas
Avatar
Anton
Ylläpitäjä
 
Viestit: 47
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 11:21
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Tervetuloviesti

ViestiKirjoittaja Chelsea Crèin » 15 Heinä 2014, 18:23

Hei Cheyenne!

Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi Châteauhon ja erityisesti tupaamme, Serdaigleen! Olen tokaluokkalainen Serdaiglelainen, Chelsea Crèin. Serdaiglen tupaa tietopaketissa kuvataan näin; "Serdaiglelaiset ovat ahkeria ja työlleen omistautuneita. Oppilaat, joilla on lukupäätä tai ymmärrystä tiedon tärkeydestä ovat juuri tehtyjä tätä tupaa varten. Serdaiglelainen menestyy kiinnostuksen kohteissaan. Serdaigle on viisauden tupa".

Aivan ensimmäiseksi haluan kutsua sinut mukaan roolipelaamaan kanssani! Seuraksi tarjoan 12- vuotiasta Serdaigletyttö Chelsea Crèiniä sekä 26- vuotiasta loitsujen professoria, Cerinna Crèiniä.

Hienoa että olet jo kirjoittanut itsestäsi esittelyn, sekä rekisteröitynyt foorumille! Jos kaipaat vielä lisää apua hahmon suunnitteluun, sitä löytyy Apua hahmon suunnitteluun- osiosta (en saa linkkiä, mutta pääset sinne näin; Hahmojen alueet -> Ohjeet -> Apua hahmon suunnitteluun). Voit myös kirjoittaa Cheyennen takana olevasta IRL- henkilöstä esittelyn Pelaajaesittelyt- osioon (Pelaajille -> Pelaajaesittelyt).

Jos sinulla on jotain kysyttävää, voit huoletta kääntyä minun puoleen, autan sinua mielelläni!

Ystävällisin terveisin,
Chelsea Crèin.
Chelsea Crèin (12): Serdaiglen 2.-luokkalainen oppilas ja huispaaja. Ilkeä, ärsyttävä, älykäs ja huomiota rakastava tyttö
Chelsea Crèin
Oppilas
 
Viestit: 102
Liittynyt: 05 Kesä 2014, 22:34
Tupa: Serdaigle


Paluu Abiw, Cheyenne

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron