Hei kaikki!!!!!!!

Pirteä ja hauska tyttö Gryffondorista.

Valvoja: Selena McLover

Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu Selena McLoveria koskeville tiedoille ja kuvauksille.

Hei kaikki!!!!!!!

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 16 Kesä 2014, 17:21

Hei olen uusi täällä.nimeni on Selena McLover.Olen luonteeltani pirteä,hauska ja tarpeen tullen rohkea. Olen pitkä ja minulla on vaaleat hiukset.Ikävä kyllä pelkään pellejä ja hämähäkkejä.... Olen puoliverinen (jästi isä noita äiti). Ystävissä arvostan myötätuntoa, huomaivaisuutta, pirteyttä ja rohkeutta. Pidän taikaolennoista (erityisen paljon hevoskotkista). En malta odottaa lukuvuoden alkua!!!!!!
Selena McLover
Oppilas

Tupa: Gryffondor

Re: Hei kaikki!!!!!!!

ViestiKirjoittaja Luna Lake » 06 Heinä 2014, 18:34

Selena,
mitä jos tekisit tänne oman kuvailusi, menneisyydestä, luonteesta, ja ulkonäöstä? Hyvä että olet innoissasi ja harmi, että olemme eri tuvissa. Ehdotan vain. Voisit siten tietää myös itse enemmän hahmostasi. Kysyn tässä heti samalla sinusta peliseuraa! Käänny puoleeni, jos haluat tietää jotakin.

//Sinä tiedät kuka olen. Muille pahoitteulut siitä, että puhun salailevasti, mutta en halua paljastaa Selenan yksityistietoja :( //
Muista katsoa maailmaa avoimin silmin. Jokaisesta asiasta löydät jotain hyvää.

2-luokkalainen Luna Lake
Luna Lake
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 31 Touko 2015, 22:02

moi Selena tuli vaan mieleen et vaikutat tosi kivalta tyypiltä ja ollaan saassa tuvassakin meijän tyypit vois ystävystyä jossain vaiheessa haluaisitko mukaan yhteen roolipeliin minkä ajattelin tehdä:3
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 30 Kesä 2015, 19:01

Hei Rose! Olen kiinnostunut ropettamaan kanssasi. (Mikäli kutsu on yhä voimassa xD). Anteeksi, että vastauksessa kesti, mutta en vieraile omalla alueellani kovin usein!
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 30 Kesä 2015, 20:15

voimassa on yhä :3
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 10 Heinä 2015, 11:15

Siirrytäänkö yksään keskustelemaan? Ettei vaivata muita jorinoillamme... :3
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 11 Heinä 2015, 13:50

juups :3
Rose Hill
Oppilas

Paluu McLover, Selena